Zdaj pa ti malo pomisli. Kje se začne čelo bata? Na sredini ali na robu? Saj sem ti lepo napisal. OD ROBA.prlek napisal/-a:Dajmo zdaj nekaj razjasnit. Kolikor jaz vem je čelo bata zgornja stran center. Od kje se zdaj meri od čela al od roba pri strani? In verjetno samo na sesalni strani al kar obe?Pich napisal/-a:Od zgornjega roba obročka do repov.
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ali paše lamo cilinder brez predelav na apn 6?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Postružiti je potrebno vrat na fi 46 mm in ga znižati z vrha za 1 mm.matej2212 napisal/-a:Ali paše lamo cilinder brez predelav na apn 6?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Torej glede našega kitajčka - kolikor se je mož laično zadeve lotil (nekaj se spozna) : - sčistil fergazer (bilo nekaj malega vode), menjal svečko, uredil kable na cinšpulo (če sem malo napačno napisala..ne me popljuvat haha)...Zadnja ugotovitev - ob poskusu vžiga se po nekaj poskusih nekaj zablokira, nato pa na drugi strani špricne bencin ven - pri zračnem filtru. Ampak ko je gledal, so cilindri vredu, po tem pa dajo znak, kot da se en obrne napačno. Upam da me poznavalci razumete kaj želim povedat Problem je, ker vsi imajo izkušnje z 2T motorji, ta pa je 4T Kaj še pogledati? Kaj narediti?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Torej ima dva cilindra? Ko je eden v spodnji legi, mora drugi bit v zgornji legi za maximalen izkoristek. Če ni nič v notranjosti mašine šaril, jemal dol cilindrov nima kaj bit narobe. Eden gor drugi dol, to je to. Da ni slučajno kablov narobe povezal?sanda3 napisal/-a:Torej glede našega kitajčka - kolikor se je mož laično zadeve lotil (nekaj se spozna) : - sčistil fergazer (bilo nekaj malega vode), menjal svečko, uredil kable na cinšpulo (če sem malo napačno napisala..ne me popljuvat haha)...Zadnja ugotovitev - ob poskusu vžiga se po nekaj poskusih nekaj zablokira, nato pa na drugi strani špricne bencin ven - pri zračnem filtru. Ampak ko je gledal, so cilindri vredu, po tem pa dajo znak, kot da se en obrne napačno. Upam da me poznavalci razumete kaj želim povedat Problem je, ker vsi imajo izkušnje z 2T motorji, ta pa je 4T Kaj še pogledati? Kaj narediti?
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
propero1 napisal/-a:Torej ima dva cilindra? Ko je eden v spodnji legi, mora drugi bit v zgornji legi za maximalen izkoristek. Če ni nič v notranjosti mašine šaril, jemal dol cilindrov nima kaj bit narobe. Eden gor drugi dol, to je to. Da ni slučajno kablov narobe povezal?sanda3 napisal/-a:Torej glede našega kitajčka - kolikor se je mož laično zadeve lotil (nekaj se spozna) : - sčistil fergazer (bilo nekaj malega vode), menjal svečko, uredil kable na cinšpulo (če sem malo napačno napisala..ne me popljuvat haha)...Zadnja ugotovitev - ob poskusu vžiga se po nekaj poskusih nekaj zablokira, nato pa na drugi strani špricne bencin ven - pri zračnem filtru. Ampak ko je gledal, so cilindri vredu, po tem pa dajo znak, kot da se en obrne napačno. Upam da me poznavalci razumete kaj želim povedat Problem je, ker vsi imajo izkušnje z 2T motorji, ta pa je 4T Kaj še pogledati? Kaj narediti?
Nič šaril (samo odprl in pogledal) , vse videt OK, en gor drugi dol...saj pravim - na oko videti vse brezhibno. Ampak ko smo ga z roko "kurblali" je nekajkrat šlo, nato pa kot da zablokira, potem pa špricne bencin skozi fergazer ven (kjer je filter) in malo zasmrdi po zažganem. Svečka pa je suha, kot da ne dobi bencin...(ampak tudi po nekaj malega bencina not k svečki ne pomaga - ne vžge). Pa tudi kablov nobenih ni narazen jemal - vzel dol, pogledal, dal nazaj.. ni popolnoma odstranil ničesar - ravno da ne bi kaj zamešal.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Tu ni druge, kot da ti en mehanik pogleda to zadevo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Izgleda, kot da bi bil vžig narobe nastavljen- v takem primeru seka iz vplinjača.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5236
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
pomoje je mislila ventilapropero1 napisal/-a:Torej ima dva cilindra? Ko je eden v spodnji legi, mora drugi bit v zgornji legi za maximalen izkoristek. Če ni nič v notranjosti mašine šaril, jemal dol cilindrov nima kaj bit narobe. Eden gor drugi dol, to je to. Da ni slučajno kablov narobe povezal?sanda3 napisal/-a:Torej glede našega kitajčka - kolikor se je mož laično zadeve lotil (nekaj se spozna) : - sčistil fergazer (bilo nekaj malega vode), menjal svečko, uredil kable na cinšpulo (če sem malo napačno napisala..ne me popljuvat haha)...Zadnja ugotovitev - ob poskusu vžiga se po nekaj poskusih nekaj zablokira, nato pa na drugi strani špricne bencin ven - pri zračnem filtru. Ampak ko je gledal, so cilindri vredu, po tem pa dajo znak, kot da se en obrne napačno. Upam da me poznavalci razumete kaj želim povedat Problem je, ker vsi imajo izkušnje z 2T motorji, ta pa je 4T Kaj še pogledati? Kaj narediti?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ja, ja - ventila. Pa saj logično ne more imeti dveh cilindrov hahaha. No, še dobro da se spoznate in veste za kaj se gre
Očitno ga bo moral nekdo pogledat, vsi pravijo da mora bit nekaj malega, mašinca je predla super, ko je delala. In to sedaj je res ....bedasto, ampak - nekaj ga muči. In sranje je, ker enostavno ni nikogar, ki bi to vsaj pogledal, pa da potem dorečemo kaj in kako. Prišel en pogledat, ampak - se zadeve niti ni lotil, samo od daleč pokomentiral, da kitajskega sranja pa res ne. To je bedarija in...OK, razumem, ampak....vsi pač ne kupujejo za 800€+ motorja za malo vožnje po travniku.
Upam, da najdemo nekoga, ki bo pogledal in vidimo kaj sploh je na stvari. Na servis bi se morali naročit in...žal, kako naj vem, če me en privatnik ne bo samo hotel obrati? Saj ne rečem da so takšni, ampak...že samo ura da pogleda je 40e, kaj šele, da gre kaj delat
Očitno ga bo moral nekdo pogledat, vsi pravijo da mora bit nekaj malega, mašinca je predla super, ko je delala. In to sedaj je res ....bedasto, ampak - nekaj ga muči. In sranje je, ker enostavno ni nikogar, ki bi to vsaj pogledal, pa da potem dorečemo kaj in kako. Prišel en pogledat, ampak - se zadeve niti ni lotil, samo od daleč pokomentiral, da kitajskega sranja pa res ne. To je bedarija in...OK, razumem, ampak....vsi pač ne kupujejo za 800€+ motorja za malo vožnje po travniku.
Upam, da najdemo nekoga, ki bo pogledal in vidimo kaj sploh je na stvari. Na servis bi se morali naročit in...žal, kako naj vem, če me en privatnik ne bo samo hotel obrati? Saj ne rečem da so takšni, ampak...že samo ura da pogleda je 40e, kaj šele, da gre kaj delat