Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

prlek napisal/-a:
Pich napisal/-a:Od zgornjega roba obročka do repov.
Dajmo zdaj nekaj razjasnit. Kolikor jaz vem je čelo bata zgornja stran center. Od kje se zdaj meri od čela al od roba pri strani? In verjetno samo na sesalni strani al kar obe?
Zdaj pa ti malo pomisli. Kje se začne čelo bata? Na sredini ali na robu? Saj sem ti lepo napisal. OD ROBA.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
matej2212
zariban cilinder
Prispevkov: 103
Pridružen: To Apr 26, 2016 3:27 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a matej2212 »

Ali paše lamo cilinder brez predelav na apn 6?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

matej2212 napisal/-a:Ali paše lamo cilinder brez predelav na apn 6?
Postružiti je potrebno vrat na fi 46 mm in ga znižati z vrha za 1 mm.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
sanda3
auspuh lager
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Avg 22, 2016 8:29 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a sanda3 »

Torej glede našega kitajčka - kolikor se je mož laično zadeve lotil (nekaj se spozna) : - sčistil fergazer (bilo nekaj malega vode), menjal svečko, uredil kable na cinšpulo (če sem malo napačno napisala..ne me popljuvat haha)...Zadnja ugotovitev - ob poskusu vžiga se po nekaj poskusih nekaj zablokira, nato pa na drugi strani špricne bencin ven - pri zračnem filtru. Ampak ko je gledal, so cilindri vredu, po tem pa dajo znak, kot da se en obrne napačno. Upam da me poznavalci razumete kaj želim povedat ;) Problem je, ker vsi imajo izkušnje z 2T motorji, ta pa je 4T :cry: Kaj še pogledati? Kaj narediti?
propero1
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Jul 15, 2015 9:23 am
Kraj: Gornja Radgona

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a propero1 »

sanda3 napisal/-a:Torej glede našega kitajčka - kolikor se je mož laično zadeve lotil (nekaj se spozna) : - sčistil fergazer (bilo nekaj malega vode), menjal svečko, uredil kable na cinšpulo (če sem malo napačno napisala..ne me popljuvat haha)...Zadnja ugotovitev - ob poskusu vžiga se po nekaj poskusih nekaj zablokira, nato pa na drugi strani špricne bencin ven - pri zračnem filtru. Ampak ko je gledal, so cilindri vredu, po tem pa dajo znak, kot da se en obrne napačno. Upam da me poznavalci razumete kaj želim povedat ;) Problem je, ker vsi imajo izkušnje z 2T motorji, ta pa je 4T :cry: Kaj še pogledati? Kaj narediti?
Torej ima dva cilindra? Ko je eden v spodnji legi, mora drugi bit v zgornji legi za maximalen izkoristek. Če ni nič v notranjosti mašine šaril, jemal dol cilindrov nima kaj bit narobe. Eden gor drugi dol, to je to. Da ni slučajno kablov narobe povezal?
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
sanda3
auspuh lager
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Avg 22, 2016 8:29 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a sanda3 »

propero1 napisal/-a:
sanda3 napisal/-a:Torej glede našega kitajčka - kolikor se je mož laično zadeve lotil (nekaj se spozna) : - sčistil fergazer (bilo nekaj malega vode), menjal svečko, uredil kable na cinšpulo (če sem malo napačno napisala..ne me popljuvat haha)...Zadnja ugotovitev - ob poskusu vžiga se po nekaj poskusih nekaj zablokira, nato pa na drugi strani špricne bencin ven - pri zračnem filtru. Ampak ko je gledal, so cilindri vredu, po tem pa dajo znak, kot da se en obrne napačno. Upam da me poznavalci razumete kaj želim povedat ;) Problem je, ker vsi imajo izkušnje z 2T motorji, ta pa je 4T :cry: Kaj še pogledati? Kaj narediti?
Torej ima dva cilindra? Ko je eden v spodnji legi, mora drugi bit v zgornji legi za maximalen izkoristek. Če ni nič v notranjosti mašine šaril, jemal dol cilindrov nima kaj bit narobe. Eden gor drugi dol, to je to. Da ni slučajno kablov narobe povezal?

Nič šaril (samo odprl in pogledal) , vse videt OK, en gor drugi dol...saj pravim - na oko videti vse brezhibno. Ampak ko smo ga z roko "kurblali" je nekajkrat šlo, nato pa kot da zablokira, potem pa špricne bencin skozi fergazer ven (kjer je filter) in malo zasmrdi po zažganem. Svečka pa je suha, kot da ne dobi bencin...(ampak tudi po nekaj malega bencina not k svečki ne pomaga - ne vžge). Pa tudi kablov nobenih ni narazen jemal - vzel dol, pogledal, dal nazaj.. ni popolnoma odstranil ničesar - ravno da ne bi kaj zamešal.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

Tu ni druge, kot da ti en mehanik pogleda to zadevo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Izgleda, kot da bi bil vžig narobe nastavljen- v takem primeru seka iz vplinjača.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5236
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

propero1 napisal/-a:
sanda3 napisal/-a:Torej glede našega kitajčka - kolikor se je mož laično zadeve lotil (nekaj se spozna) : - sčistil fergazer (bilo nekaj malega vode), menjal svečko, uredil kable na cinšpulo (če sem malo napačno napisala..ne me popljuvat haha)...Zadnja ugotovitev - ob poskusu vžiga se po nekaj poskusih nekaj zablokira, nato pa na drugi strani špricne bencin ven - pri zračnem filtru. Ampak ko je gledal, so cilindri vredu, po tem pa dajo znak, kot da se en obrne napačno. Upam da me poznavalci razumete kaj želim povedat ;) Problem je, ker vsi imajo izkušnje z 2T motorji, ta pa je 4T :cry: Kaj še pogledati? Kaj narediti?
Torej ima dva cilindra? Ko je eden v spodnji legi, mora drugi bit v zgornji legi za maximalen izkoristek. Če ni nič v notranjosti mašine šaril, jemal dol cilindrov nima kaj bit narobe. Eden gor drugi dol, to je to. Da ni slučajno kablov narobe povezal?
pomoje je mislila ventila ;)
sanda3
auspuh lager
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Avg 22, 2016 8:29 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a sanda3 »

Ja, ja - ventila. Pa saj logično ne more imeti dveh cilindrov hahaha. No, še dobro da se spoznate in veste za kaj se gre :D :D

Očitno ga bo moral nekdo pogledat, vsi pravijo da mora bit nekaj malega, mašinca je predla super, ko je delala. In to sedaj je res ....bedasto, ampak - nekaj ga muči. In sranje je, ker enostavno ni nikogar, ki bi to vsaj pogledal, pa da potem dorečemo kaj in kako. Prišel en pogledat, ampak - se zadeve niti ni lotil, samo od daleč pokomentiral, da kitajskega sranja pa res ne. To je bedarija in...OK, razumem, ampak....vsi pač ne kupujejo za 800€+ motorja za malo vožnje po travniku.

Upam, da najdemo nekoga, ki bo pogledal in vidimo kaj sploh je na stvari. Na servis bi se morali naročit in...žal, kako naj vem, če me en privatnik ne bo samo hotel obrati? Saj ne rečem da so takšni, ampak...že samo ura da pogleda je 40e, kaj šele, da gre kaj delat :o
Odgovori