Utekanje novega bata
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Utekanje novega bata
V končni fazi če pogledamo z stališča logike kaj se pa ima za "uteči"? dejstvo je da ne v 5km in tudi ne v 50km se ne bodo ne obročki in ne cilinder obrabil saj niso iz plastike. Tako da praktično se nima kaj uteči. Sem pristaš tega da se motor samo segreje, s segrevanjem se bat razteza če toleranca ni pravilna bo zaribal ko se bo segrel. To je samo moje mnenje mogoče se motim.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Utekanje novega bata
Vrhunske karte so menda ulavfavali tako, da so naredili tesno toleranco in ga na mestu gnali, da ga je skoraj prijelo. Potem razdrli in na mestu, kjer je hotel ribnit, pošmirglali bat. Potem ponovi vajo. In po kakih 3,4 poskusih je to lavfalo. Bat pa je bil pri delovni temperaturi idealno okrogel.
Re: Utekanje novega bata
Jaz bi samo dodal, da se aluminjaste cilindre z nikasil oblogo, sigurno drugače uteka kot cilindre iz nodularne sive litine.
LP
LP
Burn rubber, not your soul!
Re: Utekanje novega bata
Tako so delali nulte bate za kasnejšo proizvodnjo, plo so pa "strokovnjaki" to nekje slišali in so tako ulaufavali vse sorte motorje med drugim tudi karting, no temu se skoraj nebi moglo reči ulaufavanje.ro-bi napisal/-a:Vrhunske karte so menda ulavfavali tako, da so naredili tesno toleranco in ga na mestu gnali, da ga je skoraj prijelo. Potem razdrli in na mestu, kjer je hotel ribnit, pošmirglali bat. Potem ponovi vajo. In po kakih 3,4 poskusih je to lavfalo. Bat pa je bil pri delovni temperaturi idealno okrogel.
LP
Re: Utekanje novega bata
Še en argumet za to, da se danes ne ulavfava več je to, da je tehnologija obdelave močno napredovala pa točnodt in materiali tudi.Pata napisal/-a:V končni fazi če pogledamo z stališča logike kaj se pa ima za "uteči"? dejstvo je da ne v 5km in tudi ne v 50km se ne bodo ne obročki in ne cilinder obrabil saj niso iz plastike. Tako da praktično se nima kaj uteči. Sem pristaš tega da se motor samo segreje, s segrevanjem se bat razteza če toleranca ni pravilna bo zaribal ko se bo segrel. To je samo moje mnenje mogoče se motim.
Veste najbolj neumno pa mi je, ko kakšen pametnjakovič na dolgo ulaufava svoj novi avto, a v luki so mu ga pri raztovarjanju mrzlega gnali do nezavesi.
LP
Re: Utekanje novega bata
Če karting motorja, ki je močno navit, ni treba ulaufavati, potem je takega za normalno vožnjo treba še manj.Black_Racer napisal/-a:Karting je druga ko nimajo časa ulavfavat, motor ki je pa kot hodi ali za normalno vožnjo pa spet drugazankrzan napisal/-a:NEkje sem zasledil da pri kartingu bat menjajo vsak dirkaški vikend (al pa celo vsako dirko, nisem popolnoma prepričan). V tem obdobju ni časa za en takn bencina bolj počasi pa z bogatejšo mešanico itd.....
lp
Re: Utekanje novega bata
Menim da ne, če pa si že dal ta podatek pa še povej kako drugače in zakaj.aljaž napisal/-a:Jaz bi samo dodal, da se aluminjaste cilindre z nikasil oblogo, sigurno drugače uteka kot cilindre iz nodularne sive litine.
LP
LP
Re: Utekanje novega bata
Lojze-si, samo toliko, vednost, avte v luki ne moreš gnati mrzlih do nezavesti. Preden se avto na servisu prvič prevzame in da kupcu se ga z racunalnikom odblokira, pred tem avto ne preseže nekje 30km/h, ne preseže niti 2000 obratov, vzmeti ima blokirane, vso ostalo elektroniko ima blokirano in še kaj bi se našlo. Vsaj za vw, audi, skoda je tako, za ostalo nevem.
Danes so avti utečeni že v tovarni oziroma izdelani v takih tolerancah, ki se bodo kasneje vlegle na pravo mesto.
Zanimiv primer utekavanja je bil yugo. Če si novega po nekaj 100km naštelal, ventile pa to, je bil top avto, če pa nisi so bli pa na splošno slabi, napram kakšni golf 2.
Danes so avti utečeni že v tovarni oziroma izdelani v takih tolerancah, ki se bodo kasneje vlegle na pravo mesto.
Zanimiv primer utekavanja je bil yugo. Če si novega po nekaj 100km naštelal, ventile pa to, je bil top avto, če pa nisi so bli pa na splošno slabi, napram kakšni golf 2.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'