Nanos je debel tako da lahko skrije veliko. Zdaj razne buške na plehu ne bo skril, Recimo številko šasije ki je odtisnjena na okvirju pa tako zalije da skoraj ni več vidna. Tako da ne rabi bit nič spolirano. Ko je speskano je to to.
Je pa s pripravo več dela. Površina mora bit v nulo speskana (profi). Kar posledično pomeni da moraš vse luknje, navoje ipd kar ne sme biti speskano in kar ne sme biti kasneje pobarvano dobro zaščitit s temperaturno obstojno zaščito.
Tako da tu se rabi silikonske/plutovinaste čepe različnih velikosti, precej pa sem uporabljal tudi polcentimetrsko silikonsko ploščo ki sem jo potem zrezal na različne dimenzije in oblike (obročke za zaščito navoja na vilicah recimo, okrogle čepe navojne palice in podložke za nosilno os krmila ipd.) potem gre vse skupaj v peč na cca. 180-200 stopinj.
Sem pa testiral recimo odstranjevanje originalne barve z bormašino in vrtečo žičnato krtačo, to si spravil dol praktično takoj, sem pa po pomoti pobarval tudi notranji del zadnje nihajke in sem moral zaradi debeline nanosa in toleranc to dol spravit in ne moreš verjet kak trdo je to. Si moral dejansko z žičnato krtačo na bormašini 15-20 sekund na enem mestu drgnit da je imelo kaj efekta. Obenem sta barva in lak tudi bolj elastična, se ne bo odkrušil, UV obstojna itd. Tako da računam da z barvo in lakom nebi smelo bit nekih problemov še lep čas.