Slike & Video
Re: Slike & Video
Ko ne šraufam mopeda, sestavljam modele in montiram filmčke
https://m.youtube.com/watch?v=Q5ZNRCqDYrY
https://m.youtube.com/watch?v=Q5ZNRCqDYrY
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer
Re: Slike & Video
pre-hu-doooo
pazi da te pazi ne zapazi ker če te pazi zapazi se pazi
Jani počivaj v miru!
petrolhead!
Jani počivaj v miru!
petrolhead!
Re: Slike & Video
Ah, dajte no F1 pri 3000 kubikih ni dosegla take moči, potem jo bo pa en golf z 2.0 mašino. Malo morgen.brrm napisal/-a:
pre-hu-doooo
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Je čisto možno. Turbina fila čez 3 bare!!
Re: Slike & Video
p.s.
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
Re: Slike & Video
600 konjev je enkrat manj, kot naj bi jih imel ta golf. Pa tudi če poslušaš, kako se vrti F1 ali pa ta na posnetku, ti je kmalu jasno, da je teh 1200 konjev kar precej naloženih.ro-bi napisal/-a:p.s.
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Bobas VW Golf Mk2 AWD VW 2.0L 16V Turbo
Ziel erreicht 1233PS & 1094Nm bei 4,4bar Ladedruck mit E85 Sprit von der Tankstelle
Viertelmeile: 8,99s auf 265km/h
0-100km/h in 2,3s
100-200km/h in 3,0s
200-250km/h in 2,1s
Höchstgeschwindigkeit: 300++km/h
Leergewicht: 1180kg (kein Plastik)
VW Golf MK1 AWD 2.0L 16V Turbo 1151HP & 1000Nm @ 3,9bar (55psi) on E85 fuel. Extreme tuners custom turbo, NG-Motorsports CNC-Head, Mapping by Boba-Motoring.
Best 1/4 ET: 8,293s @ 281,9km/h
Racelogic Performance:
0-100km/h in 1,70s
100-200km/h in 2,22s
200-250km/h in 1,75s
weight: 980kg (2138lbs)
Ziel erreicht 1233PS & 1094Nm bei 4,4bar Ladedruck mit E85 Sprit von der Tankstelle
Viertelmeile: 8,99s auf 265km/h
0-100km/h in 2,3s
100-200km/h in 3,0s
200-250km/h in 2,1s
Höchstgeschwindigkeit: 300++km/h
Leergewicht: 1180kg (kein Plastik)
VW Golf MK1 AWD 2.0L 16V Turbo 1151HP & 1000Nm @ 3,9bar (55psi) on E85 fuel. Extreme tuners custom turbo, NG-Motorsports CNC-Head, Mapping by Boba-Motoring.
Best 1/4 ET: 8,293s @ 281,9km/h
Racelogic Performance:
0-100km/h in 1,70s
100-200km/h in 2,22s
200-250km/h in 1,75s
weight: 980kg (2138lbs)
Re: Slike & Video
pich, drži se mopedovPich napisal/-a:600 konjev je enkrat manj, kot naj bi jih imel ta golf. Pa tudi če poslušaš, kako se vrti F1 ali pa ta na posnetku, ti je kmalu jasno, da je teh 1200 konjev kar precej naloženih.ro-bi napisal/-a:p.s.
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Slike & Video
Fant umiri se malo.Kreddy napisal/-a:pich, drži se mopedovPich napisal/-a:600 konjev je enkrat manj, kot naj bi jih imel ta golf. Pa tudi če poslušaš, kako se vrti F1 ali pa ta na posnetku, ti je kmalu jasno, da je teh 1200 konjev kar precej naloženih.ro-bi napisal/-a:p.s.
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
Re: Slike & Video
Pri turbincu imaš teoretično na voljo precej konjev. V motor moraš spraviti samo čim več goriva in zraka, za gorivo ponavadi ni problem, več zraka pa dovedeš s turbino. Teh 1000 konjev pa postane problematičnih za mehanske dele, to za sabo potegne bate, ojnice, ventile, sklopko itd.. vprašanje je koliko zdrži tak avto.
Formule tukaj ne mešat, ker imajo omejitev še pa še, od porabe goriva itd..
atmosferc je pa itak čisto druga zgodba.
Formule tukaj ne mešat, ker imajo omejitev še pa še, od porabe goriva itd..
atmosferc je pa itak čisto druga zgodba.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'