Cilinder....
Cilinder....
Zdravo...
Zanima me, če se bi dalo rešit pregret cilinder? (Brez da bi honal...kakšne bi bile varijante če sploh so...)
Lep Pozdrav!
Zanima me, če se bi dalo rešit pregret cilinder? (Brez da bi honal...kakšne bi bile varijante če sploh so...)
Lep Pozdrav!
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Cilinder....
Kako si ga pa pregrel?
Re: Cilinder....
Cilinde se ne da pregret. Sploh pa kako pa ti lahko ugotoviš, da je kot praviš pregret? A je mogoče ovalen, ali se mu je spremenila kristalna struktura a se ti samo zdi, da je spremenil barvo?apn4m napisal/-a:Zdravo...
Zanima me, če se bi dalo rešit pregret cilinder? (Brez da bi honal...kakšne bi bile varijante če sploh so...)
Lep Pozdrav!
Daj nehajte že nabijat s temi pregretimi cilindri!
LP
Re: Cilinder....
V peči za žganje gline ali z brenarjem. Samo tako lahko gus segreješ preko 800"C, kjer se mu začne spreminjati kristalna struktura.ro-bi napisal/-a:Kako si ga pa pregrel?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Cilinder....
Zakaj pa potem recimo bt, sl, slc in podobne cilindre ni dobro brusit na tam 42 premera? Samo vprašam.Pich napisal/-a:V peči za žganje gline ali z brenarjem. Samo tako lahko gus segreješ preko 800"C, kjer se mu začne spreminjati kristalna struktura.ro-bi napisal/-a:Kako si ga pa pregrel?
Re: Cilinder....
Ja..nvm kako vam naj povem, recimo da je ratal ovalen...? pa neke črte ima ob vratu....
Re: Cilinder....
tomostuner napisal/-a:lamota si pregrel??
....Po možnost....
Sicer po mojem mnenju, je mogoče bil že prej, sam nisem dal glihe, ker ni opazit dokler nisem spet "siciru" pa videl da je bat na izpušni in visisni strani prijamal...
Re: Cilinder....
Zato ker ima potem dokaj majhno površino za hlajenje in tak motor je lahko bolj nagnjen k pregrevanju.prlek napisal/-a:Zakaj pa potem recimo bt, sl, slc in podobne cilindre ni dobro brusit na tam 42 premera? Samo vprašam.Pich napisal/-a:V peči za žganje gline ali z brenarjem. Samo tako lahko gus segreješ preko 800"C, kjer se mu začne spreminjati kristalna struktura.ro-bi napisal/-a:Kako si ga pa pregrel?
Ko se motor pregreje se zaradi temperature bat razširi in začne stiskat oziroma močno obrabljat cilinder, ker je potem toleranca prevelika je potrebno brušenje na naslednjo nadmero..
V najhujših primerih stisne in zablokira motor dokler se ne ohladi.. Ponavadi je krivec močno povečan predvžig in prerevna zmes oz. premajhna diza.
Re: Cilinder....
To so prav tako bučke kot pregret cilinder. Za to!prlek napisal/-a:Zakaj pa potem recimo bt, sl, slc in podobne cilindre ni dobro brusit na tam 42 premera? Samo vprašam.Pich napisal/-a:V peči za žganje gline ali z brenarjem. Samo tako lahko gus segreješ preko 800"C, kjer se mu začne spreminjati kristalna struktura.ro-bi napisal/-a:Kako si ga pa pregrel?
LP