Mazde bencinarji 2.0 brez turbine pa imajo 14:1 in še vedno gre na 95 oktanski bencin. Če bi imel colt tako kompresijo, bi poletel. Danes delajo čuda odmik ventilov, turbina, neposredno vbrizgavanje in elektronika. Po ekstremno visoki kompresiji pri turbotih niti ni potrebe.ro-bi napisal/-a:Moj ima 10,5:1Pich napisal/-a:Nimajo danes turbači nič višje kompresije, kot so jo imeli včasih. Moj colt je imel pri 150- ih konjih kompresijo 9:1,
Slike & Video
Re: Slike & Video
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Zdaj je ena nova zadeva bo pršla ven kompresijsko razmerje 18:1 delovanje podobno kod pri dizelskem motorju samo svečka bo vžigala zmes
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
Re: Slike & Video
Če bi imel kolt z turbino 14:1, bi poleteli kvečjemu bati ven, ko bi zlomilo ojnice zaradi klenkanja.Pich napisal/-a: Mazde bencinarji 2.0 brez turbine pa imajo 14:1 in še vedno gre na 95 oktanski bencin. Če bi imel colt tako kompresijo, bi poletel. Danes delajo čuda odmik ventilov, turbina, neposredno vbrizgavanje in elektronika. Po ekstremno visoki kompresiji pri turbotih niti ni potrebe.
Visoka kompresija je zaželjena pri vseh, le da pri turbaših je malo težje izvedljivo, ker ne gre brez drugih dodatkov (direktni vbrizg, premikanje odmičnih,...). In pred leti tega niso znali, zato so bile kompresije nižje, prožnosti pa manj.
Glede NAja in 18:1- saj je mogoče, ampak bo toliko dušikovih oksidov, da ne bo smelo v promet.
In NOx so zelo kancerogeni, katalizator jih ne odstrani.
Visoka kompresija dvigne izkoristek motorju, zmanjša porabo, poveča moč, ampak v nedogled spet ne gre.
V časih uno turbo in r5 turbo, so imeli naviti NAji 10,5:1, zdaj imajo to nekateri turbaši in tukaj je (ob drugih dodatkih) potem ogromna razlika v prožnosti v področju, ko turbina še ne doseže tlaka.
P.S.
Mazda z 14:1 gre na 95 oktanski bencin, ampak probaj poleti, ko bo toplo, prvo z 95 oktanskim peljati na polno in potem z 100. Bo krepka razlika v moči, ker z 95 bo malo poklenkalo, ECU bo vzel predvžig in dodal bencina, moči bo občutno manj. To čutiš kot nekakšno oklevanje, ko tiščiš polno in motor nabira obrate.
To sem jaz opazil že pri tucsonu 2.0 in je na 100 oktanskega pil manj in imel več moči.
Re: Slike & Video
Verjetno imaš v Tusconu gdi mašino, ki je zelo občutljiva na kvaliteto goriva, morda tiči problem prav tu. Kar se tiče Mazde, bom pa poročal.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Tucsona sem imel bencinarja 2.0-140ks.Pich napisal/-a:Verjetno imaš v Tusconu gdi mašino, ki je zelo občutljiva na kvaliteto goriva, morda tiči problem prav tu. Kar se tiče Mazde, bom pa poročal.
Mazdo imam pa 2.3-260KS+ čipana+ drugi intake, filter in intercooler.
Pri teh visokokompresijskih motorjih včasih pomaga, če daš za stopnjo hladnejše svečke , potem gre bolje na 95 oktanov.
Re: Slike & Video
Ja, je pa v vsakem primeru bolje, da se toči 100 oktanski bencin. Zaradi tistih nekaj centov razlike, je res škoda uničevati mašino.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Če že poteka debata o avtih bi pa tu nekaj vprašal. Je vredu čipirat avto oziroma kakšne negativnosti lahko pričakujem?
Lp!
Lp!
Re: Slike & Video
vse je odvisno od avta, tunerja, itd. največji prirastki so pri turbo motorjih ... pametno je pa to nardit spomladi in ne pozimi zarad temparatur ... sploh non-turbo so občutljivi na temparaturo pri kateri se čipira in načeloma rabiš zimsko/letno mapo da ne pride do raznih trokiranj ... pri turbo načeloma tega problema ni... pa če se boš odločil naj ti mapo priredi po avtomobilu ne samo naloži in čauprlek napisal/-a:Če že poteka debata o avtih bi pa tu nekaj vprašal. Je vredu čipirat avto oziroma kakšne negativnosti lahko pričakujem?
Lp!
Re: Slike & Video
Točno.
Pe če čipaš dizla, ni neke panike- to zna ogromno tunerjev naredit solidno, da potem dela tudi na daljši rok. Problem je čipat turbo bencinarja. Prirastki so res dobri, a če so mape narobe narejene, ne za dolgo.
Lahko spusti dušo turbina, če se prevrti, lahko potisne kakšno ojnico skozi blok,... lahko je vse živo. Vse je pa odvisno od tunerja in od tipa motorja.
Pe če čipaš dizla, ni neke panike- to zna ogromno tunerjev naredit solidno, da potem dela tudi na daljši rok. Problem je čipat turbo bencinarja. Prirastki so res dobri, a če so mape narobe narejene, ne za dolgo.
Lahko spusti dušo turbina, če se prevrti, lahko potisne kakšno ojnico skozi blok,... lahko je vse živo. Vse je pa odvisno od tunerja in od tipa motorja.
Re: Slike & Video
Hvala obema za informacijo. Namen bi imel naredit na audiju 05 letnik 2.0 tdi, trenutno ma 140 KM, nebi se branil še kakih 30. En mi je pravil, da je na čipiranem stisnil gas skoraj do blokade pa mu je turbino razgnalo.ro-bi napisal/-a:Točno.
Pe če čipaš dizla, ni neke panike- to zna ogromno tunerjev naredit solidno, da potem dela tudi na daljši rok. Problem je čipat turbo bencinarja. Prirastki so res dobri, a če so mape narobe narejene, ne za dolgo.
Lahko spusti dušo turbina, če se prevrti, lahko potisne kakšno ojnico skozi blok,... lahko je vse živo. Vse je pa odvisno od tunerja in od tipa motorja.
Je avto preveč preforsiran, če ima nekaj dodatnih konjev?