Tomos BT95
Re: Tomos BT80
Ja to pa ja. Samo še prej moram jaz isto narejit kot ti oz. še več
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos BT80
Hhahaha neda ti mira ne, bo stric draž posegel po roosti(šala).Auspuhek al kej boš do delati?
Nisam ja neki čarobnjak, a nemam ni magični štap!
Re: Tomos BT80
Ne da mi ne da mira, da pač zrihtam to tak kot treba. Auspuh itak, pa ojnico še mam v vrečki pa tudi kaki ferg 34 morem probat.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos BT80
Uspela je odlična izboljšava glave. Prikazani sta 2 najboljši meritvi z vsakim setupom.
Nisam ja neki čarobnjak, a nemam ni magični štap!
Re: Tomos BT80
Ne boš rekel, da se ti je krivulja moči na 10k obratih dvignila zaradi spremembe oblike glave. Polek tega se je cela krivulja pomaknila za 1k obratov nazaj. To si moral spremeniti še nekaj drugega.Mr.Fearg napisal/-a:Uspela je odlična izboljšava glave. Prikazani sta 2 najboljši meritvi z vsakim setupom.
lp
Re: Tomos BT80
Nisem si predstavljal, da glava spremeni toliko
Čestitke za cel projekt! Mora letet ko raketa!
Čestitke za cel projekt! Mora letet ko raketa!
Re: Tomos BT80
Ni slabo
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos BT80
Spremenjena je bila le geometrija glave, volumen obeh glav je enak. Motor dela malo nižje zaradi hitrejšega sproščanja toplote ob zgorevanju.
Lp
Lp
Re: Tomos BT80
Cenim vaše delo, ne samo to tudi navdušen sem, da se kdo hoče ukvarjati še z prakso ne samo s teorijo, toda take vrednodtne sodbe: (Motor dela malo nižje zaradi hitrejšega sproščanja toplote ob zgorevanju) mi niso všeč. Tega ne morete vedeti niti dokazati. To so zgolj ugibanja, ki pri resnem delu nimajo kaj opraviti.PVL napisal/-a:Spremenjena je bila le geometrija glave, volumen obeh glav je enak. Motor dela malo nižje zaradi hitrejšega sproščanja toplote ob zgorevanju.
Lp
Kar se pa krivulje tiče, bi bilo potrebno glede na tako spremembo spremeniti tudi izpuh, ali pa je šele po tej spremembi izpuh bolj idealen, kar bi prej rekel.
lp