V navitih mašinah se uporablja bate brez L obročka.matic123 napisal/-a:Imam Bt-ja(cilinder fi 38 piljen 170-130-190, dellorto 24, itd.), v mopedu je trenutno L bat elko konig(nameščen imam samo zgornji obroček), motor je bil čez poletje kar lepo gnan, bat je ok iz preventive pa bi rad zamenjal batni obroček. Rad bi kupil kvaliteten obroček, problem je da se elkotovih ne da dobit(oz če se da jaz ne vem kje), v velotu so mi rekli da je najboljše kar imajo meteorjev obroček, na frčomoto prav tako.. Kje bi lahko dobil kakšne kvalitetne L obročke oz kakšne obročke uporabljate v navitih mašinah?
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Vem da se v navitih mašinah uporabljajo bati brez L obročka. Saj to je bila pa moja naslednja misel da bi enostavno zamenjal cel bat za takega z navadnim obročkom. Zaenkrat se mi je z enim obročkom obneslo vredu tako da bi samo enega uporabljal tudi za naprej. Ena opcija bi bila da bi vzel navadnega meteorja(z dvema obročkoma) ampak bi imel namontiranega sam zgornjega.. Iskal sem bat 38x12 pa da bi imel originalno samo en obroček, našel sem gol pistoni(ima samo en obroček samo je L)...
Re: Razna vprašanja o tuningu
Poglej na emot racing.matic123 napisal/-a:Vem da se v navitih mašinah uporabljajo bati brez L obročka. Saj to je bila pa moja naslednja misel da bi enostavno zamenjal cel bat za takega z navadnim obročkom. Zaenkrat se mi je z enim obročkom obneslo vredu tako da bi samo enega uporabljal tudi za naprej. Ena opcija bi bila da bi vzel navadnega meteorja(z dvema obročkoma) ampak bi imel namontiranega sam zgornjega.. Iskal sem bat 38x12 pa da bi imel originalno samo en obroček, našel sem gol pistoni(ima samo en obroček samo je L)...
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Fi 38 in sornik 12 sem našel tale dva. Bi bilo to ok za gus cilinder?
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=505
http://www.emot-oldparts.nl/webshop/ind ... oductId=27
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=505
http://www.emot-oldparts.nl/webshop/ind ... oductId=27
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pa maš navadnega ali L?zankrzan napisal/-a:Men metor drži brez problema, tako bat kot obročki
Re: Razna vprašanja o tuningu
Nobeden od teh dveh ni v redu. Trenutno tudi na emotu ni nobenega bata za Tomos.matic123 napisal/-a:Fi 38 in sornik 12 sem našel tale dva. Bi bilo to ok za gus cilinder?
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=505
http://www.emot-oldparts.nl/webshop/ind ... oductId=27
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ve mogoče še kdo za kakšno drugo spletno stran kjer bi se dalo dobi kak ustrezen batPich napisal/-a:Nobeden od teh dveh ni v redu. Trenutno tudi na emotu ni nobenega bata za Tomos.matic123 napisal/-a:Fi 38 in sornik 12 sem našel tale dva. Bi bilo to ok za gus cilinder?
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=505
http://www.emot-oldparts.nl/webshop/ind ... oductId=27
Re: Razna vprašanja o tuningu
Greš v VELO al pa kej podobnega, pa kupiš bat METEOR 38x12 navaden, uporabiš samo zgornji obroček in zadeva bo delovala brez problema Malo popazi na toleranco med cilindrom in batom. Za tvojo predelavo bo bat čisto ustrezen
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ko sem gledal bate na tujih spletnih straneh sem videl da so bati označeni z A, B, C toleranco, pri nas tega nisem zasledil.
Moj cilinder je fi 38 in ni bil brušen, če je bil hohan pa nevem. Torej če kupim meteorja je treba samo pomerit bat in cilinder da je med njima neka zračnost, kar sem brskal po netu naj bi bila ta zračnost 3 stotinke, je to uredu?
Moj cilinder je fi 38 in ni bil brušen, če je bil hohan pa nevem. Torej če kupim meteorja je treba samo pomerit bat in cilinder da je med njima neka zračnost, kar sem brskal po netu naj bi bila ta zračnost 3 stotinke, je to uredu?
Re: Razna vprašanja o tuningu
5-6 stotk bi bilo čisto ok
3-4 stotke so bolj uporabljene pri vodno hlajenih cilindrih
3-4 stotke so bolj uporabljene pri vodno hlajenih cilindrih
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!