Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

matic123 napisal/-a:Imam Bt-ja(cilinder fi 38 piljen 170-130-190, dellorto 24, itd.), v mopedu je trenutno L bat elko konig(nameščen imam samo zgornji obroček), motor je bil čez poletje kar lepo gnan, bat je ok iz preventive pa bi rad zamenjal batni obroček. Rad bi kupil kvaliteten obroček, problem je da se elkotovih ne da dobit(oz če se da jaz ne vem kje), v velotu so mi rekli da je najboljše kar imajo meteorjev obroček, na frčomoto prav tako.. Kje bi lahko dobil kakšne kvalitetne L obročke oz kakšne obročke uporabljate v navitih mašinah?
V navitih mašinah se uporablja bate brez L obročka.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
matic123
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: So Mar 05, 2011 5:57 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matic123 »

Vem da se v navitih mašinah uporabljajo bati brez L obročka. Saj to je bila pa moja naslednja misel da bi enostavno zamenjal cel bat za takega z navadnim obročkom. Zaenkrat se mi je z enim obročkom obneslo vredu tako da bi samo enega uporabljal tudi za naprej. Ena opcija bi bila da bi vzel navadnega meteorja(z dvema obročkoma) ampak bi imel namontiranega sam zgornjega.. Iskal sem bat 38x12 pa da bi imel originalno samo en obroček, našel sem gol pistoni(ima samo en obroček samo je L)...
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

matic123 napisal/-a:Vem da se v navitih mašinah uporabljajo bati brez L obročka. Saj to je bila pa moja naslednja misel da bi enostavno zamenjal cel bat za takega z navadnim obročkom. Zaenkrat se mi je z enim obročkom obneslo vredu tako da bi samo enega uporabljal tudi za naprej. Ena opcija bi bila da bi vzel navadnega meteorja(z dvema obročkoma) ampak bi imel namontiranega sam zgornjega.. Iskal sem bat 38x12 pa da bi imel originalno samo en obroček, našel sem gol pistoni(ima samo en obroček samo je L)...
Poglej na emot racing.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
matic123
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: So Mar 05, 2011 5:57 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matic123 »

Fi 38 in sornik 12 sem našel tale dva. Bi bilo to ok za gus cilinder?
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=505

http://www.emot-oldparts.nl/webshop/ind ... oductId=27
Uporabniški avatar
matic123
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: So Mar 05, 2011 5:57 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matic123 »

zankrzan napisal/-a:Men metor drži brez problema, tako bat kot obročki ;)
Pa maš navadnega ali L?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

matic123 napisal/-a:Fi 38 in sornik 12 sem našel tale dva. Bi bilo to ok za gus cilinder?
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=505

http://www.emot-oldparts.nl/webshop/ind ... oductId=27
Nobeden od teh dveh ni v redu. Trenutno tudi na emotu ni nobenega bata za Tomos.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
matic123
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: So Mar 05, 2011 5:57 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matic123 »

Pich napisal/-a:
matic123 napisal/-a:Fi 38 in sornik 12 sem našel tale dva. Bi bilo to ok za gus cilinder?
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php? ... ductId=505

http://www.emot-oldparts.nl/webshop/ind ... oductId=27
Nobeden od teh dveh ni v redu. Trenutno tudi na emotu ni nobenega bata za Tomos.
Ve mogoče še kdo za kakšno drugo spletno stran kjer bi se dalo dobi kak ustrezen bat :?:
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Greš v VELO al pa kej podobnega, pa kupiš bat METEOR 38x12 navaden, uporabiš samo zgornji obroček in zadeva bo delovala brez problema ;) Malo popazi na toleranco med cilindrom in batom. Za tvojo predelavo bo bat čisto ustrezen ;)
Uporabniški avatar
matic123
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: So Mar 05, 2011 5:57 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matic123 »

Ko sem gledal bate na tujih spletnih straneh sem videl da so bati označeni z A, B, C toleranco, pri nas tega nisem zasledil.
Moj cilinder je fi 38 in ni bil brušen, če je bil hohan pa nevem. Torej če kupim meteorja je treba samo pomerit bat in cilinder da je med njima neka zračnost, kar sem brskal po netu naj bi bila ta zračnost 3 stotinke, je to uredu? :)
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

5-6 stotk bi bilo čisto ok

3-4 stotke so bolj uporabljene pri vodno hlajenih cilindrih
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori