Bom popravil, najlepša hvalacerar napisal/-a:probaj speljat boosta do prirobnice v radiju, pravtako naj bo širina oz. površina enaka, kot je prikazano na sliki
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj
GILARDONI 74CC SPRINTER
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Lepo napreduješ kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Mislim da so danes to že presegle 50cc mašine z 26+ konji (nevem točno koliko naj bi imela mašina od Toersna konjev). Manjša kot je prostornina večje imaš lahko to razmerje, ker se ti veča specifična površina kanalov.tomosjakarac napisal/-a:aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
to je res...so pa to dosežki stari par let, in o njih se ne ve kaj dosti...macula napisal/-a:Mislim da so danes to že presegle 50cc mašine z 26+ konji (nevem točno koliko naj bi imela mašina od Toersna konjev). Manjša kot je prostornina večje imaš lahko to razmerje, ker se ti veča specifična površina kanalov.tomosjakarac napisal/-a:aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješ kako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
kar se tiče moči na liter prostornine se da presečt aprilio RSA. Aalt toersen je to dosegel z 25,4 konja na 50cc mašini. setup je: ktm 50 cilinder, kreidler blok, rotodisk, foekema vžig. http://www.groene-tulp.nl/cms/
kar je macula hotel dodati k zadevi glede RSA pa je to da se razmerja med največjo možno površino kanalov in volumnom (mislim da volumnom) izboljšuje čedalje manjša je prostornina. če bi torej z enakim BMEP kot rsa (17) naredil 50cc mašino bi bila moč 27,nekaj konjev.
še ena stvar avtorju teme
RSA cilinder ima kvadratno razmerje vrtine in giba. v tvojem primeru je velik minus, da si šel delat tako predelavo na 47 cilindru pri 43 giba. Najboljši cilinder od vseh za tako predelavo je polini 43,5. Zelo valitetna osnova in enak, če ne boljši potencial. Bo pa tudi s tem cilindrom šlo zelo solidno.
kar je macula hotel dodati k zadevi glede RSA pa je to da se razmerja med največjo možno površino kanalov in volumnom (mislim da volumnom) izboljšuje čedalje manjša je prostornina. če bi torej z enakim BMEP kot rsa (17) naredil 50cc mašino bi bila moč 27,nekaj konjev.
še ena stvar avtorju teme
RSA cilinder ima kvadratno razmerje vrtine in giba. v tvojem primeru je velik minus, da si šel delat tako predelavo na 47 cilindru pri 43 giba. Najboljši cilinder od vseh za tako predelavo je polini 43,5. Zelo valitetna osnova in enak, če ne boljši potencial. Bo pa tudi s tem cilindrom šlo zelo solidno.
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Fantje pozabljate na Foekemov simetrični sistem izpiranja. Najmočnejši 50 kubični motor je izdelal. O konjih sicer ni govoril ima pa rezultat na 1/4 milje pod 15 sec., kar je way better od Toersna. To je boljši rezultat, kot ga je sposoben doseči moj avto s 150-imi konji in pospeševanjem 7.4sec do stotke.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
ne da bi pozabljal(i) vendar znanje ki je potrebno za izdelavo kaj takega presega 99,99% ostalih tunerjev. poleg tega je tu še finančni strošek, posredni in neposredni, ki marsikoga odbije. vedno se je lažje držat neke klasike, že zaradi tega ker se vedno lahko na koga obrneš po nasvet in približno veš kaj lahko pričakuješ, oziroma koliko ti še manjka.Pich napisal/-a:Fantje pozabljate na Foekemov simetrični sistem izpiranja. Najmočnejši 50 kubični motor je izdelal. O konjih sicer ni govoril ima pa rezultat na 1/4 milje pod 15 sec., kar je way better od Toersna. To je boljši rezultat, kot ga je sposoben doseči moj avto s 150-imi konji in pospeševanjem 7.4sec do stotke.
Overmars je sicer pisal o nekih številkah vendar nikoli točno. problem pri simetričnem sistemu, vsaj njegovem, je baje v visoki vrtilni frekvenci ki je (dolgo časa) ne prebavljajo ostale komponente.
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Fajn. Čemu služi ta predelava?tomosjakarac napisal/-a:Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.
dizel sploh ne!