Bom popravil, najlepša hvalacerar napisal/-a:probaj speljat boosta do prirobnice v radiju, pravtako naj bo širina oz. površina enaka, kot je prikazano na sliki
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Bom popravil, najlepša hvalacerar napisal/-a:probaj speljat boosta do prirobnice v radiju, pravtako naj bo širina oz. površina enaka, kot je prikazano na sliki
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj
aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješkako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
Mislim da so danes to že presegle 50cc mašine z 26+ konji (nevem točno koliko naj bi imela mašina od Toersna konjev). Manjša kot je prostornina večje imaš lahko to razmerje, ker se ti veča specifična površina kanalov.tomosjakarac napisal/-a:aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješkako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
to je res...so pa to dosežki stari par let, in o njih se ne ve kaj dosti...macula napisal/-a:Mislim da so danes to že presegle 50cc mašine z 26+ konji (nevem točno koliko naj bi imela mašina od Toersna konjev). Manjša kot je prostornina večje imaš lahko to razmerje, ker se ti veča specifična površina kanalov.tomosjakarac napisal/-a:aprilia RSA 125 je najmočnejši dvotaktni motor, če gledamo razmerje med konji in prostornino.Aljaž555 napisal/-a:Lepo napreduješkako ,da si si za referenčno izbral RSA cilinder.
ne da bi pozabljal(i) vendar znanje ki je potrebno za izdelavo kaj takega presega 99,99% ostalih tunerjev. poleg tega je tu še finančni strošek, posredni in neposredni, ki marsikoga odbije. vedno se je lažje držat neke klasike, že zaradi tega ker se vedno lahko na koga obrneš po nasvet in približno veš kaj lahko pričakuješ, oziroma koliko ti še manjka.Pich napisal/-a:Fantje pozabljate na Foekemov simetrični sistem izpiranja. Najmočnejši 50 kubični motor je izdelal. O konjih sicer ni govoril ima pa rezultat na 1/4 milje pod 15 sec., kar je way better od Toersna. To je boljši rezultat, kot ga je sposoben doseči moj avto s 150-imi konji in pospeševanjem 7.4sec do stotke.
Fajn. Čemu služi ta predelava?tomosjakarac napisal/-a:Uplinjač se je predelal na power jet in venturi.