Tomos H20
Re: Tomos H20
Izdelaj nov vložek s svečko v centru, pravilnim volumnom in squish pasom
Za toroidno glavo so bolj primerni motorji večje prostornine, saj je tudi volumen glave večji in posledično toroidna oblika bolj izrazita, bi bilo pa vsekakor zanimivo primerjati oba tipa zgorevalnega prostora.
Bo pa tudi z "navadnim" zgorevalnim prostorom ob pravilnem dimenzioniranju enako dobro šlo, pri Apriliji so dosegli z navadno glavo celo boljši rezultat
Za toroidno glavo so bolj primerni motorji večje prostornine, saj je tudi volumen glave večji in posledično toroidna oblika bolj izrazita, bi bilo pa vsekakor zanimivo primerjati oba tipa zgorevalnega prostora.
Bo pa tudi z "navadnim" zgorevalnim prostorom ob pravilnem dimenzioniranju enako dobro šlo, pri Apriliji so dosegli z navadno glavo celo boljši rezultat
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos H20
Imam pa eno vprašanje glede glave, ker nima svečke v centru. Bo vredu takšna kot je ali bi bilo boljše izdelati novo s svečko v centru?
Zagovarjam postopne korake, najprej probaj z to glavo potem pa si omisli nov in primerjaj.
LP
Zagovarjam postopne korake, najprej probaj z to glavo potem pa si omisli nov in primerjaj.
LP
Re: Tomos H20
Bom najprej sprobal to glavo potem bom pa po potrebi izdelal novo.lojze-si napisal/-a:Zagovarjam postopne korake, najprej probaj z to glavo potem pa si omisli nov in primerjaj.
LP
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Tomos H20
jaz sem primerjal to razliko. sicer nimam mize in sem vse sprobal bolj po občutku na cesti. imam toridno izvedbo ampak ne tako kot nasvoji sliki, in pa ''dome'' obliko. opazil sem da z toroidno glavo lepše premaga tisto luknjo v navoru ko prestavi v drugo prestavo (avtomatik). druge neke opazne razlike ni blo občutit. če prav sklepam je imel več moči v srednjem območju oziroma takrat ko izpuh še ni prijel.cerar napisal/-a:Izdelaj nov vložek s svečko v centru, pravilnim volumnom in squish pasom
Za toroidno glavo so bolj primerni motorji večje prostornine, saj je tudi volumen glave večji in posledično toroidna oblika bolj izrazita, bi bilo pa vsekakor zanimivo primerjati oba tipa zgorevalnega prostora.
Bo pa tudi z "navadnim" zgorevalnim prostorom ob pravilnem dimenzioniranju enako dobro šlo, pri Apriliji so dosegli z navadno glavo celo boljši rezultat
Re: Tomos H20
Da malo osvežim temo. Zaenkrat še nisem dobil zrezkanih podlog upam pa da bojo kmalu
Bom pa do takrat delal na štelu..
Na štelu bom verjetno naredil nov zadek in pa malo priredil sedež ter če se mi posreči še sprednjo masko. Rabil bi pa nosilec za verižnik, če ima kdo mi lahko napiše pod zs.. Nekaj delov, ki jih bom uporabu. Sem pa dal pocinkat clip one, napenjalca verige in distančna plošča za pakno še pridejo na vrsto. Izdelal sem nosilce za nožnike. Najraje bi pa te nihajke zamenjal z nihajkami od ctx-a, ker mislim da bi potem moped boljše zgledal
Bom pa do takrat delal na štelu..
Na štelu bom verjetno naredil nov zadek in pa malo priredil sedež ter če se mi posreči še sprednjo masko. Rabil bi pa nosilec za verižnik, če ima kdo mi lahko napiše pod zs.. Nekaj delov, ki jih bom uporabu. Sem pa dal pocinkat clip one, napenjalca verige in distančna plošča za pakno še pridejo na vrsto. Izdelal sem nosilce za nožnike. Najraje bi pa te nihajke zamenjal z nihajkami od ctx-a, ker mislim da bi potem moped boljše zgledal
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Tomos H20
Ta projekt je obstal zaradi dokončanja d6 in ker se lamelnega ventila ne da najbolje postaviti na Tomos blok.
Sedaj imam v namenu naredit sesanje preko roto diska. Cilinder bo najverjetneje Airsal ali Dmp 65-70ccm. Bloke že imam porezkane in ohišja za disk. Disk bo iz vzmetne pločevine. Vse skupaj pa bo že na omenjenem štelu ali pa mogoče d6. Naj slike povedo več.
Sedaj imam v namenu naredit sesanje preko roto diska. Cilinder bo najverjetneje Airsal ali Dmp 65-70ccm. Bloke že imam porezkane in ohišja za disk. Disk bo iz vzmetne pločevine. Vse skupaj pa bo že na omenjenem štelu ali pa mogoče d6. Naj slike povedo več.
Re: Tomos H20
Nekaj malega napredka. Začel sem z izdelovanjem kanala in obstal na pol poti, saj se mi je pokvaril biax.
Za cilinder sem pa gledal dmp 70cc, če bi hotel montirat kakšen cilinder od skuterja bi bilo potrebno povariti bloke. To pa v mojem primeru ne pride več v upoštev, ker že imam zalite s tekočo kovino.
Sem pa razmišljal v vodno hlajeni glavi in nekakšni vodno hlajeni prirobnici (hladilnik-u) pri izpuhu. Mislite, da sploh ima smisel ta hladilnik? Ali naj ostane kar ideja?
Moram še dat postružit gred in sežgat utor ter počakat na vzmetno pločevino.Za cilinder sem pa gledal dmp 70cc, če bi hotel montirat kakšen cilinder od skuterja bi bilo potrebno povariti bloke. To pa v mojem primeru ne pride več v upoštev, ker že imam zalite s tekočo kovino.
Sem pa razmišljal v vodno hlajeni glavi in nekakšni vodno hlajeni prirobnici (hladilnik-u) pri izpuhu. Mislite, da sploh ima smisel ta hladilnik? Ali naj ostane kar ideja?
Re: Tomos H20
Po mojem mnenju nima velikega smisla, saj s tem neboš hladil cilindra pač pa izpušne pline. Verjetno bi mogu ta efekt kasneje upoštevati pri izračunu izpuha.
Re: Tomos H20
Cilinder se bo že hladil samo za koliko se bo to poznalo gledano na celoten cilinder? Če se pri izpuhu segreva bolj se ta toplota hitreje prenaša na vsisni del cilindra, če boš pa to hladil s prirobnico se bo pa po vsem cilindru manj segrevalo. Hladili pa se bodo tudi izpušni plini to je za upoštevat.
APN4M 83'