GILARDONI 74CC SPRINTER
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
pretočni mi od spodaj zgledajo kot da so narejeni bolj ''od oka'' ampak verjetno ni tako?
kako pa si rešil z usmeritvijo A pretočnih kanalov?
sam zibram dele za praktično enako zadevo ampak zelo kompliciram z načrtovanjem in še nisem začel z delom...
stojni bodo imeli luknje al bojo kar po zunanji strani med rebri?
kako pa si rešil z usmeritvijo A pretočnih kanalov?
sam zibram dele za praktično enako zadevo ampak zelo kompliciram z načrtovanjem in še nisem začel z delom...
stojni bodo imeli luknje al bojo kar po zunanji strani med rebri?
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
slabost avtomatikov je prevelik padec obratov med prestavljanjem iz 1. v 2. prestavotomosjakarac napisal/-a:to se nisem še točno odločil...ma verjetno za max power 13-13.5krpm...cerar napisal/-a:eno uprašanje: na kakšne obrate ciljaš?
če se bo tole vrtelo na 14000rpm, bo padec obratov cca 6000rpm
al boš moral narest izpuh, ki bo začel tolk nižje delat ali pa sklopko omehčat, da bo drsela
vrjetno bi bilo bolje, da bi imel samo 1 prestavo, tako kot Puch
Si se pa lepo lotil projekta Vidim, da bom moral jaz spet cilinder mal polajšat
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
koroman napisal/-a:pretočni mi od spodaj zgledajo kot da so narejeni bolj ''od oka'' ampak verjetno ni tako?
kako pa si rešil z usmeritvijo A pretočnih kanalov?
sam zibram dele za praktično enako zadevo ampak zelo kompliciram z načrtovanjem in še nisem začel z delom...
stojni bodo imeli luknje al bojo kar po zunanji strani med rebri?
pretočni spodaj niso še zdaleč končani....sicer kar se tiče samega portinga se zgledujem po aprilii RSA (po boljšem premisleku sem opustil idejo s dodatnima pretokoma) ...in usmerjenost pretokov bo takšna oz. čim bližji približek RSA. stojni bodo med rebri. cilinder bo centriran na blok s vratom cilindra in centrirnim zatičem.
@cerar: ja to je problem....zadevo sva s fornazaričem predebatirala in prišla do zaključka, da je le useeno boljše z dvema prestavama. zaenkrat se bo probalo zadevo z original menjalnikom, če pa bodo problemi, se bo naredilo drugega s drugačnim prestavnim razmerjem in drugačno sklopko.
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
lepo
mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...cerar napisal/-a:lepo
mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Ni čisto tako, ker so tanke se ne morejo dosti hitro hladit in ker se pregrejejo se rastegnejo in ker nimajo kam it se usločijo proti cilindru. To sta tisti dve stotki o katerih je govoril cerar. To naredi takoj preden boš naredil škodo. To pravzaprav naredi tudi Miha če boš dal njemu honat.tomosjakarac napisal/-a:ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...cerar napisal/-a:lepo
mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
Po mojem okusu je izstopno okno busterja preveliko napram kanalu, ki vodi v izpušni kanal.
Vseeno upam, da bo trud poplačan v lepem številu konjev.
lp
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
hvala za opozorila...bom uredil to s pregradami.lojze-si napisal/-a:Ni čisto tako, ker so tanke se ne morejo dosti hitro hladit in ker se pregrejejo se rastegnejo in ker nimajo kam it se usločijo proti cilindru. To sta tisti dve stotki o katerih je govoril cerar. To naredi takoj preden boš naredil škodo. To pravzaprav naredi tudi Miha če boš dal njemu honat.tomosjakarac napisal/-a:ne bi smelo bit problem, saj do sorazmerno dolge v kanal in bodo zdržale tiste sile...saj konec koncev držijo le obroček na svojem mestu...cerar napisal/-a:lepo
mal spremljaj, če ti bo slučajno stiskalo bat pri teh pregradah, ker so res tanke (potem se pobere cca 2stotinke nikasila in spolira površino), je pa tudi nevarno da ti pregrada poči
Po mojem okusu je izstopno okno busterja preveliko napram kanalu, ki vodi v izpušni kanal.
Vseeno upam, da bo trud poplačan v lepem številu konjev.
lp
kar se pa tiče kanalov suportov tale odlitek malenkost vara, saj je teoretični presek suporta enak po celotni dolžini...se pa strinjam da bi bilo potrebno malenkost povečat...
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
probaj speljat boosta do prirobnice v radiju, pravtako naj bo širina oz. površina enaka, kot je prikazano na sliki
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj
efektivna površina bo večja, kot pa ta, ki jo imaš sedaj
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
tole mi je pa zelo všeč, se vidi da je vloženega veliko dela, to bo lep izdelek
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."