štirka style napisal/-a:Vse kar si napisal sem že naredil. Nisem nek brezveznež ki kupi izpuh,karburator ali kapo od 45 verzije. Dejanskih vložkov v moped razen nevem kolk ur dela ni blo praktično nič pa leti 72 pa vem da imam še marsikje rezerve. Drgač pa kolk je dejanska cifra kolk bi se poznal, vem da ne ful ampak nekaj bi se teorefično le moralo. Koliko?
Težko rečt; ko prime header cca 1,56HP več moči, na višjih obratih bo pa trgal ketne..
Nemorš dobit dejanske cifre pa pika! Praksa pa teorija pa vrjetno veš kako je.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
dvema kolegima sem naredil isti tuning na A5 mašinah. eden ima kratko koleno eden pa tadolgo na strani pa gre kolegu s dolgim kolenom bolj tudi na odzivnosti ni razlike res pa je da nimata istih izpuhov(sta pa podobna). kot so ti že povedali poskusi
Na ti krivini za na stran je notranji fi 12.
Pri tej kratki pa original fi 11.
To vem ker sem zdal kupil to krivino. Pa lahko povem da je tako slab litek kot se ga naredi za 20 centov. Ima mnogo razpok in luken in še poravnan ni bil iz iz strani ki jo fiksiraš ob lamelo tako de sem dal na šmirkl papir na graniteno ravno ploskev in drgnil v eno in drugo stra in tako da je zdaj gladko. Potem sem pa še lukno prevrtal na fi 14.5 in potem poliral saj je naredilo tako slabo površibo da kar gledaš. Potem se pa poiskusi še malo iz biaxem pa je tak slab alu brez pravih dodatkov da se na vse rezkarje in kamenčke lepi.
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
Da mi ne bo se kdo kdaj govoril da bi dali to koleno že v tomosu ba flexerja pa da ne paše pod grušt in to. Od enega sem v neki drugi temi bral da je noral potolči grušt rezervar za 3 mm da je dobil karburator gor. Jaz sem pa samo krivino odžagal za 3 mm da sede čisto do zečka in dal na vrhu ferga neko nizki krivino za zajlo za gas. Potem pa sem mašino odšravfal dal za 2 cm dol in prej na krivino prišravfal ferg in dal gor na cilinder.
In vam povem je bilo še iz lamelo notri ene 4 mm lufta tako da mi ne govorit drugo.
Edino vprašal bi zakaj je prav tak velik prostor od od zgoraj med oz iz zgornje strani blokov. Saj ferg lih da dobiš ko mašino daš malo dol notri je pa še viliko prostora?
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
štirka style napisal/-a:Da mi ne bo se kdo kdaj govoril da bi dali to koleno že v tomosu ba flexerja pa da ne paše pod grušt in to. Od enega sem v neki drugi temi bral da je noral potolči grušt rezervar za 3 mm da je dobil karburator gor. Jaz sem pa samo krivino odžagal za 3 mm da sede čisto do zečka in dal na vrhu ferga neko nizki krivino za zajlo za gas. Potem pa sem mašino odšravfal dal za 2 cm dol in prej na krivino prišravfal ferg in dal gor na cilinder.
In vam povem je bilo še iz lamelo notri ene 4 mm lufta tako da mi ne govorit drugo.
rezultat?
nevem kaj potem sprašuješ če paše ali ne, če se pa potem pizdiš, ko so ti napisal da ne paše?!
Si vedel da ne paše oz. paše skupaj; nisi, torej zakaj tak odziv?
Pa božička prosi za ene par verig, ker jih boš vrjetn potreboval
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
priporočam ti da si omisliš dellort SHA16 fergazer, ki je enakih mer ampak ima večjo sesalno odprtino. tega lahko stlačiš pod okvir če želiš in je odličen ferg za 50cc. s tem boš pridobil na navoru. za izpuh pa si kupi techno circuit, ki je poceni in je odličen izpuh za izi predelane mašine. če narediš še dobro obliko izgorevalnega prostora bi lahko imel okrog 4 konje, mogoče 5. tak moped bi z dvema šel podobno kot gre zdaj ko si sam. če ti ni tolko važna končna hitrost si daj še 24 verižnik nazadnje kolo in imel boš raketo. stroška s tako predelavo je cirka 150€ če hočeš naredit prav, ampak se splača
Cerar saj se nič ne jezim samo če bi vas poslušal bi naredil napako ker ste mi pravili da ne gre. Hotel sem sano jasni povedati da gre spodaj.
saj nikoli nisem rekel da se bo to tako poznal kot ti govoris to si samo ti naložil.
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.