Kamion napisal/-a:V teoriji moraš najprej odstraniti valjček ki določa stičišče in narediti nov valjček tam kjer želiš da bo novo stičišče.
Jah, to že...samo kako ga sploh odstranit? Pa spet fiksirat na drugem mestu...mogoče samo zavrtat novo luknjico in na tesno ustavit valjček?....če je kdo to že počel, naj mi prosim malenkost opiše postopek
sedaj imam v apn-u lamo cilinder ter bing 12 prevrtan na 14mm in pa mf cobra bullet. sedaj pa bom dal drug setup in sicer 39mm navadn apn celinder z L batom, pa me zanima kaksen izpuh priporocate,(saj imam na temu mf-u že predelano koleno in paše samo na lamo)in sem mislil kaj bi kupil,mogoc kdo ve kako se kaj obnese tisti laser izpuh ko pride okol 30-40 eur nov ?
Evo, sem čisto nov uparabnik foruma, upam da ne rabim odpirat nove teme.
Sem lastnik automatica 1, letnik 1974. Pred kratkim sem ga popolnoma obnovil,(peskanje , barvanje, novi vijaki, komplet obnova mašine, elektrike,, ležaji, tesnila, skratka vse.) Potem sem se odločil da mu zamejam menjalnik saj ima v originalu le eno prestavo in namesto špis sem mu dal gor alu felge z savinimi slicki. Moped zgleda špica.
Sedaj pa problem z prijatelji smo se odločili da gremo na morje , ampak moped gre samo 45kmh. In sem mu dal 38L meteor bat in techno krula. Moped naenkrat fino vleče ampak hitrost je ostala ista.
Želel bi da zadeva gre max 60-65kmh, ampak A3 cilinder mora ostati brez povrtavanja na večji bat. Ali je rešitev podlaganje cilindra za 1,5mm, nižanje glave za 1,5-2mm in krajšanje bata na vsisni strani za 1,5mm? Ali se svetuje kaj drugega, ker želim ohraniti zanesljivost.
kodgre napisal/-a:Evo, sem čisto nov uparabnik foruma, upam da ne rabim odpirat nove teme.
Sem lastnik automatica 1, letnik 1974. Pred kratkim sem ga popolnoma obnovil,(peskanje , barvanje, novi vijaki, komplet obnova mašine, elektrike,, ležaji, tesnila, skratka vse.) Potem sem se odločil da mu zamejam menjalnik saj ima v originalu le eno prestavo in namesto špis sem mu dal gor alu felge z savinimi slicki. Moped zgleda špica.
Sedaj pa problem z prijatelji smo se odločili da gremo na morje , ampak moped gre samo 45kmh. In sem mu dal 38L meteor bat in techno krula. Moped naenkrat fino vleče ampak hitrost je ostala ista.
Želel bi da zadeva gre max 60-65kmh, ampak A3 cilinder mora ostati brez povrtavanja na večji bat. Ali je rešitev podlaganje cilindra za 1,5mm, nižanje glave za 1,5-2mm in krajšanje bata na vsisni strani za 1,5mm? Ali se svetuje kaj drugega, ker želim ohraniti zanesljivost.
če vleče vredu, probaj dobiti zadaj manjši zobnik, ali spredaj večji, pa bo stvar rešena. bo mal majn potegnu pa bol leteu
zanima me kateri cilinder priporočate in kakšne kanale (odprtje) za moč in navor v srednjih obratih,ki ga bom uporabljal za off-road vožnje v kombinaciji z PVL-in izpuhom po meri ?