Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Kamion napisal/-a:V teoriji moraš najprej odstraniti valjček ki določa stičišče in narediti nov valjček tam kjer želiš da bo novo stičišče.
Jah, to že...samo kako ga sploh odstranit? Pa spet fiksirat na drugem mestu...mogoče samo zavrtat novo luknjico in na tesno ustavit valjček?....če je kdo to že počel, naj mi prosim malenkost opiše postopek ;)

Hvala in LP Jakob
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a alenson »

sedaj imam v apn-u lamo cilinder ter bing 12 prevrtan na 14mm in pa mf cobra bullet. sedaj pa bom dal drug setup in sicer 39mm navadn apn celinder z L batom, pa me zanima kaksen izpuh priporocate,(saj imam na temu mf-u že predelano koleno in paše samo na lamo)in sem mislil kaj bi kupil,mogoc kdo ve kako se kaj obnese tisti laser izpuh ko pride okol 30-40 eur nov ?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Če upaš dobiti kje slc izpuh, ki mu samo malo prilagodiš krivino. laserji, mf-i, lipniki... so navadna jajca.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
dorisboris
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr Mar 05, 2014 7:01 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dorisboris »

Ali je za predelavo avtomatika boljši tamal a3 cilinder al tavelk a35 ??
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a alenson »

Pich napisal/-a:Če upaš dobiti kje slc izpuh, ki mu samo malo prilagodiš krivino. laserji, mf-i, lipniki... so navadna jajca.
ok, hvala. kak se pa obnese naprimer navaden apn auspuh, z skrajšano cevjo in pa proti konusom ? čeprav jaz bi rad nekaj bol ''izglednega'' lepega:D
Uporabniški avatar
brrm
glava cilindra
Prispevkov: 689
Pridružen: Ne Avg 15, 2010 10:13 pm
Kraj: Rinček

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a brrm »

dorisboris napisal/-a:Ali je za predelavo avtomatika boljši tamal a3 cilinder al tavelk a35 ??
a35 saj ima večja rebra za hlajenje.
pazi da te pazi ne zapazi ker če te pazi zapazi se pazi :D
Jani počivaj v miru!
petrolhead! :D
kodgre
auspuh lager
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Jul 23, 2014 4:01 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a kodgre »

Evo, sem čisto nov uparabnik foruma, upam da ne rabim odpirat nove teme.
Sem lastnik automatica 1, letnik 1974. Pred kratkim sem ga popolnoma obnovil,(peskanje , barvanje, novi vijaki, komplet obnova mašine, elektrike,, ležaji, tesnila, skratka vse.) Potem sem se odločil da mu zamejam menjalnik saj ima v originalu le eno prestavo in namesto špis sem mu dal gor alu felge z savinimi slicki. Moped zgleda špica.

Sedaj pa problem z prijatelji smo se odločili da gremo na morje , ampak moped gre samo 45kmh. In sem mu dal 38L meteor bat in techno krula. Moped naenkrat fino vleče ampak hitrost je ostala ista.
Želel bi da zadeva gre max 60-65kmh, ampak A3 cilinder mora ostati brez povrtavanja na večji bat. Ali je rešitev podlaganje cilindra za 1,5mm, nižanje glave za 1,5-2mm in krajšanje bata na vsisni strani za 1,5mm? Ali se svetuje kaj drugega, ker želim ohraniti zanesljivost.
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a alenson »

kodgre napisal/-a:Evo, sem čisto nov uparabnik foruma, upam da ne rabim odpirat nove teme.
Sem lastnik automatica 1, letnik 1974. Pred kratkim sem ga popolnoma obnovil,(peskanje , barvanje, novi vijaki, komplet obnova mašine, elektrike,, ležaji, tesnila, skratka vse.) Potem sem se odločil da mu zamejam menjalnik saj ima v originalu le eno prestavo in namesto špis sem mu dal gor alu felge z savinimi slicki. Moped zgleda špica.

Sedaj pa problem z prijatelji smo se odločili da gremo na morje , ampak moped gre samo 45kmh. In sem mu dal 38L meteor bat in techno krula. Moped naenkrat fino vleče ampak hitrost je ostala ista.
Želel bi da zadeva gre max 60-65kmh, ampak A3 cilinder mora ostati brez povrtavanja na večji bat. Ali je rešitev podlaganje cilindra za 1,5mm, nižanje glave za 1,5-2mm in krajšanje bata na vsisni strani za 1,5mm? Ali se svetuje kaj drugega, ker želim ohraniti zanesljivost.
če vleče vredu, probaj dobiti zadaj manjši zobnik, ali spredaj večji, pa bo stvar rešena. bo mal majn potegnu pa bol leteu
kodgre
auspuh lager
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr Jul 23, 2014 4:01 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a kodgre »

Hm da vleče bi ohranil, živim kar v hribu.
zanek46
vplinjač
Prispevkov: 476
Pridružen: Če Feb 09, 2012 7:56 pm
Kraj: maribor

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zanek46 »

Pozdrav,

zanima me kateri cilinder priporočate in kakšne kanale (odprtje) za moč in navor v srednjih obratih,ki ga bom uporabljal za off-road vožnje v kombinaciji z PVL-in izpuhom po meri ?

sam razmišljam o umo6 ali gillardoni-ju.


l.p
Odgovori