Cilindra ne mislim čisto nič brusit, edino kar se bo mogoče mogoče naredilo bo to da bol res malenkost dvignu izpušn kanal da motor dobi še nekaj več obratov, to bo pa vse. Izpušn kanal se bo nakonc še v piko spoliru pa bo top... Gor bo pa verjetno bing 18, al pa če dobim dellorto 19 phbg za neko sprejemljivo cenoaljo69 napisal/-a:22 je prevč ... 19ka ali 20ka dell'orto bi bla majka ... pa nek filter tak da ne vleče praha notr in je to to ... pa tut ne predelovat če je original, ker cena SL cilindrom vstrajno raste ... se prodajajo že po 100epetko napisal/-a:Jaz imam enak cilinder samo da je 38,5 z L batom kateremu sem vzel ven spodnji batni obroček. Cilindru sem spuliral kanale (pretočnih nisem nič tikal) razen vsisnega sem povečal na 22mm (tam kjer pride pritrjeno koleno) zato ker sem dal gor dellorto phbl 22. Motor ima tudi nek homemade izpuh ki če se ne motim je narejen po merah za nekateri cilinder ot D6. Motor zelo lepo deluje in naredi v 4. prestavi 80 km/h s prenosi 13:32 in 17 colskimi kolesi. Tako da tudi če bi ti dal gor dellorto 22 nebi dosti falil.
Kateri uplinjač na SL cilinder
- tomosAPN6s
- batzajla
- Prispevkov: 36
- Pridružen: Ne Feb 02, 2014 11:58 am
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
Ne tikaj izpušnega kanala, ker ima sl cilinder idealno razmerje med izpušnim kanalom in pretokom (blowdown), če že raje podloži cilinder, tako ne boš naredil nobene škode.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
priporočam da se upošteva pichov nasvet
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
Ampak če se cilinder podloži, potem je na vrhu cilindra več prostora med med batom in glavo cilindra.. in se tole ravnovesje malo poruši ane?
Razen da glavo temu primerno znižas, ker cilindra je škoda...
To me zanima...
Razen da glavo temu primerno znižas, ker cilindra je škoda...
To me zanima...
>> T'PoWer <<
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
Tako ja, glavo spustiš v cilinderPukovnik napisal/-a:Ampak če se cilinder podloži, potem je na vrhu cilindra več prostora med med batom in glavo cilindra.. in se tole ravnovesje malo poruši ane?
Razen da glavo temu primerno znižas, ker cilindra je škoda...
To me zanima...
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
Pa saj dobiš poceni rabljeno bt glavo in jo postružiš, da sede v cilinder. Vsak strugar ti to naredi v zelo kratkem času in za malo denarja.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- tomosAPN6s
- batzajla
- Prispevkov: 36
- Pridružen: Ne Feb 02, 2014 11:58 am
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
No hvala Pich, bom upošteval tvoj nasvetPich napisal/-a:Ne tikaj izpušnega kanala, ker ima sl cilinder idealno razmerje med izpušnim kanalom in pretokom (blowdown), če že raje podloži cilinder, tako ne boš naredil nobene škode.
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
A ni tako, da ker razdalja od kanala do roba cilindra ni linearna glede na kot odpiranja kanala, potem če podložiš cilinder se obema kanaloma kot spremeni razlicno. Ce je pomembna razlika kotov med kanaloma, je tu napaka, če pa je pomembna površina blowdowna potem je tako kot si napisal.Pich napisal/-a:Ne tikaj izpušnega kanala, ker ima sl cilinder idealno razmerje med izpušnim kanalom in pretokom (blowdown), če že raje podloži cilinder, tako ne boš naredil nobene škode.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Kateri uplinjač na SL cilinder
Od sl cilindra pa navzgor, se pravi junior, senior, d6 imajo vsi približno enako površino Blowdowna, tako, da je tukaj blowdown tisti, ki je pomemben. Vse je tam v 31-32 stopinjah.macula napisal/-a:A ni tako, da ker razdalja od kanala do roba cilindra ni linearna glede na kot odpiranja kanala, potem če podložiš cilinder se obema kanaloma kot spremeni razlicno. Ce je pomembna razlika kotov med kanaloma, je tu napaka, če pa je pomembna površina blowdowna potem je tako kot si napisal.Pich napisal/-a:Ne tikaj izpušnega kanala, ker ima sl cilinder idealno razmerje med izpušnim kanalom in pretokom (blowdown), če že raje podloži cilinder, tako ne boš naredil nobene škode.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa