Hvalalojze-si napisal/-a:Če pa hočeš nestrokovno mnenje je to "žvaka za ludaka"
Če hočeš strojniški odgovor ti lahko povem, da je število vrtljajev tega zobnika, za prestavno razmerje primara, manjše od vrtljajev glavne gredi, torej ima tudi tolikokrat (približno 4 krat) manjši vpliv na pospešek. Če pa smo pikolovski, pa je pri pospešeku pomembna teža venca in ne teža celega zobnika.
Kar resnično šteje pa je ravno ozoblenje:
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... =drive_web
Za tiste ki pa mislijo, da je teža tudi pomembna:
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... =drive_web
Lp
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ubistvu je pomemben samo masni vztrajnostni moment zobnika. Ter seveda ravno ozobljenje, ki pripomore k boljšemu izkoristku in v primerjavi z poševnim ozobjem ne povzroča sile v aksialni smeri.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja o tuningu
lojze-si napisal/-a:
Kar resnično šteje pa je ravno ozoblenje:
Kolk je to bolj glasno in kolk pokaže na mizi razlike?
Tam so poševni zobje samo zaradi čimmanj hrupa, je pa zato izgub nekaj in ležaji so tam bolj obremenjeni.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Izkoristek poševno ozobljenega para zobnikov je okoli 99%. To ti pove da s spremembo ozobljenja veliko nemoreš dobit. Pa za opravit primerjalno meritev bi moral merit na brake-dynotu ali pa na inercijskem z identičnima masnima vztrajnostnima momentoma zobniškega para.
Re: Razna vprašanja o tuningu
no spet sem dobil flexerja na rihtanje.
kot prvo sem se lotil odstranjevanja blokad, kupil sem 38,5 bat
dal brusit cilinder ker je biu zariban, mau sm se poigrou iz kanalčki pri usisu
odstranil blokadice pri lamela takod a se bojo max odpirale
ter dal postružit magnet, saj me je tist velik zobnik zelo motil
zanima me pa še na koliko stopinj lahko pilim izpuh? v mislih sem imel okoli 170.
pa seveda še vaši komentarji na dozdajšnje delo
kot prvo sem se lotil odstranjevanja blokad, kupil sem 38,5 bat
dal brusit cilinder ker je biu zariban, mau sm se poigrou iz kanalčki pri usisu
odstranil blokadice pri lamela takod a se bojo max odpirale
ter dal postružit magnet, saj me je tist velik zobnik zelo motil
zanima me pa še na koliko stopinj lahko pilim izpuh? v mislih sem imel okoli 170.
pa seveda še vaši komentarji na dozdajšnje delo
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kakšne blokadice si odstranil z lamel?
Lamele imajo tiste 2 blokadi z razlogom in sicer da se ne odprejo preveč in ne popokajo oz. se polomijo in pridejo v cilinder..
Predvsem pa izpušni kanal očisti saj ki so se nabrale predvidevam da boš to naredil če ga boš dvignil.
Lamele imajo tiste 2 blokadi z razlogom in sicer da se ne odprejo preveč in ne popokajo oz. se polomijo in pridejo v cilinder..
Predvsem pa izpušni kanal očisti saj ki so se nabrale predvidevam da boš to naredil če ga boš dvignil.
Re: Razna vprašanja o tuningu
aja? mislim da je nekdo iz foruma to odstranil, sam pol nevem kako se je odnesl.. sej študeram da bi jih sam zakrivu čim bl, ja izpuh bom dvignil
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
-
- vplinjač
- Prispevkov: 268
- Pridružen: Po Sep 24, 2012 6:11 pm
- Kraj: spodnja Idrija
Re: Razna vprašanja o tuningu
Zdravo!
Zanima me na kaksne kote bi lahko napilil lamo cilinder ki je zdaj na junior merah in da bi se vedno odgovarjala kopija junior izpuha?
Zanima me na kaksne kote bi lahko napilil lamo cilinder ki je zdaj na junior merah in da bi se vedno odgovarjala kopija junior izpuha?
Two stroke only!!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pozdravljeni,
koliko bi se poznalo na hitrosti, če se zamenja original bat 38, verzije 25km/h z običajnim L batom?
koliko bi se poznalo na hitrosti, če se zamenja original bat 38, verzije 25km/h z običajnim L batom?
Re: Razna vprašanja o tuningu
kateri cilinder imaš? ne pozna se velik ampak bolje nekaj kot pa nič
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)