Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Mr.Nodi
zažgan bat
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne Feb 03, 2013 9:21 pm
Kraj: Ptuj
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Mr.Nodi »

lojze-si napisal/-a:Če pa hočeš nestrokovno mnenje je to "žvaka za ludaka"

Če hočeš strojniški odgovor ti lahko povem, da je število vrtljajev tega zobnika, za prestavno razmerje primara, manjše od vrtljajev glavne gredi, torej ima tudi tolikokrat (približno 4 krat) manjši vpliv na pospešek. Če pa smo pikolovski, pa je pri pospešeku pomembna teža venca in ne teža celega zobnika.

Kar resnično šteje pa je ravno ozoblenje:
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... =drive_web
Za tiste ki pa mislijo, da je teža tudi pomembna:
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... =drive_web

Lp
Hvala :)
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a macula »

Ubistvu je pomemben samo masni vztrajnostni moment zobnika. Ter seveda ravno ozobljenje, ki pripomore k boljšemu izkoristku in v primerjavi z poševnim ozobjem ne povzroča sile v aksialni smeri.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

lojze-si napisal/-a:
Kar resnično šteje pa je ravno ozoblenje:

Kolk je to bolj glasno in kolk pokaže na mizi razlike?

Tam so poševni zobje samo zaradi čimmanj hrupa, je pa zato izgub nekaj in ležaji so tam bolj obremenjeni.
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a PVL »

Izkoristek poševno ozobljenega para zobnikov je okoli 99%. To ti pove da s spremembo ozobljenja veliko nemoreš dobit. Pa za opravit primerjalno meritev bi moral merit na brake-dynotu ali pa na inercijskem z identičnima masnima vztrajnostnima momentoma zobniškega para.
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a a35 »

no spet sem dobil flexerja na rihtanje.

kot prvo sem se lotil odstranjevanja blokad, kupil sem 38,5 bat
dal brusit cilinder ker je biu zariban, mau sm se poigrou iz kanalčki pri usisu
odstranil blokadice pri lamela takod a se bojo max odpirale
ter dal postružit magnet, saj me je tist velik zobnik zelo motil :D

zanima me pa še na koliko stopinj lahko pilim izpuh? v mislih sem imel okoli 170.

pa seveda še vaši komentarji na dozdajšnje delo :D

Slika
Slika
Slika
Slika
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a si_me »

Kakšne blokadice si odstranil z lamel?
Lamele imajo tiste 2 blokadi z razlogom in sicer da se ne odprejo preveč in ne popokajo oz. se polomijo in pridejo v cilinder..
Predvsem pa izpušni kanal očisti saj ki so se nabrale predvidevam da boš to naredil če ga boš dvignil.
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a a35 »

aja? mislim da je nekdo iz foruma to odstranil, sam pol nevem kako se je odnesl.. sej študeram da bi jih sam zakrivu čim bl, ja izpuh bom dvignil :D
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
jernej1997
vplinjač
Prispevkov: 268
Pridružen: Po Sep 24, 2012 6:11 pm
Kraj: spodnja Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jernej1997 »

Zdravo!
Zanima me na kaksne kote bi lahko napilil lamo cilinder ki je zdaj na junior merah in da bi se vedno odgovarjala kopija junior izpuha?
Two stroke only!!
jerjer
zariban cilinder
Prispevkov: 128
Pridružen: Po Jul 25, 2011 3:19 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jerjer »

Pozdravljeni,
koliko bi se poznalo na hitrosti, če se zamenja original bat 38, verzije 25km/h z običajnim L batom?
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a a35 »

kateri cilinder imaš? ne pozna se velik ampak bolje nekaj kot pa nič :D
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Odgovori