ATX 95cc
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
ATX 95cc
predstavljam vam projekt oz. moj moped. gre se za ATXa letnik 1997 s papirji...kupil sem ga za male pare z BT mašino z razbitim blokom...ko sem ga kupil je bil kompleten v original stanju ampak večina delov je bila odmontirana zato sem jih domov prinesel v škatli BTjeva mašina se je čez čas dodelala-zavrtela je 12.5k v leru in končna hitrost okoli 90km/h...
no potem sem dobil mašino od CTXa...mašina ni bila v dobrem stanju-cilinder z pušo fi 48 z rajso, slabo ujemanje kanalov, ojnica je bila neka močnejša razvidno iz slik, večina navojev je bila uničenih zato je sedaj večina vijakov M8, glava je imela vložekm, močno puščanje olja,.....
kej je bila mašina zdelana sem se odločil da se jo obnavljat ne splača in sem jo zato začel tunat:
-zaradi rajse v cilindru brušenje na fi 50
-obdelani kanali
-dodana dva boosta na usisni strani
-ohišje za lemelni ventil od piaggio, karbon lamele
-bat od gokarta na en obroček, z luknjo zaradi lamelnega usisa in boostov
-glava z squishem
-izpuh po meri, max moč na 10k
-membranski ferg 24mm od gokarta
-vžig prezplatinski 12/80
-mogoče v prihodnosti 6-stopenjski menjalnik
moped ima veliko zalogo moči in navora....štarta se dobesedno iz minimuma...nisem ga še močneje stisnil...le do 1/2 gasa....v leru zavrti konkretno precej težko ga je držati na obeh kolesih
trenutno čakam še na custom disk kateri je šel na izrez na laser....fi 300mm
posnetek u prihodnosti
več povedo slike....
no potem sem dobil mašino od CTXa...mašina ni bila v dobrem stanju-cilinder z pušo fi 48 z rajso, slabo ujemanje kanalov, ojnica je bila neka močnejša razvidno iz slik, večina navojev je bila uničenih zato je sedaj večina vijakov M8, glava je imela vložekm, močno puščanje olja,.....
kej je bila mašina zdelana sem se odločil da se jo obnavljat ne splača in sem jo zato začel tunat:
-zaradi rajse v cilindru brušenje na fi 50
-obdelani kanali
-dodana dva boosta na usisni strani
-ohišje za lemelni ventil od piaggio, karbon lamele
-bat od gokarta na en obroček, z luknjo zaradi lamelnega usisa in boostov
-glava z squishem
-izpuh po meri, max moč na 10k
-membranski ferg 24mm od gokarta
-vžig prezplatinski 12/80
-mogoče v prihodnosti 6-stopenjski menjalnik
moped ima veliko zalogo moči in navora....štarta se dobesedno iz minimuma...nisem ga še močneje stisnil...le do 1/2 gasa....v leru zavrti konkretno precej težko ga je držati na obeh kolesih
trenutno čakam še na custom disk kateri je šel na izrez na laser....fi 300mm
posnetek u prihodnosti
več povedo slike....
Re: ATX 95cc
tole pa more kr dobro potegnit
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: ATX 95cc
potegne, potegneRUNNER napisal/-a:tole pa more kr dobro potegnit
Re: ATX 95cc
Se je kar neki ctx/e90 projektov nabral, tudi tale mi bo kar močna konkurenca
https://t.me/pump_upp
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: ATX 95cc
ravno ko sem si lotil misleč, da ni dosti predelanih CTX/E90 mašin sem naslednji dan videl na forumu novo temo s prav takim projektom in kmalu za tem še dve izvem forumadenso26 napisal/-a:Se je kar neki ctx/e90 projektov nabral, tudi tale mi bo kar močna konkurenca
Re: ATX 95cc
Lepo si porihtal to, upam, da bomo enkrat prišli skup nekje, da sprobamo, kje smotomosjakarac napisal/-a:ravno ko sem si lotil misleč, da ni dosti predelanih CTX/E90 mašin sem naslednji dan videl na forumu novo temo s prav takim projektom in kmalu za tem še dve izvem forumadenso26 napisal/-a:Se je kar neki ctx/e90 projektov nabral, tudi tale mi bo kar močna konkurenca
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: ATX 95cc
hvala je upajmo da bodo kakšen meeting organizirali...DaNiLo napisal/-a:Lepo si porihtal to, upam, da bomo enkrat prišli skup nekje, da sprobamo, kje smo
drugače pa še par slik zavornega diska:
Fi 295mm, unikaten, razrezan na laserju
Re: ATX 95cc
p'etarda koliko si dal za disk? pa si dal prav material ta disk?tomosjakarac napisal/-a:hvala je upajmo da bodo kakšen meeting organizirali...DaNiLo napisal/-a:Lepo si porihtal to, upam, da bomo enkrat prišli skup nekje, da sprobamo, kje smo
drugače pa še par slik zavornega diska:
Fi 295mm, unikaten, razrezan na laserju
dizel sploh ne!
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: ATX 95cc
za disk nisem dal nič (pač veze) disk je iz inoxa...folc napisal/-a:p'etarda koliko si dal za disk? pa si dal prav material ta disk?tomosjakarac napisal/-a:hvala je upajmo da bodo kakšen meeting organizirali...DaNiLo napisal/-a:Lepo si porihtal to, upam, da bomo enkrat prišli skup nekje, da sprobamo, kje smo
drugače pa še par slik zavornega diska:
Fi 295mm, unikaten, razrezan na laserju
Re: ATX 95cc
Po mojem ne velja ravno vsak pleh za disk- tudi če je inox.
Pazi, kaj delaš. Se ti lahko zgodi kaka salta naprej, ko boš močneje zaviral, ker ti lahko disk zvije ali zlomi.
Pazi, kaj delaš. Se ti lahko zgodi kaka salta naprej, ko boš močneje zaviral, ker ti lahko disk zvije ali zlomi.