Ja tudi na vrhu se skrajša teleskop, da dobiš pravo dolžino. hod se krajša samo spodaj. olja pa ne smeš dajati gostejšega, ker s tem poleniš hod vilic. z gostejšim oljem sicer dobiš večji upor, vendar je tudi pri povratku ta upor večji, kar upočasni delovanje vilic.cerar napisal/-a:spodaj se tudi da krajašt, ampak verjetno ne 10cm ker bo potem hoda res maloPich napisal/-a:Vilice se krajša spodaj. tisto cevko , na kateri so pritrjene vilice, da ne padejo narazen. skrajšaš po želji. kolikor boš skrajšal toliko bodo vilice nižje in toliko manj hoda bodo imele. E 90 vilice za D6 so skrajšane za cca 4 cm.
če pa skrajšaš zgoraj, pa skrajšaš teleskop in pušo, ki prednapne feder
hod in trdoto se naštela s to pušo in pa oljem
Nižanje BT vilic
Re: Nižanje BT vilic
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Nižanje BT vilic
Jaz sem skrajšal hod spodaj za 2.5cm mislim da. Navrhu sem odrezal vilice za 7-8cm ter vrezal nov navoj.
A mi zna kdo pomagat kako zatisnem spodnji vijak?
A mi zna kdo pomagat kako zatisnem spodnji vijak?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Nižanje BT vilic
pnevmatska?
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: Nižanje BT vilic
fora je, da se vrti v prazno, tudi če stisnem vilice skupaj. Bom probal s kakšno pnevmatsko ja.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'