Kje bi se dalo dobit špice primerne dolžine za to kombinacijo?
LP
e90 boben+ 18col feltna
e90 boben+ 18col feltna
bol star bol nor!
-
- zobnik
- Prispevkov: 206
- Pridružen: Sr Avg 10, 2011 11:36 pm
- Kraj: Ptuj - Haloze
Re: e90 boben+ 18col feltna
Če neboš našo reči nekomu naj ti zmeri dolžino špic, ti pa si kupi navadne (daljše) špice, jih odreži in vreži navoj.pomartin napisal/-a:Kje bi se dalo dobit špice primerne dolžine za to kombinacijo?
LP
Mogoče jih ima celo ta prodajalec:
http://www.bolha.com/deli-za-motorna-ko ... 1278853226
Re: e90 boben+ 18col feltna
Ravnokar sem to izkušnjo prestal.
Potrebuješ 165-170mm dolge špice, da nebi niti mislil da bi kupil daljše. Če nimaš nekoga ki valja navoje tudi ne razmišljaj da bi špice krajšal, ker imajo valjan navoj in če so špice debeline 3mm, je navoj 3,2mm in če vrežeš M3, ti bo špica šla kot po maslu skozi nipelj, ker je pač M3 premajhen, pač ne zagrabi navoja.
Jaz sem kupil 175mm dolge špice in sem jih zmontiral, vse zategnil do konca in še je bilo 1cm lufta, je boben kar skakal sem in tja. Potem sem jih skrajšal tako, da sem odflexal tam kjer je ukrivljeno, si naredil pripravico, zatolkel novo glavico ter jih na novo ukrivil. cel dan dela uglavnem.
Potrebuješ 165-170mm dolge špice, da nebi niti mislil da bi kupil daljše. Če nimaš nekoga ki valja navoje tudi ne razmišljaj da bi špice krajšal, ker imajo valjan navoj in če so špice debeline 3mm, je navoj 3,2mm in če vrežeš M3, ti bo špica šla kot po maslu skozi nipelj, ker je pač M3 premajhen, pač ne zagrabi navoja.
Jaz sem kupil 175mm dolge špice in sem jih zmontiral, vse zategnil do konca in še je bilo 1cm lufta, je boben kar skakal sem in tja. Potem sem jih skrajšal tako, da sem odflexal tam kjer je ukrivljeno, si naredil pripravico, zatolkel novo glavico ter jih na novo ukrivil. cel dan dela uglavnem.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'