Vilice- OLJE
Re: Vilice- OLJE
Prepisano iz tehničnega navodila za 15 SLC ter 14 M:
" Za prednje vilice uporabljajte olje SAE 30 (15 slc po 110 cm3 v vsak krak in 14 M 80 cm3 v vsak krak) za zadnja blažilca pa amortizol ali uka 2 (po 48 cm3 v vsak krak)."
Zadnja vilica oz nihajka je mazana z mastjo! (LIS 2 ali LIS 2 z MoS2).
14 M lahko uporabite kot zgled za APN 4 oz starejši APN 6.
" Za prednje vilice uporabljajte olje SAE 30 (15 slc po 110 cm3 v vsak krak in 14 M 80 cm3 v vsak krak) za zadnja blažilca pa amortizol ali uka 2 (po 48 cm3 v vsak krak)."
Zadnja vilica oz nihajka je mazana z mastjo! (LIS 2 ali LIS 2 z MoS2).
14 M lahko uporabite kot zgled za APN 4 oz starejši APN 6.
Re: Vilice- OLJE
No v okviru obnove sem tudi jaz razdrl prednje vilice od APN 4 in priznam da sem se motil, notri je bilo olje...
Vozi Tomos ali pojdi peš.
Re: Vilice- OLJE
No upam da so zdaj razščistili.
Lp!
Lp!
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Vilice- OLJE
Zadnjič sem se odloču, da bom razdru zadnje amortizerje pri APN6, ker po tolkih letih niso imeli nobenega učinka več.
Najprej je potrebno odvit tisto plastiko ki ima na vrhu obliko matice(nahaja se tik pod tisto črno plastično zaščito fedrov) to lahko storimo z viličastim ključem 30, ker pa to skoraj nikoli ne gre, si pomagamo s kakšnimi rorcangami in neko cunjo, da na uničimo plastike. Odvijamo v levo(kontra ure) se pravi je to običajni desni navoj. Ko odvijemo, počasi izvlečemo zgornji del amortizerja iz spodnjega, pri tem pa malo pazimo, da ne polijemo olja po tleh, ki se nahaja v železnem(spodjem) delu amortizerja.
Nato olje zlijemo ven in očistimo prostor, v katerega bomo sedaj nalili "sveže"olje. Jaz sem uporabil kar olje sae 5W40, nalije se ga 0,5deci v vsak amorizer, oziroma sega nivo olja 60mm pred vrhom "posode". Nato po obratnem vrstnem redu amorizer sestavimo in privijemo.
Pri meni je bila razlika zelo občutna, amortizer je po občutku malo trši, vendar je ubistvu samo počasnejši.
Pozkusiti je treba še več olj, kajti od viskoznosti olja je odvisna "trdota" amortizerjev.
Nism znou na krajš napist upam da bo kermu prišlo prav!
Najprej je potrebno odvit tisto plastiko ki ima na vrhu obliko matice(nahaja se tik pod tisto črno plastično zaščito fedrov) to lahko storimo z viličastim ključem 30, ker pa to skoraj nikoli ne gre, si pomagamo s kakšnimi rorcangami in neko cunjo, da na uničimo plastike. Odvijamo v levo(kontra ure) se pravi je to običajni desni navoj. Ko odvijemo, počasi izvlečemo zgornji del amortizerja iz spodnjega, pri tem pa malo pazimo, da ne polijemo olja po tleh, ki se nahaja v železnem(spodjem) delu amortizerja.
Nato olje zlijemo ven in očistimo prostor, v katerega bomo sedaj nalili "sveže"olje. Jaz sem uporabil kar olje sae 5W40, nalije se ga 0,5deci v vsak amorizer, oziroma sega nivo olja 60mm pred vrhom "posode". Nato po obratnem vrstnem redu amorizer sestavimo in privijemo.
Pri meni je bila razlika zelo občutna, amortizer je po občutku malo trši, vendar je ubistvu samo počasnejši.
Pozkusiti je treba še več olj, kajti od viskoznosti olja je odvisna "trdota" amortizerjev.
Nism znou na krajš napist upam da bo kermu prišlo prav!
Re: Vilice- OLJE
Men je sicer olje priteklo ven preden sem jih komplet razdrl ker zgleda da sem jih preveč okol obračal (zaradi barvanja)... In potem so šle narazen za vsak slučaj.
Vozi Tomos ali pojdi peš.
Re: Vilice- OLJE
Si očistil samo prostor v katerem je olje ali si se spravil s krpo tudi nad "ventil" in gumico, ki je na batu? Ko sem jaz razdrl zadnji amortizer je bilo v pretočnih kanalčkih polno umazanije. Priznam, se pa nisem po popravilu amortizerjev nič vozil, samo en krog po dvorišču, kar pa ni merodajno za občutke. Je pa moped zadaj malo trši .gasper mahkota napisal/-a: Nato olje zlijemo ven in očistimo prostor, v katerega bomo sedaj nalili "sveže"olje.
LP Robert
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Vilice- OLJE
Ja no ubistvu sm use z bencinom opral, in potem še z cunjo zbrisal, ker pomoje ni fajn, da pride bencin in olje skupi, ker se bolj peni. Probal sem tut z oljem SAE90, sam je moped za moje občutke pretrd.
Re: Vilice- OLJE
Jaz sem nalil noter olje SAE 30 in mislim, da bo ravno prav za mojo težo 0,1 tone .
LP Robert
LP Robert
Re: Vilice- OLJE
Ne samo, da je motor z gostejšim oljem bolj trd, take vilice se tudi bolj upirajo povratku. skratka zmanjša se jim odzivnost. če hočeš imeti trše odzivne vilice, je bolje, če uporabiš trše vzmeti ali podložiš obstoječe.gasper mahkota napisal/-a:Ja no ubistvu sm use z bencinom opral, in potem še z cunjo zbrisal, ker pomoje ni fajn, da pride bencin in olje skupi, ker se bolj peni. Probal sem tut z oljem SAE90, sam je moped za moje občutke pretrd.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Vilice- OLJE
V petek sem šel z mojo šestko iz Lj do Rogle, kar je naneslo malo čez 105 kilometrov. Danes pa sem se po isti poti vračal. Ker po menjavi olja v zadnjih vilicah mopeda nisem nič preizkusil sem to opravil sedaj, ko sem šel na zimski motozbor . Vožnja je veliko bolj mirna, moped daje dobre občutke v vožnji skozi ovinke in čez neravnine na cesti. Na križiščih, kjer sem malo bolj priletel noter se ni nič zvijal napram času pred obnovo, tako, da sem zadovoljen z opravljenim delom .
LP Robert
LP Robert