APN4M 81' original/predelan
Re: APN4M 81' original/predelan
Če so (bili) kromirani, so železni. Če so črni so plastični...
Re: APN4M 81' original/predelan
Ja na prednjih vilicah so železni lončki. Bili so črni že ob nakupu, nevem če so bili kdaj kromani.
Nevem če bi bil primer za plastiko dober?
Mogoče pa še lončke s temelj in potem črno čez.
Nevem če bi bil primer za plastiko dober?
Mogoče pa še lončke s temelj in potem črno čez.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
M in MS pa še kakšen model so imeli v osnovi črne lončke.Berty napisal/-a:Ja na prednjih vilicah so železni lončki. Bili so črni že ob nakupu, nevem če so bili kdaj kromani.
Nevem če bi bil primer za plastiko dober?
Mogoče pa še lončke s temelj in potem črno čez.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: APN4M 81' original/predelan
no, potem pa primer za kovino, sem mislil da imaš plastične.
Re: APN4M 81' original/predelan
Hvala za info, verjetno se za vikend spravim razstavljat.
Menjal sem masinsko olje, letosnje je ze cisto crno, sicer pa ni bilo videti kaksnih trdih delcev od povecanja kanalov na blokih.
Menjal sem masinsko olje, letosnje je ze cisto crno, sicer pa ni bilo videti kaksnih trdih delcev od povecanja kanalov na blokih.
APN4M 83'
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: APN4M 81' original/predelan
če bi delci prišli v olje od menjalnika bi pomenilo da si bloke prebil in bi ti vleklo olje iz menjalnika v podbatni prostorBerty napisal/-a:Hvala za info, verjetno se za vikend spravim razstavljat.
Menjal sem masinsko olje, letosnje je ze cisto crno, sicer pa ni bilo videti kaksnih trdih delcev od povecanja kanalov na blokih.
Re: APN4M 81' original/predelan
Mislil sem na tisti dve luknji v blokih o katerih je bilo govora, sem mislil da so povezane z masinskim delom pa niso, moja napaka...
Narocil sem tudi nove gume za rocke bilance, v sloveniji so najprej s skuterist.si poslali napacen model, nato so rekli da tega nebodo imeli na zalogi nekaj časa. Po 6 mesecih čakanja sem naročil nove iz UK za 5€ ceneje in so prišle po enem tednu.
Narocil sem tudi nove gume za rocke bilance, v sloveniji so najprej s skuterist.si poslali napacen model, nato so rekli da tega nebodo imeli na zalogi nekaj časa. Po 6 mesecih čakanja sem naročil nove iz UK za 5€ ceneje in so prišle po enem tednu.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
No iz skuterist.si še vedno nič, pravijo da nevejo kdaj dobijo ta model ročk če sploh, pa sem že zdavnaj obupal, kaj češ.
Malo novega v novem letu: začela se je izdelovati nova mašina #2 s PVL-jevim cilinderkitom. Prejšnja bo šla na motor iz druge objave (za brata mateja, ker vem da deluje dobro in da ni problemov). Seveda bo gor navadna kapa, ta s squishem bo pa šla na #2.
Mašina je zunaj že delno polirana, zahvala @Mitjaberta za dobro pred-delo in dobavo same mašine z drobovjem. Bloke bom še fino poliral, prav tako ene rezervne pokrove vetrnice in kape z druge mašine (od brata, sedaj so črni). Tudi elektrika bo zaenkrat služila s te mašine, mogoče se pa enkrat odločim tudi to spolirati po blokih. Vglavnem mašina je na lagerju tudi za tehnične preglede in lepe originalne vožnje. Mašina:
Standard APN4 bloki (ima dve luknje do ležajev na blajerci, kot moja prva). Blajerce še nimam vendar se menim za novo preprešano z dobrimi ležaji.
5 prestav (premišljam o nabavi zobnikov 6. in dam 5. ven, potem pa večji zobnik zadaj (sedaj imam 31 in peto razvije vendar za 6. bi verjetno obstal v nizkih obratih - kaj mislite ).
SKF novi ležaji in semeringi, nov komplet vijakov, nove dihtnge, vse kar spada.
Cilinder je PVLjev APN cilinderkit fi42, 60ccm + grafitiran meteor bat na 1 L obroček. Za cilinder gre zahvala @filius-u, ker pravi, da ima dovolj drugih projektov. Nevem kako se bo obnesel, ima pa eno slabost pri pretočnem kanalu ima zaradi vlivanja majhno napakico in tudi na vratu ki gre v bloke ima luknjico, samo ni velika. Toliko za nekaj časa, sem bil malo fraj pa sem sestavil par objav da nebo tako mrtvo na forumu.
Malo novega v novem letu: začela se je izdelovati nova mašina #2 s PVL-jevim cilinderkitom. Prejšnja bo šla na motor iz druge objave (za brata mateja, ker vem da deluje dobro in da ni problemov). Seveda bo gor navadna kapa, ta s squishem bo pa šla na #2.
Mašina je zunaj že delno polirana, zahvala @Mitjaberta za dobro pred-delo in dobavo same mašine z drobovjem. Bloke bom še fino poliral, prav tako ene rezervne pokrove vetrnice in kape z druge mašine (od brata, sedaj so črni). Tudi elektrika bo zaenkrat služila s te mašine, mogoče se pa enkrat odločim tudi to spolirati po blokih. Vglavnem mašina je na lagerju tudi za tehnične preglede in lepe originalne vožnje. Mašina:
Standard APN4 bloki (ima dve luknje do ležajev na blajerci, kot moja prva). Blajerce še nimam vendar se menim za novo preprešano z dobrimi ležaji.
5 prestav (premišljam o nabavi zobnikov 6. in dam 5. ven, potem pa večji zobnik zadaj (sedaj imam 31 in peto razvije vendar za 6. bi verjetno obstal v nizkih obratih - kaj mislite ).
SKF novi ležaji in semeringi, nov komplet vijakov, nove dihtnge, vse kar spada.
Cilinder je PVLjev APN cilinderkit fi42, 60ccm + grafitiran meteor bat na 1 L obroček. Za cilinder gre zahvala @filius-u, ker pravi, da ima dovolj drugih projektov. Nevem kako se bo obnesel, ima pa eno slabost pri pretočnem kanalu ima zaradi vlivanja majhno napakico in tudi na vratu ki gre v bloke ima luknjico, samo ni velika. Toliko za nekaj časa, sem bil malo fraj pa sem sestavil par objav da nebo tako mrtvo na forumu.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
No zadnje dva tedna sem si prištimal delovno mesto za poliranje, usposobil eno polirko ki mi je stala že par let v lopi, kupil krtačo za fino poliranje in paste ter vse prištimal. Potem sem vzel bloke in dva črno barvana stara pokrova in moj stari pokrov cilindra. Črna dva sta se razbarvala v nitrotu, nato sem jih zbrusil z ročno polirko in biaxom, sedaj čakata na fino poliranje in sijaj. Stara kapa se je za probo poizkusila samo s staro krtačo in finim poliranjem in moram reči da zgleda res kot ogledalo.
En blok sem začel polirati na fino in sijaj, potem pa sem opazil par lukenjc in prask, ki so me motile. Vzel sem še ostale dele bloka in začel s predpripravo na ročno polirko in biax, po vogalih, izravnavati praske in vdrtine in jih dal na čakanje za fino poliranje. Pred tem se bo še prilagodilo pretočne kanale za PVLjerja (cilinder).
Enega sem že uskladil, sedaj sem samo začrtal še za drugega in si privoščil malo poslikati in objaviti. Slike spodaj.
Pohvale, graje in predvsem predlogi so zaželjeni.
En blok sem začel polirati na fino in sijaj, potem pa sem opazil par lukenjc in prask, ki so me motile. Vzel sem še ostale dele bloka in začel s predpripravo na ročno polirko in biax, po vogalih, izravnavati praske in vdrtine in jih dal na čakanje za fino poliranje. Pred tem se bo še prilagodilo pretočne kanale za PVLjerja (cilinder).
Enega sem že uskladil, sedaj sem samo začrtal še za drugega in si privoščil malo poslikati in objaviti. Slike spodaj.
Pohvale, graje in predvsem predlogi so zaželjeni.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Eno vprašanje. Črne bloke si raztopil v nitro razredčilu? A so bili barvani s sprejem, ker original prašno barvanih nevem če nitro raztopi?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'