Tomos Elektronik 90 VS Tomos CTX 80

Vse kar se tiče mopedov
Odgovori
Uporabniški avatar
car99
vplinjač
Prispevkov: 274
Pridružen: Po Avg 10, 2009 10:05 pm
Kraj: 02

Tomos Elektronik 90 VS Tomos CTX 80

Odgovor Napisal/-a car99 »

No v buhtijevi temi se je na kratko začela debata o razlikah med tema dvema mašinama.Vglavnem CTX 80 je že v osnovi delan kot zadušen cilinder od elektronika,zmanjšali so vrtino iz 48mm (e90) na 46mm(CTX)
se pravi šli iz uradnih 90cc na 80cc,kot drugo so tu še manjši kanali kot pri elektronku,opazne so razlike v velikosti pri vseh kanalih,največja razlika pa je vidna že nazunaj namreč ctx ima pri vratu cilindra hladilna rebra zaprta ,medtem ko so elektronikova odprta.Kakor koli Ctx cilinder je šibkejši po moči,zdaj ugibat kolko konjev ma kateri je težko ,ker točna cifra niti ni znana (vsaj meni ne) Naj pa bi mel elektronik okoli 9 konjev ctx pa slabih 7 oziroma nekaj podobnega. Sam sem preizkusil obe mašini ,na obeh generalna in ugotovitev Ctx-ova postavitev kanalov da v štartu res več navora,ampak se to takoj izgubi,mašina ni dosegala nekih obratov,na kratko povedano ni bilo neke grozne moči.Elektronik pride do prave moči mogoče malenkost kasneje a je zato takrat večja,mašina se zavrti v višje obrate ,vendar je jasno na da najvišjih obratih ni več neke moči.Če primerjamo nasplošno je E90 le E90 in da več od sebe,bolj gre bolj se vrti itd.

Aja pa še za tiste mlade predelovalce ,ki še neveste kaj delate. CTX oziroma E90 cilinder PAŠETA SAMO NA E90 IN CTX BLOKE, NA BLOKE 50CC MAŠIN TA DVA CILINDRA NE PAŠETA!
Odgovori