Moped ,ne vžge iskra je predvžig kot se spodobi-elektrika ducati na platine. Bencin je ,karburator dellorto SHA16/16 z original filtrom(probal tudi brez ->ni uspeha) ,nič zamašeno. Kaj bi blo . Motor se je začel obnašati tako po daljši vožnji in ne dela niti ohlajen.
Mr.slc napisal/-a:Moped ,ne vžge iskra je predvžig kot se spodobi-elektrika ducati na platine. Bencin je ,karburator dellorto SHA16/16 z original filtrom(probal tudi brez ->ni uspeha) ,nič zamašeno. Kaj bi blo . Motor se je začel obnašati tako po daljši vožnji in ne dela niti ohlajen.
Mr.slc napisal/-a:Moped ,ne vžge iskra je predvžig kot se spodobi-elektrika ducati na platine. Bencin je ,karburator dellorto SHA16/16 z original filtrom(probal tudi brez ->ni uspeha) ,nič zamašeno. Kaj bi blo . Motor se je začel obnašati tako po daljši vožnji in ne dela niti ohlajen.
Fantje mam problem na apn cilindru biu prej dellorto zej zamenju za bingeca 12ko pa sam nabija gas pa ko mu dodas gas ga zamori ne najdm razloga probu mejavat dize une sraufe use losu unga gori za zajlo in uzpod za stangas zj se mi pa ne saja vec ka bi lahk blo
ps ferg ne vlece faus lufta nikjer... preverjeno
Mr.slc napisal/-a:Moped ,ne vžge iskra je predvžig kot se spodobi-elektrika ducati na platine. Bencin je ,karburator dellorto SHA16/16 z original filtrom(probal tudi brez ->ni uspeha) ,nič zamašeno. Kaj bi blo . Motor se je začel obnašati tako po daljši vožnji in ne dela niti ohlajen.
Kompresija je?
Je ,je ,ne pušča nič
Probaj menjat kondenzator saj če je hin iskra še vedno je laua pa ne
Pozdrav, meni pa je šterka vsake tuk časa zgubila dost moči al pa trokerala, dans mi ko sem se vozu svečko vn odtrgalo. Pa me zanima kaj je vzrok tega?
Sem že probal menjat na original elektriko(menjan kondenzator in platine) in vžge -ampak samo z enim tipom svečke-minimum drži ,ko pa želiš dodat gas začne trokirat in "krehat"