Mr.slc napisal/-a:Dober dan,zanima me ,kko se kaj bere te oznake na novih led žarnicah.vglavnem, rad bi zamenjal žarnico ker je pregorela in me mika dat LED-ico ,pa me zanima če bi gorela tut ta (https://www.superstrela.com/led-sijalka ... 12v-1.html#) ,zdej sm meu gor 12v 25w pa je gorela kr lepo
Če nimaš stabilizatorja škoda devat not k ti jo bo se prej skurilo ko navadno dam ti pa en predlog ki sem ga tudi sam namestil sicer moras naredit nosilec.... Gre se za led reflektor 48w sem ga tudi sam zmontiral deluje perfewktno in pregoru ti ne bo povem iz lastnih izkusnj pa se mi motorck zvrti cez 15000rpm ce rabis pisi zs pa se zmenima
Zanima me ali sta ATX in BT glavi isti ali različni ?
Ker sem zasledil da ima BT višjo kompresijo kot ATX, samo ne vem kako, glave od BTja pa tudi še nisem vidu.
njuho napisal/-a:Zanima me ali sta ATX in BT glavi isti ali različni ?
Ker sem zasledil da ima BT višjo kompresijo kot ATX, samo ne vem kako, glave od BTja pa tudi še nisem vidu.
golnar napisal/-a:nista enake. atx glava je oblikovana enako kot lamo glava ali nekatere stare apn glave. bt glava ima pa manjši volumen in je oblikovana na squish.
To mislis vrjetno slc glavo, ki se loci tudi po tem da nima lukenj za gumico. Bt in atx glavi pa sta enaki.
golnar napisal/-a:nista enake. atx glava je oblikovana enako kot lamo glava ali nekatere stare apn glave. bt glava ima pa manjši volumen in je oblikovana na squish.
To mislis vrjetno slc glavo, ki se loci tudi po tem da nima lukenj za gumico. Bt in atx glavi pa sta enaki.
mam doma slc sl bt in atx glavo.
slc in sl sta na zunaj iste, brez utorov za gumice ter sive barve, od sl-a glava ma orginal squish od slcja pa ga nima.
od btja in od atxa pa sta črne z utorom za gumice in obe mata squish pas.
imam problem in sicer :
bt cly "malo" piljen, bing 18 (stranska diza 40,glavna diza 95),vzig BT original, original airbox (ni prazen), mf cobra izpuh...
Motor trokirat v območju,kjer dobi moč sepravi 5,5k-7k obratov...do 5k obratov motor deluje normalno,se pa to dogaja med vožnjo kakor tudi v prostem teku....Ta problem pa se je, kar na enkrat pojavil prej je motor deloval normalno... kaj bi lahko bilo ?? Sem tudi že probal dati manjšo glavo dizo in sicer 88 ampak je se zmeraj isto...
golnar napisal/-a:nista enake. atx glava je oblikovana enako kot lamo glava ali nekatere stare apn glave. bt glava ima pa manjši volumen in je oblikovana na squish.
To mislis vrjetno slc glavo, ki se loci tudi po tem da nima lukenj za gumico. Bt in atx glavi pa sta enaki.
mam doma slc sl bt in atx glavo.
slc in sl sta na zunaj iste, brez utorov za gumice ter sive barve, od sl-a glava ma orginal squish od slcja pa ga nima.
od btja in od atxa pa sta črne z utorom za gumice in obe mata squish pas.
Kako pa ma potem BT (11:1) lahko večjo kompresijo kot ATX (9:1? za to nisem siguren)?
imam problem in sicer :
bt cly "malo" piljen, bing 18 (stranska diza 40,glavna diza 95),vzig BT original, original airbox (ni prazen), mf cobra izpuh...
Motor trokirat v območju,kjer dobi moč sepravi 5,5k-7k obratov...do 5k obratov motor deluje normalno,se pa to dogaja med vožnjo kakor tudi v prostem teku....Ta problem pa se je, kar na enkrat pojavil prej je motor deloval normalno... kaj bi lahko bilo ?? Sem tudi že probal dati manjšo glavo dizo in sicer 88 ampak je se zmeraj isto...
orientiraj se po svečki svetla premalo bencina (večja diza) temna preveč bencina (manjša diza). Če je svečka kavne barve oz čokoladno rjava potem je tu krivec vžig (preveri predvžig)