folc napisal/-a:Ima kdo mogoce podatke kako predelati original menjalnik na 6 prestav, ter ce ima kdo tocne mere za izdelavo gredi menjalnika. Je tudi v tehnicnem arhivu, vendar bi rad lepse ce ima kdo. Zanima me se materijal in obdelava
Origina D6 menjalne gredi so bile izdelane iz materiala Č.4320, bila pa je tudi cementirana na tam nekje med 58 in 60 HRc.
Kar se pa obdelave tiče je pa kod večino gredi struženje + okroglinsko brušenje.
folc napisal/-a:Ima kdo mogoce podatke kako predelati original menjalnik na 6 prestav, ter ce ima kdo tocne mere za izdelavo gredi menjalnika. Je tudi v tehnicnem arhivu, vendar bi rad lepse ce ima kdo. Zanima me se materijal in obdelava
Original menjalnika ne moreš predelati na 6 prestav. Uporabiš lahko samo 4 pare zobnikov, ki jih moraš temu primerno zožati. Pa mislim, da je najbolje da kupiš menjalno gred, gred piramide, menjalni trn in še dva zobniška para od Lojzeta. Tako boš še najceneje prišel skozi. Od 100-150€ spet ni tak denar, da bi se ti splačalo kam drugam dati delat menjalnik, katerega delovanje je vprašljivo.
folc napisal/-a:Ima kdo mogoce podatke kako predelati original menjalnik na 6 prestav, ter ce ima kdo tocne mere za izdelavo gredi menjalnika. Je tudi v tehnicnem arhivu, vendar bi rad lepse ce ima kdo. Zanima me se materijal in obdelava
Original menjalnika ne moreš predelati na 6 prestav.
Seveda se ga da predelat
delovanje pa tudi ni uprašljivo, če le vse pravilno skonstruiraš in izdelaš
Moraš predelat piramido, menjalno gred in pretični trn ter izdelat 2 nova para zobnikov (5. in 6. prestava)
Material pa kakšen VCMo120 ali 140, gred pa 16MnCr5
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
folc napisal/-a:Ima kdo mogoce podatke kako predelati original menjalnik na 6 prestav, ter ce ima kdo tocne mere za izdelavo gredi menjalnika. Je tudi v tehnicnem arhivu, vendar bi rad lepse ce ima kdo. Zanima me se materijal in obdelava
Original menjalnika ne moreš predelati na 6 prestav.
Seveda se ga da predelat
delovanje pa tudi ni uprašljivo, če le vse pravilno skonstruiraš in izdelaš
Moraš predelat piramido, menjalno gred in pretični trn ter izdelat 2 nova para zobnikov (5. in 6. prestava)
Material pa kakšen VCMo120 ali 140, gred pa 16MnCr5
No ne vem, kako bi predelal original pretični trn in menjalno gred.
Svetovali so mi, naj pretični trn povarim in na novo postružim utore; jaz sem raje izdelal na novo pretični trn.
Na menjalni gredi sem s pomočjo elektroerozije izdelal 7 lukenj na nasprotni strani od obstoječih lukenj, dovaril jeklen obroček, da sem podaljšal gred zaradi širine zobnikov. Obstoječe sedišča kajle sem tudi povaril in jih na novo izdelal z elektroeorzijo. Na koncu sem dal gred še pobrusit.
Pri piramidi sem odstružil 1. prestavo in tam pobrusil na toleranco (zaradi ležaja), na drugi stran sem izvrtal luknjo, vprešal kos poboljšanega jekla, povaril in pobrusil. Z EDM sem podaljšal utor za zagozdo.
Danes verjetno tega nebi naredil, ampak bi izdelal vse na novo; sem se pa iz tega ogromno naučil, kar pa največ šteje, kljub visokim stroškom..
Priponke
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!