Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
Fakircek
zariban cilinder
Prispevkov: 129
Pridružen: So Maj 05, 2012 10:18 am
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Fakircek »

folc napisal/-a:Ima kdo mogoce podatke kako predelati original menjalnik na 6 prestav, ter ce ima kdo tocne mere za izdelavo gredi menjalnika. Je tudi v tehnicnem arhivu, vendar bi rad lepse ce ima kdo. Zanima me se materijal in obdelava
Origina D6 menjalne gredi so bile izdelane iz materiala Č.4320, bila pa je tudi cementirana na tam nekje med 58 in 60 HRc.
Kar se pa obdelave tiče je pa kod večino gredi struženje + okroglinsko brušenje.
Uporabniški avatar
jerc
vplinjač
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe Avg 09, 2013 2:14 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a jerc »

DaNiLo napisal/-a:A mogoče kdo ve, kako je sestavljen Sl filter, nikjer ne najdem nič uporabnega, al pa če komu leži kje se priporočam :D
tako kot je rekel macula:
http://www.mopedist.si/viewtopic.php?f=69&t=8747 ;)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

folc napisal/-a:Ima kdo mogoce podatke kako predelati original menjalnik na 6 prestav, ter ce ima kdo tocne mere za izdelavo gredi menjalnika. Je tudi v tehnicnem arhivu, vendar bi rad lepse ce ima kdo. Zanima me se materijal in obdelava
Original menjalnika ne moreš predelati na 6 prestav. Uporabiš lahko samo 4 pare zobnikov, ki jih moraš temu primerno zožati. Pa mislim, da je najbolje da kupiš menjalno gred, gred piramide, menjalni trn in še dva zobniška para od Lojzeta. Tako boš še najceneje prišel skozi. Od 100-150€ spet ni tak denar, da bi se ti splačalo kam drugam dati delat menjalnik, katerega delovanje je vprašljivo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
kumr
zobnik
Prispevkov: 182
Pridružen: Če Apr 29, 2010 12:21 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a kumr »

150e za menjalnik na 6 prestav?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

kumr napisal/-a:150e za menjalnik na 6 prestav?
Tam nekje, sicer pa jih izdeluje Lojze.si, ki bo znal povedati točno številko. Pa verjetno ne javno.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a cerar »

Pich napisal/-a:
folc napisal/-a:Ima kdo mogoce podatke kako predelati original menjalnik na 6 prestav, ter ce ima kdo tocne mere za izdelavo gredi menjalnika. Je tudi v tehnicnem arhivu, vendar bi rad lepse ce ima kdo. Zanima me se materijal in obdelava
Original menjalnika ne moreš predelati na 6 prestav.
Seveda se ga da predelat :D
delovanje pa tudi ni uprašljivo, če le vse pravilno skonstruiraš in izdelaš

Moraš predelat piramido, menjalno gred in pretični trn ter izdelat 2 nova para zobnikov (5. in 6. prestava)

Material pa kakšen VCMo120 ali 140, gred pa 16MnCr5
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

cerar napisal/-a:
Pich napisal/-a:
folc napisal/-a:Ima kdo mogoce podatke kako predelati original menjalnik na 6 prestav, ter ce ima kdo tocne mere za izdelavo gredi menjalnika. Je tudi v tehnicnem arhivu, vendar bi rad lepse ce ima kdo. Zanima me se materijal in obdelava
Original menjalnika ne moreš predelati na 6 prestav.
Seveda se ga da predelat :D
delovanje pa tudi ni uprašljivo, če le vse pravilno skonstruiraš in izdelaš

Moraš predelat piramido, menjalno gred in pretični trn ter izdelat 2 nova para zobnikov (5. in 6. prestava)

Material pa kakšen VCMo120 ali 140, gred pa 16MnCr5
No ne vem, kako bi predelal original pretični trn in menjalno gred.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a cerar »

Svetovali so mi, naj pretični trn povarim in na novo postružim utore; jaz sem raje izdelal na novo pretični trn.

Na menjalni gredi sem s pomočjo elektroerozije izdelal 7 lukenj na nasprotni strani od obstoječih lukenj, dovaril jeklen obroček, da sem podaljšal gred zaradi širine zobnikov. Obstoječe sedišča kajle sem tudi povaril in jih na novo izdelal z elektroeorzijo. Na koncu sem dal gred še pobrusit.
Pri piramidi sem odstružil 1. prestavo in tam pobrusil na toleranco (zaradi ležaja), na drugi stran sem izvrtal luknjo, vprešal kos poboljšanega jekla, povaril in pobrusil. Z EDM sem podaljšal utor za zagozdo.

Danes verjetno tega nebi naredil, ampak bi izdelal vse na novo; sem se pa iz tega ogromno naučil, kar pa največ šteje, kljub visokim stroškom..
Priponke
DSC00605.JPG
pretični trn.jpg
DSC00523.JPG
DSC00514.JPG
DSC00108.JPG
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

Čakaj malo, menjalni trn in gred sta narejena na novo, tu pa govorimo o predelavi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a cerar »

Pich napisal/-a:Čakaj malo, menjalni trn in gred sta narejena na novo, tu pa govorimo o predelavi.
menjalni trn ja, gred je pa originalna predelana
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori