Drugače je ponavadi tako , da ko je stvar malo falena rado zariba, ko je fejst falena prime prej kot lahko zariba, če je pa še bolj falena pa sploh ne laufa. Ker se iz tvojega pisanja ne da točno razbrati "ko se malo peljem mi kar na enkrat crkne, kot da bi skozi dalj časa držal premzo in naenkrat crkne", kdaj in kako ti crkne, bi bilo lahko tudi kaj drugega, recimo kompresijsko razmerje?.lita feltna napisal/-a:Imam vprašanje! imam apn 6 z lamotam, frgazar dellorto 14/12 , ko se malo peljem mi kar na enkrat crkne kot da bi skozi dalj časa držal premzo in naenkrat crkne ... potem ga lahko ponovno zalavfam in se spet nekaj časa peljem in spet crkne vse je vredu z batom in cilindrom ....je mogoče frgazar kriv , premajhna diza ali kaj podobnega?
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Kakšno svečko imaš?lita feltna napisal/-a:Imam vprašanje! imam apn 6 z lamotam, frgazar dellorto 14/12 , ko se malo peljem mi kar na enkrat crkne kot da bi skozi dalj časa držal premzo in naenkrat crkne ... potem ga lahko ponovno zalavfam in se spet nekaj časa peljem in spet crkne vse je vredu z batom in cilindrom ....je mogoče frgazar kriv , premajhna diza ali kaj podobnega?
Lahko se ti pregreva (svečka) . To je meni delalo, ker sem pozabil, da imam "zimsko" svečko, je pa svečka potem dokaj hitro crknila. Probaj s hladnejšo svečko.
lp
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
cilinder je bil nanovo honan z zračnostjo 6 stotink....lojze-si napisal/-a:Toleranca fant!tomosjakarac napisal/-a:Mene pa zanima vzrok te poškodbe bata...BT cyl...grel se je minimalno, vse nastavljeno.
Kar naenkrat je moč padla in nato je ugasnil...podrem in najdem to...je pa enako po celotnem zgornjem delu bata...
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če imaš bat za prvo brušenje, potem mora biti vrtina natanko 38,5, drugo brušenje 39... ne dve stotinki več.tomosjakarac napisal/-a:cilinder je bil nanovo honan z zračnostjo 6 stotink....lojze-si napisal/-a:Toleranca fant!tomosjakarac napisal/-a:Mene pa zanima vzrok te poškodbe bata...BT cyl...grel se je minimalno, vse nastavljeno.
Kar naenkrat je moč padla in nato je ugasnil...podrem in najdem to...je pa enako po celotnem zgornjem delu bata...
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
homalo se je iz fi 39,5 na 40 (okvirne mere)....nov bat sem z mikrometrom zmeril in na podlagi meritve pohonal 6 stotink večjo vrtino glede na bat....ne vidim problema pri tem....
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če je bat koničen in si ga meril pri kroni (obročkih) potem si se pošteno vštel. Bat se meri spodaj na krilcih. Če je taprav bat potem je koničen in ovalen.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Vrtina bi morala biti potemtakem točno 40 mm.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
ne spomnim se točnih mer, ampak tako kot ti praviš bi bilo potem cca. 3 desetinke zračnosti....Pich napisal/-a:Vrtina bi morala biti potemtakem točno 40 mm.
meril sem ga spodaj na krilcihmacula napisal/-a:Če je bat koničen in si ga meril pri kroni (obročkih) potem si se pošteno vštel. Bat se meri spodaj na krilcih. Če je taprav bat potem je koničen in ovalen.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Povej mi katera mera je zapisana na čelu bata ali na škatlici v kateri je bil bat. Pa ti bom povedal točno mero vrtine za ta bat.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Imam sledeč problem, dubu sm šenkano hidravliko za btja (grimica) čeljust in ročka brez cevi ampak je temu primerno boga.. Tore ročka se zatika z batkom zgleda use ok sam k ga daš notr se ne premika lepo, nč ni oksidiran al pa kej, baje naj bi z tem batko pred nekaj leti delovala tako da ni napačen. Prijatel k mi jo je šenkal je rekel da je biu problem u temu da ko je imel hidravliko še na mopedu se mu je začela čeljust sama od sebe skp stiskat zato je dau hidrauliko tut dol, jo razstavu in tut odstranu zavorne ploščice, zdej je čeljust skor čist skp stisnjena tko da gre ena ploščica komi not, dve pa ni šans.. A ma kdo kake izkušnje z tem?