Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zanima me če bi se splačalo dat brusit cilinder od atx-a na 40 ali 42 pa potem not še L bat?
Ali bi moral zamenjati tudi dize v upljinaču ali bi moral zamenjat cel upljinač, ker sem slipal da jih za original atx upljinjač sploh več ne dobiš?
Kakšna bi bila moč. namreč pri apn mam 42 cilinder pa nastavljivo dizo in vleče ko norc.
Hvala že v naprej!
Ali bi moral zamenjati tudi dize v upljinaču ali bi moral zamenjat cel upljinač, ker sem slipal da jih za original atx upljinjač sploh več ne dobiš?
Kakšna bi bila moč. namreč pri apn mam 42 cilinder pa nastavljivo dizo in vleče ko norc.
Hvala že v naprej!
- LauraTomos
- batzajla
- Prispevkov: 34
- Pridružen: So Maj 10, 2014 8:46 am
- Kraj: Slovenija :D
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če imam narobe naj me kdo popravi Lahko daš na 40 ali na 42 brusit cilinder samo če ti pri 42 cilinder ribne greš lahko samo novega kupt, potem moraš kupit novi bat premera toliko kot si ti brusil pač ne splača se ti kupovat L-bata ker ti ne potegne popolnoma nič več, ti tega ne čutiš idino valjčki bi pomoje , dizo morš dat na več, ni pa potrebno uplinjača zamenjat, najbolj bi pa blo ja...Eni pravijo da na 42mm vleče motor ko sam vrag, eni pa da ni kej preveč, odvisno kaj si prej vozu, kok ti je šlo itd.. Upam da sem ti pomagu!njuho napisal/-a:Zanima me če bi se splačalo dat brusit cilinder od atx-a na 40 ali 42 pa potem not še L bat?
Ali bi moral zamenjati tudi dize v upljinaču ali bi moral zamenjat cel upljinač, ker sem slipal da jih za original atx upljinjač sploh več ne dobiš?
Kakšna bi bila moč. namreč pri apn mam 42 cilinder pa nastavljivo dizo in vleče ko norc.
Hvala že v naprej!
Sami oldtimerji pr bajt
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Hvala LauraTomos
Zanima pa me še kje dobiš večje dize za original atx upljinjač pa katere dize morš zamenjat, ker če se ne motim ima ta upljinjač 3 dize?
Kaj pa če bi dizo kar prevrtal?
Ali bi z apn upljinjačem tudi delal?
Zanima pa me še kje dobiš večje dize za original atx upljinjač pa katere dize morš zamenjat, ker če se ne motim ima ta upljinjač 3 dize?
Kaj pa če bi dizo kar prevrtal?
Ali bi z apn upljinjačem tudi delal?
- LauraTomos
- batzajla
- Prispevkov: 34
- Pridružen: So Maj 10, 2014 8:46 am
- Kraj: Slovenija :D
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Lej tak škrt s temi vrtanji in temi domačimi forami nemoreš bit, kupiš dize ali pa uplinjač rablenega in je to to, čim večji mora bit,njuho napisal/-a:Hvala LauraTomos
Zanima pa me še kje dobiš večje dize za original atx upljinjač pa katere dize morš zamenjat, ker če se ne motim ima ta upljinjač 3 dize?
Kaj pa če bi dizo kar prevrtal?
Ali bi z apn upljinjačem tudi delal?
Sami oldtimerji pr bajt
Re: Razna vprašanja (delavnica)
ATX cilinder se nad 40 zelo pregreva in velikokrat zato zelo hitro ribne!!
Uplinjač potrebuješ 18 (bing, dellorto), original ATX je 15!
Dize se dobi npr na obnovi-si.si.
Uplinjač potrebuješ 18 (bing, dellorto), original ATX je 15!
Dize se dobi npr na obnovi-si.si.
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Re: Razna vprašanja (delavnica)
kk bi lahk bat odpiko
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Sam sem se lotil obnove APN4 iz leta '75 torej ima na motorni gredi še L17 ležaje. Ker je ojnica zluftana imam dve možnosti: obnova stare gredi (je že razprešana) ali nakup nove.
Zanima me če bi nova gred pašala v stare bloke oz ležaje.
Kolikor sem jaz gledal bi morala vendar ko sem s stare gredi odstranjeval notranji obroček ležaja sta pod njim bili 2 podložki za nastavljanje lufta.
Pa še nekaj me zanima ...kakšni so simptomi slabo centrirane motorne gredi. Imam namreč gred na kateri je čep po katerem teče ležaj sklopke na dveh krajih (simetrično) malo čudno obrabljen(če ga merim z pomičnim merilom je premer enak kot na drugi gredi katera te obrabe ne kaže.
Zanima me če bi nova gred pašala v stare bloke oz ležaje.
Kolikor sem jaz gledal bi morala vendar ko sem s stare gredi odstranjeval notranji obroček ležaja sta pod njim bili 2 podložki za nastavljanje lufta.
Pa še nekaj me zanima ...kakšni so simptomi slabo centrirane motorne gredi. Imam namreč gred na kateri je čep po katerem teče ležaj sklopke na dveh krajih (simetrično) malo čudno obrabljen(če ga merim z pomičnim merilom je premer enak kot na drugi gredi katera te obrabe ne kaže.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Kaj je lahko vzrok da ni iskre? platine naštelane, nova svečka, nov kabl. kaj je še lahko narobe? cinšpula? gre pa za tomos avtomatik 1985.
lp Borut
lp Borut
Re: Razna vprašanja (delavnica)
še trikrat napiš, v nove teme pa boš zvedua3 ml napisal/-a:Kaj je lahko vzrok da ni iskre? platine naštelane, nova svečka, nov kabl. kaj je še lahko narobe? cinšpula? gre pa za tomos avtomatik 1985.
lp Borut
dizel sploh ne!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Prilagam še slikco osovine ki pride v sklopko.gsila napisal/-a:Sam sem se lotil obnove APN4 iz leta '75 torej ima na motorni gredi še L17 ležaje. Ker je ojnica zluftana imam dve možnosti: obnova stare gredi (je že razprešana) ali nakup nove.
Zanima me če bi nova gred pašala v stare bloke oz ležaje.
Kolikor sem jaz gledal bi morala vendar ko sem s stare gredi odstranjeval notranji obroček ležaja sta pod njim bili 2 podložki za nastavljanje lufta.
Pa še nekaj me zanima ...kakšni so simptomi slabo centrirane motorne gredi. Imam namreč gred na kateri je čep po katerem teče ležaj sklopke na dveh krajih (simetrično) malo čudno obrabljen(če ga merim z pomičnim merilom je premer enak kot na drugi gredi katera te obrabe ne kaže.