APN6 / A3 / APN4S - obnova

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
erik11
batzajla
Prispevkov: 48
Pridružen: Po Nov 26, 2012 6:16 pm

APN6 / A3 / APN4S - obnova

Odgovor Napisal/-a erik11 »

Pozdravljeni.
Končno se bo našlo nekaj časa da si lahko naredim manjšo domačo zbirko vseh teh Tomosovih legend. V parih dneh letanja po Sloveniji so se že znašli trije v garaži (poleg avtomatika, ki sem ga začel obnavljat že par let nazaj pa je potem zmanjkalo časa in je nedokončan). Nekaj drugih modelov pa v prihodnosti zagotovo še pride ampak zaenkrat bo z temi že dovolj dela da jih spravim na cesto. Za vse imam tudi papirje.

Prvi je na mizi apn 6 - 1990 letnik, z katerim imam namen septembra oditi na 1600km turo po balkanu (Slovenija - Hrvaška - Bosna - Srbija). Obnovil sem agregat, dodal 5 prestavo, notri bo 42L bat ter še par malenkosti. Sedaj je na vrsti celotna zamenjava elektrike (ker je prejšnji mojster vse razvezal in precvikal nato pa nič več spravil skupaj).

Prva nejasna stvar je iskrin regler ki ne vem čemu služi, poleg tega pa ima samo en pin za priklopit zato prosim nekoga če mi lahko to obrazloži :)

Da ne brezveze kupujem vseh velikosti zobnikov in preizkušam me zanima kakšen zobnik mi svetujete spredaj in zadaj za apn6-ko, da bo motor solidno letel obenem pa mu bo ostalo še nekaj navora. Mislim da bi ga z 42L batom, 5 prestavo ter drugačnim prenosom moral spraviti blizu 70km/h,saj je razlika na 1600km poti ogromna.

Prosil pa bi tudi za nasvet kako pri apn4s obnoviti zadnji blatnik glede na to da ga je prežrla rja. Verjetno se to ne bo dalo več dobiti naraznen in ga je najboljše odrezati ter privariti drugega ali se da rešiti kako drugače?
Priponke
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5225
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: APN6 / A3 / APN4S - obnova

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

erik11 napisal/-a: Prva nejasna stvar je iskrin regler ki ne vem čemu služi, poleg tega pa ima samo en pin za priklopit zato prosim nekoga če mi lahko to obrazloži :)
Iskrin regler služi da drži napetost na približno 12V drugače bi ti na obratih skurlo žarnice, tej na en pin so eni prvih, kasneje so delali na 3pine.
erik11
batzajla
Prispevkov: 48
Pridružen: Po Nov 26, 2012 6:16 pm

Re: APN6 / A3 / APN4S - obnova

Odgovor Napisal/-a erik11 »

Iskrin regler služi da drži napetost na približno 12V drugače bi ti na obratih skurlo žarnice, tej na en pin so eni prvih, kasneje so delali na 3pine.

Hvala. Torej pride rumena žica iz tuljave na ta konektor in iz istega konektorja gre potem elektrika dalje? Nikakor mi ne uspe najti vezalne sheme za ta način. Imam samo vezalno shemo za tistega na 3 pine. Ali se lahko namesto tega tudi zamenja z novejšim?
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: APN6 / A3 / APN4S - obnova

Odgovor Napisal/-a A5f »

lahko daš onega na 3 pine je bolj ziher. pri tem enopinskem pa pride dovodni in odvodni kabel (rumen) na ta pin
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN6 / A3 / APN4S - obnova

Odgovor Napisal/-a Berty »

Lepo da si se odlocil za zbirko, vso sreco. :D
Zdaj za tvojo 6ko bi svetoval zobnik 13 spredaj in ce je zadaj original 34 bo imel kar dober navor, doseci paa bi moral nad 65km/h.
Za zadnji blatnik sem enkrat snemal, prevrtat je treba tam kjer je zanetan gor in z malo segrevanja na brenerju se ga da sneti, novega pa lahko narocis iz puchshopa v mat temeljni barvi (mislim da okrog 40€, govorim iz glave). Da pa se ga odrezati in privariti novega.
APN4M 83'
Odgovori