Navita ctx mašina

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
kumr
zobnik
Prispevkov: 182
Pridružen: Če Apr 29, 2010 12:21 pm

Re: Navita ctx mašina

Odgovor Napisal/-a kumr »

gasper mahkota napisal/-a:
Dking napisal/-a:Ako koristiš gocart bate (vertex) obavezno 9 stotih!
Ampak to je če imaš narejeno gus pušo v cilindru.(100ccm kart bati fi 50mm)

Jaz sem imel meteor bate v ctx masini, dokler je bilo 12hp-10krpm(manjši izpušni kanal), je bil bat zadovoljiv, le malo večja obraba zgornjega obročka. Potem sem ko se je cilinder dodelalo 16,5hp-12krpm (večji izpušni kanal) pa mi je 2x utrgalo obroček, v obdobju cca40ur. Škode na cly skoraj ni bilo, samo bat in glavo je stolklo. Razlog pa je verjetno tako kot je @macula napisal: prevelika koničnost bata, zato se zvrača v izpušni kanal.

Jaz sem imel z meteorjem zračnost med batom in cly 4-5 stotink in je pri 130°C merjenih med rebri cilindra, začelo malo grabit. Ampak tako velika temperatura je ekstrem.

Najbolje da najdeš od kakšnega kros motorja bat, ki ustreza vrtini 48mm, oziroma najdeš najbližji večji bat in postruzis cilinder, ter daš nov nikasil (e90 cly so ponavadi ze precej obrabljeni, ker je pac motor 40 let star), z slednjim boš dolgoročno sigurno najbolj zadovoljen.

Lp, Gašper
Meni je meteor grabil edino na CTX cilindru..preširok izpuh,posledicno pokajo obročki..sedaj na e90 pa mi laufa na mateor bat ze leto in pol..samo 1x sem menjal tesnilo na glavi..pa ima motor 15-17hp..z vsakodnevno vožnjo :-)..vrjamem pa da zna bit ze malo zdelan,in bi bla razlika med novim in tem ocitna..dok ide ide :-D
Odgovori