ležaji na gredi

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
tomosak
specjalka
Prispevkov: 3005
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 9:55 pm

Re: ležaji na gredi

Odgovor Napisal/-a tomosak »

macula napisal/-a:Ta fora s tesnilom... kako preveriš kdaj je piramida in kdaj glavna gred toga? Za menjalnik lahko zračnost izmeriš pri sestavljeni mašini, vlečeš gred ven, pomeriš, potisneš gred noter, pomeriš in tako vidiš aksialno zračnost.
Jaz sem eno mašino že dolgo nazaj, 7x snel z motorja, razstavil do menjalnika, nekaj spremenil in nazaj sestavil. Vedno je metalo iz prestave, karkoli sem spremenil (nov trn, drugi zobniki, drug menjalnik..) mi je šele potem prijatelj povedal, da je treba prav podstavit menjalnik. Je bil pa vsaj fajn trening.
Od takrat, si vedno vzamem čas, pomerim globino vsakega bloka do notranjega obroča ležaja, pomerim debelino starega tesnila, če je novo enako. Potem izmerim širino gredi, vse preračunam in vidim razliko. Izberem željeno zračnost ter podložim.
Točno to ja. Enako pri meni.. :roll:
ta fora z tesnilom pa nikakor ni meni nikoli še dobr laufala, 2x sm probu tretjič pa ne bom k nikol ni vredu laufal zakaj bi brezveze razkopavu pa sestavlu. Gredi so v teh primerih čisto pretrde in nikakor ni šans da bi dobr laufal, + upoštevat moraš da se bodo tesnila čez čas stisnila in posledično je še manj lufta, skoraj nič.
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)

Janim8 počivaj v miru!
Uporabniški avatar
Apn6s predelan
zariban cilinder
Prispevkov: 113
Pridružen: Po Avg 25, 2014 9:22 pm

Re: ležaji na gredi

Odgovor Napisal/-a Apn6s predelan »

je kdo tukaj da bi mi postružil gred ali pa ležaje ? :?:
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: ležaji na gredi

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Apn6s predelan napisal/-a:je kdo tukaj da bi mi postružil gred ali pa ležaje ? :?:
nimaš kaj stružit...samo malenkost pobrat s brus papirjem (par stotk) kar lahko narediš tudi na roke.
Uporabniški avatar
Apn6s predelan
zariban cilinder
Prispevkov: 113
Pridružen: Po Avg 25, 2014 9:22 pm

Re: ležaji na gredi

Odgovor Napisal/-a Apn6s predelan »

tomosjakarac napisal/-a:
Apn6s predelan napisal/-a:je kdo tukaj da bi mi postružil gred ali pa ležaje ? :?:
nimaš kaj stružit...samo malenkost pobrat s brus papirjem (par stotk) kar lahko narediš tudi na roke.
ja pa bo enakomerno ?
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: ležaji na gredi

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Apn6s predelan napisal/-a:
tomosjakarac napisal/-a:
Apn6s predelan napisal/-a:je kdo tukaj da bi mi postružil gred ali pa ležaje ? :?:
nimaš kaj stružit...samo malenkost pobrat s brus papirjem (par stotk) kar lahko narediš tudi na roke.
ja pa bo enakomerno ?
bo ;)
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: ležaji na gredi

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

tomosak napisal/-a:
macula napisal/-a:Ta fora s tesnilom... kako preveriš kdaj je piramida in kdaj glavna gred toga? Za menjalnik lahko zračnost izmeriš pri sestavljeni mašini, vlečeš gred ven, pomeriš, potisneš gred noter, pomeriš in tako vidiš aksialno zračnost.
Jaz sem eno mašino že dolgo nazaj, 7x snel z motorja, razstavil do menjalnika, nekaj spremenil in nazaj sestavil. Vedno je metalo iz prestave, karkoli sem spremenil (nov trn, drugi zobniki, drug menjalnik..) mi je šele potem prijatelj povedal, da je treba prav podstavit menjalnik. Je bil pa vsaj fajn trening.
Od takrat, si vedno vzamem čas, pomerim globino vsakega bloka do notranjega obroča ležaja, pomerim debelino starega tesnila, če je novo enako. Potem izmerim širino gredi, vse preračunam in vidim razliko. Izberem željeno zračnost ter podložim.
Točno to ja. Enako pri meni.. :roll:
ta fora z tesnilom pa nikakor ni meni nikoli še dobr laufala, 2x sm probu tretjič pa ne bom k nikol ni vredu laufal zakaj bi brezveze razkopavu pa sestavlu. Gredi so v teh primerih čisto pretrde in nikakor ni šans da bi dobr laufal, + upoštevat moraš da se bodo tesnila čez čas stisnila in posledično je še manj lufta, skoraj nič.
Oba dva nista dobro prebrala kaj sem napisal. Poudarek je na L ležajih ali pobrušenih gredeh, kjer lahko pomeriš aksialno zračnost, drugače pa je potrebno precej natančno merjene, kjer pa precej hitro pride do več desetink napke.
Za vse druge pa velja, če se vam ne da večkrat razstaviti in sestaviti motorja ptem se raje ne lotite tega dela.
LP
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: ležaji na gredi

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

tomosjakarac napisal/-a:
Apn6s predelan napisal/-a:je kdo tukaj da bi mi postružil gred ali pa ležaje ? :?:
nimaš kaj stružit...samo malenkost pobrat s brus papirjem (par stotk) kar lahko narediš tudi na roke.
Natančno 1,5 do2 stotke da ne bo pomote!
LP
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: ležaji na gredi

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

tomosak napisal/-a:
macula napisal/-a:Ta fora s tesnilom... kako preveriš kdaj je piramida in kdaj glavna gred toga? Za menjalnik lahko zračnost izmeriš pri sestavljeni mašini, vlečeš gred ven, pomeriš, potisneš gred noter, pomeriš in tako vidiš aksialno zračnost.
Jaz sem eno mašino že dolgo nazaj, 7x snel z motorja, razstavil do menjalnika, nekaj spremenil in nazaj sestavil. Vedno je metalo iz prestave, karkoli sem spremenil (nov trn, drugi zobniki, drug menjalnik..) mi je šele potem prijatelj povedal, da je treba prav podstavit menjalnik. Je bil pa vsaj fajn trening.
Od takrat, si vedno vzamem čas, pomerim globino vsakega bloka do notranjega obroča ležaja, pomerim debelino starega tesnila, če je novo enako. Potem izmerim širino gredi, vse preračunam in vidim razliko. Izberem željeno zračnost ter podložim.
Točno to ja. Enako pri meni.. :roll:
ta fora z tesnilom pa nikakor ni meni nikoli še dobr laufala, 2x sm probu tretjič pa ne bom k nikol ni vredu laufal zakaj bi brezveze razkopavu pa sestavlu. Gredi so v teh primerih čisto pretrde in nikakor ni šans da bi dobr laufal, + upoštevat moraš da se bodo tesnila čez čas stisnila in posledično je še manj lufta, skoraj nič.
Tesnilo se kasneje ne stisne omembe vredno, nikoli do sedaj se mi še ni zgodilo da bi bilo treba vijake ponovno pritrditi, ker se je tesnika stisnila!
Odgovori