Par vprašanj

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
bizi10
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: To Jun 23, 2015 8:27 am

Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a bizi10 »

Zdravo,

Trenutno pa se ubadam z amortizerji APN 4 H.

Ali obstajajo kakšne sheme kako so sestavljeni? Uspeli mi jih je namreč samo delno razdret. Zanima me ima kdo sheme sestave, ali informacijo kako se razdre amortizerje na sliki?

Slika

Prav tako me zanima ali se da razdreti tale nosilec (da dobiš notranjo os ven)?
Slika

Kako so fiksirane drsne palice na vilicah? So nabite notri ali imajo navoj?
Slika

Hvala za pomoč.
Uporabniški avatar
steem
kriva felna
Prispevkov: 62
Pridružen: Če Maj 28, 2015 12:14 am

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a steem »

Glede zadnjih amortizerjev je bilo pri meni tako:

Da jih razdreš uporabiš dosti sile in malo pameti :)

Da gre sploh narazen najprej odviješ plastično "matico". Na sliki "amortizer" imaš rdečo puščico usmerjeno v rob kromiranega ščita, takoj desno od puščice je ta "matica". Ko jo odviješ lahko odstraniš spodnji del amortizerja, ki razkriva puše in vzmeti. Jaz sem jo odvit kar na silo, ker z nobenim "pravilnim" ključem ni šlo sem se poslužil cevnih klešč, ki so opravile delo zadovoljivo (pazi s silo stiskanja, ker lahko plastika poči).

Za odstranitev kromiranega ščita pa moraš razdret notranji amortizer, katerega skupaj drži blažilna aluminjasta "matica" oz. puša, ki je na "dnu" amortizerja (do nje prideš ko odviješ tisto plastično "matico"). Potem gre čisto celi amortizer narazen in vidiš vso "drobovje".

Glede sprednjih vilic pa je bilo pri meni tako:

Kromirani ščit moraš biti kar fejst ded da ga spraviš dol. Jaz sem si pomagal s WD40 in čstilcem za zavore.
Notranjo steno kromiranega ščita našpricaš s wd40 zunanjo pa očistiš s čistilcem za zavore. Z umitimi rokami (da niso spolzke) primi kromiran ščit in ga probaj zasukati in počasi vlečti iz vilic.
Osebno sem imel s tem malo sreče, saj sem švical samo 15min.

Drsne palice sprednjih vilic so bile v mojem primeru zavarjene na "ogrodje".

Sedaj pa plunit v roke in hitro na delo. Upam, da ti je kaj bolj jasno, ker vem, da sem si jaz s tem delal probleme :).

lp, Jernej

p.s. nihajke še nisem rabil razdirat tako da ti s tem ne znam pomagat. Ampak koliko sem jaz o tem bral bi se to naj dalo vse razdret.
bizi10
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: To Jun 23, 2015 8:27 am

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a bizi10 »

Zadnje amortizerje sem razdrl hvala za pomoč. Nihajke se ne razdira to mi je zdaj jasno.

Sprednje vilice so torej tovarniško zakovane, kromirane tulce pa bi se naj potegnilo dol? Ker mi deluje kot da bi bili še z nekimi fedrami kontra vpeti. Torej samo podmazati in potegniti dol na silo?

Razdreti želim čim več ker bi rad dal vse kar se bo barvalo prašno barvati, torej moram razdreti ali zaščititi stvari ki se ne smejo pobarvati, ter odstranit vse plastične dele.
Uporabniški avatar
steem
kriva felna
Prispevkov: 62
Pridružen: Če Maj 28, 2015 12:14 am

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a steem »

bizi10 napisal/-a: Sprednje vilice so torej tovarniško zakovane, kromirane tulce pa bi se naj potegnilo dol? Ker mi deluje kot da bi bili še z nekimi fedrami kontra vpeti. Torej samo podmazati in potegniti dol na silo?
Kromirani tulci so nabiti na gumjaste puše ki se tesno prilegajo tulcem in vilicam. Pribaj kar močno migat tulec "sem in tja" in boš videl da se malenkost premika. Kar pluni v roke in boš videl da bo šlo. Postopek, ki sem ga obral jaz pa imaš napisan v prejšnjem postu.
Veliko sreče!

lp, Jernej
bizi10
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: To Jun 23, 2015 8:27 am

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a bizi10 »

Ok bom poskusil jutri. Še eno vprašanje. Pri nihajkah vmesna os in tisti narebreni del osi ko se potem drugi del nihajke gor natakne, ali se to tudi prebarva ali ne? Ne bo potem pretesno da bi še šlo vse nazaj skupaj?
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a macula »

Ne barvaj, pred sestavo še skrtači, ter namaži z mastjo na tanko, da ne rjavi. Ponavadi gre težko skupaj.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
bizi10
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: To Jun 23, 2015 8:27 am

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a bizi10 »

Ok super. Ko tole razdiraš se odpira čuda vprašanj kako kako stvar potem naredit. :)

Še en problem ki se mi odpira je naslednji:
Na sprednjih vilicah je ključavnica ki je seveda v slabem stanju. se dobijo ključavnice ki bi pasale tja notri?
Prav tako je na okvirju motorja spredaj levo en kovinski štrcelj, tudi v neki funkciji z ključavnico mogoče? Ne vem če je kompletnen ima kdo kakšno sliko detajla kako bi naj izgledal?
bizi10
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: To Jun 23, 2015 8:27 am

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a bizi10 »

Prav tako če bi dal pesto prašno barvat ga je treba razdret, pobrat vse ven in prebarvat tako pesto kot pokrovček kompletno vse razen centralne osi in potem zložit nazaj skupaj, ali zaščitit notranji del in prebarvat samo zunanjo stran pokrovčka in pesta?

In pa izpuh bi še rabil originalen za APN 4, kdo ve kako se je imenoval tale izpuh na sliki?
Slika
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a si_me »

Bolj težko je dobit tak izpuh nepotolčen za kromiranje, ampak kdo išče ta najde. Mi smo mu rekli hruška, navaden apn4 izpuh starejšega tipa.
Pesta pa spuliraj do visokega sijaja kot original ker pobarvana so grda in res niso niti za pogledat.
bizi10
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: To Jun 23, 2015 8:27 am

Re: Par vprašanj

Odgovor Napisal/-a bizi10 »

Glede pesta sem v dilemi ja. Kako je bilo v originalu? So bila barvana ali ne? Če bi jih barval bi jih tako dal prašno barvat v ali svetlo ali rahlo temnejšo srebrno metalik varianto (podobno kot felgne za avto) tako da bi verjetno ne izpadlo slabo...
Odgovori