Torej kot lahko razberete iz naslova te teme se zanimam za elektronsko blokado v CDI enoti pri Yamahi Dt50 X.
Imam DT-jko letnik 2005 in se zadnjih par dni skušam prebiti skozi podatke o tem na različnih forumih ampak do dokaj konkretnih nasvetov se še vedno nisem uspel dokopati,zato sem tle odprl temo glede tega v upanju,da mi lahko kdo poda kakšen konkreten nasvet. Kolikor sem do sedaj izvedel je to,da bi naj CDI enota pri omenjenem mopedu bila pod sedežem,ter bi se jo naj dalo odblokirati z vrtino v črko ''O''. Sedaj pa me zanima sledeče. Ali je to ista naprava iz katere gre vžigalna žica do svečke ali je to kaj drugega? (če ima kdo kakšno sliko bi bil zelo vesel) Kot sem zasledil na netu,je možno tudi kupiti odblokirano sport cdi enoto ( http://www.ebay.de/itm/TC-UNIT-K15-BOBI ... 4635d58671 ) ( http://www.ebay.de/itm/UNRESTRICTED-SPO ... 3cf90f0bbe ) ampak je odvisno kateri letnik mopeda imaš. Kot sem zasledil imajo letniki nad 2007 drugačno cdi enoto kot letniki 2003-2006. Ima kdo izkušnje z vrtanjem CDI naprave ter ima morda kdo športni cdi na svoji DT-jki? Ste zadovoljni z rezultatom? Je zatem ko menjam cdi ali ga odblokiram treba še kaj drugega zamenjati?
Lp!
CDI blokada Yamaha DT50
Re: CDI blokada Yamaha DT50
tisto ki je pred svečko je cinšpula. tega ne vrtaj. poiši cdi in prevtaj črko O v napisu. nato pa jo zafilaj z silikonom, da nemore voda zraven se bo kr precej poznalo na obrath in posledično hitrosti
Re: CDI blokada Yamaha DT50
Ok,sem našel en tutorial z slikami,tako da sedaj mi je vse jasno
evo še link morda pride komu prav
http://www.mecacustom.com/debrider-mbk- ... ha-dt.html
evo še link morda pride komu prav
http://www.mecacustom.com/debrider-mbk- ... ha-dt.html