lamelni ventil za a5 cilinder
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
@Pich- to pa dosežeš ravno z izbiro pravega materjala za lamelo
če primerjaš karbon in jekleno lamelo je razlika že v sami masi, tko da nemorš rečt da nima veze materjal
Jeklo in karbon nimata enake deformacije, saj je le ta odvisna od napetosti in modula elastičnosti; torej če hočeš imeti 2 različna materiala z enako deformacijo rabiš večjo/manjšo napetost. Ta napetost pa je razmerje sile glede na površino prereza.
Torej, prerez bi moral biti večji/manjši od drugega materiala ob isti sili, kar pa je ravno razlika v masi lamele..
Ne smemo pa pozabit tudi lamelnega ventila oz. njegove notranjosti (pregrade..), lastne frekvence lamele na katero vpliva dolžina in debelina lamele
Ko je meni raztrgalo karbon lamelo ni bilo nobenih posledic zaradi tega
če primerjaš karbon in jekleno lamelo je razlika že v sami masi, tko da nemorš rečt da nima veze materjal
Jeklo in karbon nimata enake deformacije, saj je le ta odvisna od napetosti in modula elastičnosti; torej če hočeš imeti 2 različna materiala z enako deformacijo rabiš večjo/manjšo napetost. Ta napetost pa je razmerje sile glede na površino prereza.
Torej, prerez bi moral biti večji/manjši od drugega materiala ob isti sili, kar pa je ravno razlika v masi lamele..
Ne smemo pa pozabit tudi lamelnega ventila oz. njegove notranjosti (pregrade..), lastne frekvence lamele na katero vpliva dolžina in debelina lamele
Ko je meni raztrgalo karbon lamelo ni bilo nobenih posledic zaradi tega
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Jeklena lamela je precej tanjša od karbonske, zato tu ne bi govoril o masi oz teži, če si to mislil. Hotel sem povedati, da ni nujno, da se bo karbon na vseh tipih lamelnih ventilov dobro obnesel, včasih je jeklo boljše.cerar napisal/-a:@Pich- to pa dosežeš ravno z izbiro pravega materjala za lamelo
če primerjaš karbon in jekleno lamelo je razlika že v sami masi, tko da nemorš rečt da nima veze materjal
Jeklo in karbon nimata enake deformacije, saj je le ta odvisna od napetosti in modula elastičnosti; torej če hočeš imeti 2 različna materiala z enako deformacijo rabiš večjo/manjšo napetost. Ta napetost pa je razmerje sile glede na površino prereza.
Torej, prerez bi moral biti večji/manjši od drugega materiala ob isti sili, kar pa je ravno razlika v masi lamele..
Ne smemo pa pozabit tudi lamelnega ventila oz. njegove notranjosti (pregrade..), lastne frekvence lamele na katero vpliva dolžina in debelina lamele
Ko je meni raztrgalo karbon lamelo ni bilo nobenih posledic zaradi tega
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Cerar,si mogoce namesto deformacija mislil poves, ter namesto modula elasticnosti odpornostni moment I?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Sem si vzel nekaj časa in zadevo poračunal; imamo karbonsko in jekleno lamele ob predpostavki da je upogib obeh lamel 4mm in rabimo enako silo za ta upogib (5.45N).Pich napisal/-a:Jeklena lamela je precej tanjša od karbonske, zato tu ne bi govoril o masi oz teži, če si to mislil. Hotel sem povedati, da ni nujno, da se bo karbon na vseh tipih lamelnih ventilov dobro obnesel, včasih je jeklo boljše.cerar napisal/-a:@Pich- to pa dosežeš ravno z izbiro pravega materjala za lamelo
če primerjaš karbon in jekleno lamelo je razlika že v sami masi, tko da nemorš rečt da nima veze materjal
Jeklo in karbon nimata enake deformacije, saj je le ta odvisna od napetosti in modula elastičnosti; torej če hočeš imeti 2 različna materiala z enako deformacijo rabiš večjo/manjšo napetost. Ta napetost pa je razmerje sile glede na površino prereza.
Torej, prerez bi moral biti večji/manjši od drugega materiala ob isti sili, kar pa je ravno razlika v masi lamele..
Ne smemo pa pozabit tudi lamelnega ventila oz. njegove notranjosti (pregrade..), lastne frekvence lamele na katero vpliva dolžina in debelina lamele
Ko je meni raztrgalo karbon lamelo ni bilo nobenih posledic zaradi tega
karbon lamela: dimenzije 34x40x0,3mm > masa 0,65g
jeklena: 31,5x40x0,16mm > masa 1,57g
Torej je masa jeklene lamele cca 2,4x večja od karbonske; pri nižjih obratih to še ne prestavlja problema, pri višjih (13000rpm) je pa tako maso v istem času veliko težje premakniti. Zaradi tega je tudi lastna frekvenca jeklene lamele cca 80Hz nižja (148Hz), medtem ko ima karbonska 230Hz.
Macula, ja.
sem potem poračunal glede na upogib vse
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Lamelo odpira pcr zapira pa jo blowback. Napisal si, kot bi nanjo vplival samo pcr in ko ta pojenja se lamela zaradi svoje elastičnosti zapre sama. Če bi gledal tako, potem ima teža velik vpliv na delovanje lamele. Ampak na lamelo delujeta sili v obe smeri, ni tu vse odvisno samo od elastičnosti in od mase lamele. Se strinjam je boljša lažja lamela, vendar je moč pcr-a in blowbacka tako velika, da ni večjih razlik ob predpostavki, da obe potrebujeta za odprtje enako silo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Če sta pcr in blowback enako velika v obeh primerih, pravtako sila, potem je tukaj samo razlika v dimenzijah lamele zarad materiala oz. modula elastičnosti. To sem pa dokazal s prejšnjim postom.
Pich, bom testiral jekleno in več karbonskih lamel na mizi, pa bomo videli rezultate
Pich, bom testiral jekleno in več karbonskih lamel na mizi, pa bomo videli rezultate
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Miza bo dala še najbolj točne podatke. Dobro bi bilo, da bi testiral več kovinskih, več karbonskih in več fiberglass lamel. Menim, da med najboljšo karbonsko in najboljšo kovinsko lamelo ne bi smelo biti več kot pol konja razlike.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Bom sprobalPich napisal/-a:Miza bo dala še najbolj točne podatke. Dobro bi bilo, da bi testiral več kovinskih, več karbonskih in več fiberglass lamel. Menim, da med najboljšo karbonsko in najboljšo kovinsko lamelo ne bi smelo biti več kot pol konja razlike.
Verjetno poleti 2015, saj prej ni izvedljivo.. vsekakor poročam rezultat
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
-
- batzajla
- Prispevkov: 39
- Pridružen: Ne Maj 18, 2014 6:54 pm
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
b0olše da predelaš originalnga lamelnga kot da športnga kupuješ... js sm biu nad športnim razočaran... motor nkamr ni šu pospeške slabe u breh kokr sm šu preh z drugo bp sm šu pol s prvo komj... mam pa predelanga originalnga...
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
zanimivo, ko sem jaz menjal originalnega z Vforcom, je bila razlika pozitivnaJaka Pogačnik napisal/-a:b0olše da predelaš originalnga lamelnga kot da športnga kupuješ... js sm biu nad športnim razočaran... motor nkamr ni šu pospeške slabe u breh kokr sm šu preh z drugo bp sm šu pol s prvo komj... mam pa predelanga originalnga...
treba pa je na novo nastavit uplinjač..
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!