lamelni ventil za a5 cilinder

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
štirka style
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
Kraj: Idrija

lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a štirka style »

Pozdravljeni.
Ker sem že karnekaj slišal o teh lamelah sem še na forumubodprl novo temo.
Slišal sem namreč da je delovanje tega komponenta zelo pomembno ker zapira in odpira zmesi do cilindra. Vem da se lamele lahko razlikujeho po tem kako to nalogo dobro opravljajo zaradi boljših materialov. Pa me zanima če se res kaj pozna če bi te menjal s kakimi boljšimi. Saj sedaj vem da ko imam na flexerju za filter zraku čez ferg napeto plast filca mi takrat ko dam po gasu zrak močno vleče notri ko ga pa spustim ko je moped v obratih začne pihati ven. Ti vidim ko se filc izboči na ven. Ker pa sem prej ko sem imel airbox velikokrat opažal da sem imel v njem malo bencina me je to zelo pritegnilo k stvari. To namreč pomeni da mi lamele ne zaprejo dobro vhoda na krivino. Koliko bi se na motor realno poznalo če bi nenjal lamele. Ali so to le znaki že izrablhenih? Pa kje se dobi take vrste lamel da pašejo?
hvala za odgovore
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.

https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a Pich »

Vedno boš imel malo blowbacka, pa če daš zlate lamele gor.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
štirka style
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
Kraj: Idrija

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a štirka style »

No ma bi se verjetno poznalo s kakimi boljšimi
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.

https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a cerar »

nekaj časa nazaj sem dobil nasvet, da je šel motor bolje, če lamelni ventil ni čisto tesnil.

Glede samih lamel: imaš karbon, kevlar, tkanino, pločevino.. potem pride v igro debelina lamele, smer vlaken, gostota vlaken, masa same lamele, skratka cela znanost. Da dosežeš max izkoristek ventila, moraš testirat različne materiale in primerjat njihove rezultate, nato se to še lahko izboljša. na pamet pa vsekakor nemoraš rečt kolk bi pridobil, lahko na nižjih vrtljajih pridobiš in zgoraj izgubiš, lahko obratno ali nič od tega..

Vrjetno nebi nič falil, če bi kupil karbon lamelo debeline 0,3mm, poglej na netu za karbonaste ploščice
blowback je in bo vedno prisoten, enkrat več enkrat manj :D
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
štirka style
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
Kraj: Idrija

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a štirka style »

A karbon je elastičen dovolj da ne bo počil in ustrza vsemu v tej uporabi?
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.

https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a cerar »

štirka style napisal/-a:A karbon je elastičen dovolj da ne bo počil in ustrza vsemu v tej uporabi?
Da.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a macula »

Prednost karbona je, če ti odpade ga mašina požere brez poškodb. Če ti pa pločevinastega pa malo pomelje.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Isti ste kot babe, mislijo če kupujejo drage čevlje, šminke itd, da so pol kej bloš ali pa lepš. Mi smo 15 let vozili DP ICA100 in smo proti koncu res začeli uporabljati karbonske lamele, pa nismo zaznali nobene merljive razlike v moči, so pa prej razpadle kot iz fibra. Torej ne dlakocepite z lamelami, vzameš cenovno najbolj ugodne in ne extremno tanke in to je to.
lp
štirka style
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
Kraj: Idrija

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a štirka style »

Kakšne so pa original lamele pri flexerju? Kajti zdaj ko sem odprl imam tudi jaz notri karbonske lamele pa ne vem ali so org.
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.

https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: lamelni ventil za a5 cilinder

Odgovor Napisal/-a Pich »

macula napisal/-a:Prednost karbona je, če ti odpade ga mašina požere brez poškodb. Če ti pa pločevinastega pa malo pomelje.
Drugače je karbon močmejši od jekla. Tako, da brez poškodb ne gre. Pri lamelah ni važen material, važno je da so ob ravno pravem času tam kjer morajo biti.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori