lamelni ventil za a5 cilinder
-
- zariban cilinder
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
- Kraj: Idrija
lamelni ventil za a5 cilinder
Pozdravljeni.
Ker sem že karnekaj slišal o teh lamelah sem še na forumubodprl novo temo.
Slišal sem namreč da je delovanje tega komponenta zelo pomembno ker zapira in odpira zmesi do cilindra. Vem da se lamele lahko razlikujeho po tem kako to nalogo dobro opravljajo zaradi boljših materialov. Pa me zanima če se res kaj pozna če bi te menjal s kakimi boljšimi. Saj sedaj vem da ko imam na flexerju za filter zraku čez ferg napeto plast filca mi takrat ko dam po gasu zrak močno vleče notri ko ga pa spustim ko je moped v obratih začne pihati ven. Ti vidim ko se filc izboči na ven. Ker pa sem prej ko sem imel airbox velikokrat opažal da sem imel v njem malo bencina me je to zelo pritegnilo k stvari. To namreč pomeni da mi lamele ne zaprejo dobro vhoda na krivino. Koliko bi se na motor realno poznalo če bi nenjal lamele. Ali so to le znaki že izrablhenih? Pa kje se dobi take vrste lamel da pašejo?
hvala za odgovore
Ker sem že karnekaj slišal o teh lamelah sem še na forumubodprl novo temo.
Slišal sem namreč da je delovanje tega komponenta zelo pomembno ker zapira in odpira zmesi do cilindra. Vem da se lamele lahko razlikujeho po tem kako to nalogo dobro opravljajo zaradi boljših materialov. Pa me zanima če se res kaj pozna če bi te menjal s kakimi boljšimi. Saj sedaj vem da ko imam na flexerju za filter zraku čez ferg napeto plast filca mi takrat ko dam po gasu zrak močno vleče notri ko ga pa spustim ko je moped v obratih začne pihati ven. Ti vidim ko se filc izboči na ven. Ker pa sem prej ko sem imel airbox velikokrat opažal da sem imel v njem malo bencina me je to zelo pritegnilo k stvari. To namreč pomeni da mi lamele ne zaprejo dobro vhoda na krivino. Koliko bi se na motor realno poznalo če bi nenjal lamele. Ali so to le znaki že izrablhenih? Pa kje se dobi take vrste lamel da pašejo?
hvala za odgovore
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Vedno boš imel malo blowbacka, pa če daš zlate lamele gor.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
-
- zariban cilinder
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
- Kraj: Idrija
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
No ma bi se verjetno poznalo s kakimi boljšimi
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
nekaj časa nazaj sem dobil nasvet, da je šel motor bolje, če lamelni ventil ni čisto tesnil.
Glede samih lamel: imaš karbon, kevlar, tkanino, pločevino.. potem pride v igro debelina lamele, smer vlaken, gostota vlaken, masa same lamele, skratka cela znanost. Da dosežeš max izkoristek ventila, moraš testirat različne materiale in primerjat njihove rezultate, nato se to še lahko izboljša. na pamet pa vsekakor nemoraš rečt kolk bi pridobil, lahko na nižjih vrtljajih pridobiš in zgoraj izgubiš, lahko obratno ali nič od tega..
Vrjetno nebi nič falil, če bi kupil karbon lamelo debeline 0,3mm, poglej na netu za karbonaste ploščice
blowback je in bo vedno prisoten, enkrat več enkrat manj
Glede samih lamel: imaš karbon, kevlar, tkanino, pločevino.. potem pride v igro debelina lamele, smer vlaken, gostota vlaken, masa same lamele, skratka cela znanost. Da dosežeš max izkoristek ventila, moraš testirat različne materiale in primerjat njihove rezultate, nato se to še lahko izboljša. na pamet pa vsekakor nemoraš rečt kolk bi pridobil, lahko na nižjih vrtljajih pridobiš in zgoraj izgubiš, lahko obratno ali nič od tega..
Vrjetno nebi nič falil, če bi kupil karbon lamelo debeline 0,3mm, poglej na netu za karbonaste ploščice
blowback je in bo vedno prisoten, enkrat več enkrat manj
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
-
- zariban cilinder
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
- Kraj: Idrija
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
A karbon je elastičen dovolj da ne bo počil in ustrza vsemu v tej uporabi?
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Da.štirka style napisal/-a:A karbon je elastičen dovolj da ne bo počil in ustrza vsemu v tej uporabi?
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Prednost karbona je, če ti odpade ga mašina požere brez poškodb. Če ti pa pločevinastega pa malo pomelje.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Isti ste kot babe, mislijo če kupujejo drage čevlje, šminke itd, da so pol kej bloš ali pa lepš. Mi smo 15 let vozili DP ICA100 in smo proti koncu res začeli uporabljati karbonske lamele, pa nismo zaznali nobene merljive razlike v moči, so pa prej razpadle kot iz fibra. Torej ne dlakocepite z lamelami, vzameš cenovno najbolj ugodne in ne extremno tanke in to je to.
lp
lp
-
- zariban cilinder
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
- Kraj: Idrija
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Kakšne so pa original lamele pri flexerju? Kajti zdaj ko sem odprl imam tudi jaz notri karbonske lamele pa ne vem ali so org.
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Re: lamelni ventil za a5 cilinder
Drugače je karbon močmejši od jekla. Tako, da brez poškodb ne gre. Pri lamelah ni važen material, važno je da so ob ravno pravem času tam kjer morajo biti.macula napisal/-a:Prednost karbona je, če ti odpade ga mašina požere brez poškodb. Če ti pa pločevinastega pa malo pomelje.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa