Zdravo.
imam en problem z bingom 18 in sicer ga ima kolega montiranega na apn 6 z bt masino, problem je pa v tem da ga nikakor ne morem nastelat da dela optimalno, najbolj smo se priblizali optimalnemu delovanju da je bila odzivnost skoraj odlicna motor je v foli in v brzini delau dokaj normalno nic ni mukal ali trokiral, minimium je dobro drzal in ce si iz minimuma dau poven gas ni nic zamukal prau tako ni nic trokiral pri minimalnem dodajanju plina do konca gasa, v foli in v brizini isto, tudi zavrtel se je do konca.
to nam je uspelo z 110 dizo in brez filtra vendar motor ni nikakor imeu prave moci, prve tri brzine so se nekako normalno zavrtele 4 in 5 pa boh pomagaj.... s tem da smo se dali spredaj 12 zobnik (z 13-ko bi moglo normalno razvlect vseh pet brzin).
zdaj me pa zanima ce slucajno kdo ve kaksno optimalo nastavitev, ce kdo predlaga kasen poseben filter al kasno drugo dizo, pac komur je ze uspelo da da kaksen nasvet
gor je pa mf 3 in masina je generalno obnovljena.
preden smo masino dali na apn je na atx-u (na kateremu smo masino testirali) delala odlicno v klanec je z 13 zobnikom zavrtela vse brzine, koncna pa je bila okoli 85-95 kmh, na celindru je tikan vsisni in izpusni kanal vendar to ni problem saj je z original dizo in air boxom delau odlicno( potem ga je stisnilo zaradi meteorja). tako dobro je delal pred generalno, vendar so ostale nastavitve identicne kot prej vzig je 12/90 nastavljen na isto tocko kot prej.
do zdej smo probali z raznimi sportnimi filtri in tudi brez dize : originalno 95,105 in 110, use mozne pozicije igle use mozne nastavitve vijaka zraka in tudi z nastavljivo stransko dizo.
Prosim za pomoc XD pocasi bom obupau dobivam obcutek da se to sploh ne da nastelat XD haha
V naprej se vam zahvaljujem.
L.P.
Bing 18 problem
Re: Bing 18 problem
Mi res noben ne zna pomagat ? XD
Re: Bing 18 problem
Če ti je prej delal z original dizo in airboxom odlično, potem ti bo tudi sedaj. Ni vse v športnem filtru ali najlonki.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Bing 18 problem
ja vem samo problem je v tem ker nemorem dat original airbox na apn (stransko koleno ) XDmacula napisal/-a:Če ti je prej delal z original dizo in airboxom odlično, potem ti bo tudi sedaj. Ni vse v športnem filtru ali najlonki.
nebi izpadlo glih lepo
mislim da bo treba delortota nabavit....
Re: Bing 18 problem
Hotel sem ti povedati da moras bolj zadusiti zrak, ni nujno da z airboxom.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Bing 18 problem
ja sej ti pravim da sem provau use raznorazne sportne filtre in tudi brez. brez pa dela najbolje, ce zrak le malo vec zaprem ga zacne posteno zalivat -_- nemogoc karborator resmacula napisal/-a:Hotel sem ti povedati da moras bolj zadusiti zrak, ni nujno da z airboxom.
Re: Bing 18 problem
Če prav razumem imaš brušen vsis in izpuh, sem imel podoben poroblem z kr fajn brušeno bt mašino ki je nikakor nisem mogu nastavi, omenu si da je predužig naštiman tko k prej, torej sklepam da tok k original 0,8 mm, povečaj predužig na 1,5mm, brušene mašine rabjo večji predužig pr men je biu to razlok, z 0,8 ni šu nikamor z 1,5 pa čist drugo
Re: Bing 18 problem
Nimaš problema z uplinjačem ampak se ti napake prekrivajo in sedaj si zašel v slepo ulico iz katere ne boš prišel samo z uplinjačem.
Kot si napisal ti je vmes zaribal, ni bil kriv bat ampak toleranca. Predvidevam, da tudi izpuh ni isti, ali pa nebi smel biti isti, če si spremenil kot izpuha. Tudi KR se spremeni, ko brusiš cilinder. Verjetno je še mnogo malenkosti, ki niso malenkosti, ki si jih spregledal in sedaj ti motor ne dela kot bi si želel. Na koncu pa je seveda problem tudi v uplinjaču bing 18, to pa ni nič novega.
lp
Kot si napisal ti je vmes zaribal, ni bil kriv bat ampak toleranca. Predvidevam, da tudi izpuh ni isti, ali pa nebi smel biti isti, če si spremenil kot izpuha. Tudi KR se spremeni, ko brusiš cilinder. Verjetno je še mnogo malenkosti, ki niso malenkosti, ki si jih spregledal in sedaj ti motor ne dela kot bi si želel. Na koncu pa je seveda problem tudi v uplinjaču bing 18, to pa ni nič novega.
lp
Re: Bing 18 problem
Ma bing18 je čisto v redu uplinjač, mu ne manjka nič. Z dizo 110 pa res ne bo delal, ker za kaj takega nima prave igle in atomizatorja. Nazaj dizo 88 notri in potem še igranje s filtrom in to je to. Največkrat pa motor zariba zaradi prevelike vsebnosti zraku v zmesi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa