Izdelava baterijskega vžiga

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
pivk123
mašina
Prispevkov: 1381
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 4:36 pm
Kraj: međveđe brdo
Kontakt:

Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a pivk123 »

Živjo.Za končni izdelek bi rad izdelal baterijski vžig(al kako se že reče) za na moped..
In imam problem,ker nimam nobenih načrtov in nevem kaj treba kupiti.
Zato,če je kdo že izdeloval tak vžig,ga lepo prosim,da mi posreduje kakšen načrt in kje je nabavljal komponente

Hvala,lp
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Cestnikolega
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: Po Jul 28, 2014 11:57 pm

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a Cestnikolega »

Misliš, da bi imel starter za vžig?
To imajo vse ti novejši A55 A52 agregati že vgrajeno.
Pravkar delam generalko tko da ti načeloma lahko malo poslikam kako je to iz strojnega vidika rešeno.
Kar se pa električne vezave tiče pa je čisto enostavno... Pač starter je 12V motor, ki je preko gumba za vžig in zavor vezan na baterijo(mislim, da je še rele vmes, ampak to bi moral pogledat...point je pač da pride +12V na elektromotor, da se ta obrne).
Mehansko je pa malo bolj zakomplicirano, ker je na gred elektromotorja nameščena še neka sklopka, ki ta motor povezuje in odklaplja z zobnika, ki je na generatorju elektrike.
Zdej če misliš to delat, bi blo fajn če dobiš zaganjač od A55, Sklopko tega zaganjača in pa pokrov generatorja z zobnikom.
Potem bi moral pa še bloke malo preoblikovat, da bi nekako namestil ta zaganjač gor.
Ni pa ta električni štart nič takega kar bi rabil na mopedu. Jaz še vedno raje po kurblu brcnem, kot pa da mi zaganjač tam kašlja sto let :oops: , da vsak ve, da imam ta cenen akumulator noter in premočno mešanico...
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a cerar »

evo, js sm si izdelal tole zadevo, pa je funkcioniralo
Sem pa moral menjat tiristor z močnejšim, ker je tega takoj skurlo
Priponke
illustrated_assembly_manual_k2543.pdf
(619.95 KiB) Prenešeno 381 krat
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
Fakircek
zariban cilinder
Prispevkov: 129
Pridružen: So Maj 05, 2012 10:18 am
Kraj: Idrija

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a Fakircek »

Drugače lahko zelo primitivni bateriski vžig izdelaš taku da na 12V platinskem vžigu z zunanjo tuljavo samo namesto navitja zvežeš baterijo. Samo moraš potem pazit da imaš baterijo priključeno le ko motor obratuje sicer je v kratkem stiku.
Uporabniški avatar
pivk123
mašina
Prispevkov: 1381
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 4:36 pm
Kraj: međveđe brdo
Kontakt:

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a pivk123 »

@cestnikolega
Sem že v naslovu zaj*bov.Gre se za CDI vžig.Na platine,vezan na akomulator(12V).Hvala za obrazlago,venda ne delam na tem,da bi imel štarter,ampak cdi vžig.

@cerar Hvala za ta link.Sem dobu en načrt podoben ampak nevem a bi naredu na platine al na senzor?
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a cerar »

senzor :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Cestnikolega
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: Po Jul 28, 2014 11:57 pm

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a Cestnikolega »

Ja malo narobe sem razumel :)
Drugače pa nisem sploh vedel za možnost vžiga preko baterije...
Na skuterjih in na frčoplanu imam povsod CDI enoto vezano na generator...v vseh treh primerih se uporablja izmenična napetost direkt iz generatorja.
Sem pa se zdaj spravil malo prebirat o tem, ampak v čem je sploh prednost, da imaš vžig preko baterije?

@cerar
Kako se pa tebi to kej obnese?

Na mojem A52 agregatu se mi zdi da imam celo elektronsko blokado obratov, tko da bom tisto tuljavo/cdi enoto verjetno zamenjal in zdej ko sem videl tale post, sem malo brskal po internetu in začel razmišljat, da bi tudi naredil na baterijo.
Zdej shem za ta baterijski režim vžiga je pa na netu kar precej... Potem bo pa treba najdt še ustrezno tuljavo, da bo iskra dovolj dolgo trajala in bila dovolj močna. Menda naj bi se kar znatno poznalo na izkoristku. A ima kdo že kaj sprobanega?
Uporabniški avatar
Rexi
zobnik
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Sep 24, 2010 10:34 pm
Kraj: Ljubljana-center

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a Rexi »

Evo na tej strani imaš shemo in program za CDI in TCI vžig.

http://www.sportdevices.com/ignition/ignition.htm

Res pa je, da rabiš imet programator za programirat PIC krmilnik.

Potem je tudi še ta stran:

http://ot40.com/cdi_ignition.htm
petko
kriva felna
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 4:41 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a petko »

Fakircek napisal/-a:Drugače lahko zelo primitivni bateriski vžig izdelaš taku da na 12V platinskem vžigu z zunanjo tuljavo samo namesto navitja zvežeš baterijo. Samo moraš potem pazit da imaš baterijo priključeno le ko motor obratuje sicer je v kratkem stiku.
Sepravi, če bi iz 12V platinskega vžiga odstranil samo obe navitji in na kondenzator zvezal plus iz baterije in minus pa nekam na okvir motorja (kot maso), bi motor deloval? Glede na to da luči ne potrebujem in da bi zunanjo tuljavo pustil tako zvezano kot pri navadnem 12V platinskem vžigu. Na elektriko se slabo spoznam, zato če kaj ni prav me prosim popravite.

Lp. Petko
Uporabniški avatar
Fakircek
zariban cilinder
Prispevkov: 129
Pridružen: So Maj 05, 2012 10:18 am
Kraj: Idrija

Re: Izdelava baterijskega vžiga

Odgovor Napisal/-a Fakircek »

Ja tako bi moralo delovati. edini problem ki je pri tem sistemu je to da če motor ni vžgan je baterija cel čas v kratkem stiku.
Odgovori