Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
maatej
auspuh
Prispevkov: 819
Pridružen: So Dec 25, 2010 7:28 pm

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a maatej »

Bravo, zelo lepo delaš še lepše pa predstaviš na forumu :P
Mislim pa da si pri filtru malo pretiraval, bo zadost nekaj slojev najlonke.
lp
Uporabniški avatar
Bohorc
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: To Mar 25, 2014 10:39 pm

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a Bohorc »

maatej napisal/-a:Bravo, zelo lepo delaš še lepše pa predstaviš na forumu :P
Mislim pa da si pri filtru malo pretiraval, bo zadost nekaj slojev najlonke.
lp
Hvala za kompliment, glede filtra se načeloma strinjam s tabo, bom videl, ko bo zadeva enkrat na mopedu in preizkušena, tako "od doka" imam občutek, da je ta filter gobica bolj zrakoprepustna kot originalna mrežica.
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a si_me »

Kako pa je z batom ima luknje tako kot a35 zaradi lamelnega ventila? :)
Slika
Slika je sposojena s foruma.
Uporabniški avatar
Bohorc
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: To Mar 25, 2014 10:39 pm

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a Bohorc »

si_me napisal/-a:Kako pa je z batom ima luknje tako kot a35 zaradi lamelnega ventila? :)
Slika
Slika je sposojena s foruma.
Za bat sem siguren, da nima teh lukenj :oops: Kakšno vlogo igrajo te luknje :?: Mora bat obvezno imeti te luknje :?: Kotiranje mi ne gre v računico: zgornja mera (od vrha bata do začetka luknje) je 10,2, na batu je na tej meri spodnji batni obroček :shock:
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a si_me »

Obvezno naredit te luknje v bat pri a35 motorju z lamelnim ventilom. Polnjenje poteka preko teh lukenj, če jih ni deluje kot blokada takrat lamelni ventil nima nobene funkcije, ker sesanje krmili bat..
Slišal sem, da so bili a35 flexerji blokirani na ta način, da so imeli navaden bat brez lukenj, ter brez lamelnega ventila..
Slika pa ni moja, zato teh mer na sliki nemorem potrdit.
Uporabniški avatar
Bohorc
kriva felna
Prispevkov: 61
Pridružen: To Mar 25, 2014 10:39 pm

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a Bohorc »

si_me napisal/-a:Obvezno naredit te luknje v bat pri a35 motorju z lamelnim ventilom. Polnjenje poteka preko teh lukenj, če jih ni deluje kot blokada takrat lamelni ventil nima nobene funkcije, ker sesanje krmili bat..
Slišal sem, da so bili a35 flexerji blokirani na ta način, da so imeli navaden bat brez lukenj, ter brez lamelnega ventila..
Slika pa ni moja, zato teh mer na sliki nemorem potrdit.
Če ne dodam lamelnega ventila, bi moped moral delati normalno, ali se motim :?: Mi lahko poveš, kateri uporabnik foruma je avtor te slike - link do prispevka :?: Hvala ;)
Zadnjič spremenil Bohorc, dne Ne Sep 07, 2014 5:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a si_me »

Mere na sliki bodo prave.. Stari bati imajo ravno tam obroček, a35 bat pa ima tanjše obročke in višje postavljene..
Za silo bi blo pomoje tudi če so luknje malo manjše, delalo bo vsekakor boljše kot brez lukenj..

viewtopic.php?f=6&t=10059
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a A5f »

avtor te slike sem jaz in mere 100% držijo
tomosmb
batzajla
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Mar 18, 2016 7:34 pm

Re: Tomos AUTOMATIC: iz A35 na A5

Odgovor Napisal/-a tomosmb »

Bohorc napisal/-a:Že naslov pove, da je govora o avtomatiku: cilinder in kapo od A35 sem odstranil in nanj dal cilinder in glavo od A5. Cilinder sem zamenjal, ker je bil obstoječi pregret, od A5 pa sem ga dal gor, ker ima večja rebra - boljše hlajenje. Uplinjač je ostal gor od prej: Dellorto 14/12, z dodanim membranskim ventilom in sesalno cevjo za ta cilinder (na 4 vijake). Diza v uplinjaču je 51. Ko sem vse sestavil kot je treba je moped vžgal in v prostem teku lepo deluje, ko mu dodam gas, ga zamori, niti spelje ne iz mesta. Če ga postavim na stojalo, počasi dobiva obrate, vendar se ne zvrti do konca, mu še kar nekaj manjka.
Sedaj pa me zanima: ali naj dam v uplinjač večjo dizo in katere velikosti, ali naj zamenjam uplinjač 14/12 z 14/14?
Ker avtomatika do sedaj razen menjave bata in čiščenja uplinjača ter menjav zajl nisem popravljal ali se kakor koli ubadal s tem modelom mopeda rabim nasvet, kako naj rešim svoj problem.
Pred menjavo cilindra je moped normalno deloval.
Že vnaprej hvala za odgovore ;)

P.S.: Se opravičujem, če je že kje opisan podoben primer - žal ga nisem našel :oops:


Smem vprašat, kako si rešil problem? Jaz sem menjal uplinjač Dellorto 14/12 za replika Dellorto 15mm in imam enak problem, ko moped stoji dela ok, ko pa dodaš gas pa ugasne...
Odgovori