Kako vidiš/veš da cilinder ni pregret?

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
urb1
auspuh lager
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne Avg 29, 2010 1:57 pm

Kako vidiš/veš da cilinder ni pregret?

Odgovor Napisal/-a urb1 »

kako vidš /veš da ni pregret?
Uporabniški avatar
DamjanO
batzajla
Prispevkov: 49
Pridružen: Sr Dec 18, 2013 8:03 pm

Re: 15 SLC cilinder

Odgovor Napisal/-a DamjanO »

Če je vrtina v cilindru mavričasta(ima več odtenkov barv) je bil cilinder pregret
Verujem v enega Boga, Tomosa Koprskega
jkanoni
glava cilindra
Prispevkov: 625
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:24 pm

Re: 15 SLC cilinder

Odgovor Napisal/-a jkanoni »

Pri pohonanem cilindru vse to odpade. Pregretosti se ne da ugotoviti.
tincek
kriva felna
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne Okt 27, 2013 10:44 am

Re: K:15 SLC cilinder

Odgovor Napisal/-a tincek »

Pregred cilinder je takrat ko več ni notranji fi okrogel ampak je ovalen ,ovalnost cilindra pa ugotviš da daš v cilinder obroček in pogledaš ki ni dotakjen stene cilindra .
akasa
vplinjač
Prispevkov: 444
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:59 pm
Kraj: bliz krškega

Re: K:15 SLC cilinder

Odgovor Napisal/-a akasa »

Če je cilinder pregret pa se da da brust na večji fi se zadeva reši, ker pregret je samo tam kjer ima stik z batom.. sem imel slc cilinder pregret fi 38,5 pa trenutno laufa na fi 39 k nov... zdej če je pa res hudo pregret ga daš pa za 1mm brust pa more bit rešen
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: K:15 SLC cilinder

Odgovor Napisal/-a Pich »

Ne vem, kolikokrat bom to še napisal??? Gus cilindra se ne da pregreti s samim delovanjem motorja. Gus začne izgubljati grafit, Če je izpostavljen temperaturi preko 800°C.Z delovanjem motorja se cilinder ogreje max na 150°C. Torej ne prodajajte buč s tem pregrevanjem cilindra, ker je to nemogoče.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: K:15 SLC cilinder

Odgovor Napisal/-a a35 »

no torej recimo da se cilinder res ne pregreje. samo kaj je potem to "pregretje" cilindra, kateri se ga vsi bojimo? tut sam sm meu pred kratki problem, prjel mi je bat. ok iz finim šmirglom sem pobral iz stene cilindra ves aluminij od bata in vse skupaj sestavil nazaj z novim batom. vendar ta cilinder ni več kar je bi, nima več tiste moči. kaj bi potem to bilo? pa čeprav v notranjosti cilindra ni niti ene same rajse, cilinder je bil pred tem novo brušen.

lp
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
akasa
vplinjač
Prispevkov: 444
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:59 pm
Kraj: bliz krškega

Re: K:15 SLC cilinder

Odgovor Napisal/-a akasa »

kritična je provršina ki ima stik z batom oz. obročkoma .. zaradi trenja je višja temperatura kot pa 130° zato tist cilinder ni to to.. daš brust za 0,5 mm in je problem rešen.. to se pa zgodi ker se bat pregreje in se pritisne na cilinder kar ga pa "pregreje"

ps. če mislimo o tem debatirat treba drugje naredit temo...
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: K:15 SLC cilinder

Odgovor Napisal/-a a35 »

bi lohka prosu administratorja če bi use tele komentarje ki so off topic prestavil v neko drugo temo, da lahko tam debatiramo, ker se je razvil v zelo zanimiu pogovor :D

ja pobrusiš za 0,5 to že samo cilindra enkrat zmanka, glede na to da se cilinder ne pregreje potem bi moralo delovati naprej normalno?
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
akasa
vplinjač
Prispevkov: 444
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:59 pm
Kraj: bliz krškega

Re: Kako vidiš/veš da cilinder ni pregret?

Odgovor Napisal/-a akasa »

da, če brusiš za 0,5 deluje normalno..
Odgovori