Spremba videza racing TT

Predstavite nam svoj projekt
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Kamion napisal/-a:Ne, mehanik sam bi ti moral izvesti zamenjavo sedeža za nek drugi večji homologiran sedež. Nato bi ti mehanik izdal potrdilo o vgradnji in s tem bi ti šel na tehnični pregled kjer bi ti opravil "Posamično odobritev predelanega vozila". Če bi vse številke in homologacije štimale bi ti izdali veliko homologacijo v kateri bi bila vpisana predelava. Taka homologacija stane 45€ + nov velik homologacijski karton
Seveda pa te vedno lahko zavrnejo, npr da sedež ni homologiran, da ni pravilno vgrajen, da ne ustreza vozilu...
ja mehanik bi ti moral to izvesti ampak ok odvisno v kakšnih odnosih si z mehanikom lahko samo preveri ali pa delaš z njim....

Pomoje že sprememba platišč iz 12col na 16col nevem kako bi šla skozi, pa zadnje nihajke nemoreš kar tako homologirat glede na to, da jo je potrebno fizično spremenit....
Ubistvu edina stvar ki bi jo jaz od omenjenih predelav sploh probal homologirat je mašina (iz avtomatske na menjaniško), če gre in seveda bi morala biti z alu cilindrom, starejše mašine dvomim da bi se dalo že zaradi emisij.
Ostalo nima smisla ker prirejene nihajke iz drugega modela dvomim da bojo odobrili :roll: brez njih pa 16 litk ne moreš dat gor, razn če se ugotovi kako drugače pritrdit 16col litko na mono nihajko (in če ima nihajka dovol prostora za 16col).
Ali pa sploh nevem če bi homologiral takoj, ker itak imaš prvi tehnični komaj čez 4 leta če kupiš nov moped.

Če ti je problem moč oz. vožnja v hrib, vloži denar raje v nakup avspuha mogoče tudi kita 65 in vplinjača.

Manj težav bi imel z modelom Streetmate ampak ni več v proizvodnji, tam bi samo mašino zamenjal in probal homologirat.
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a Kamion »

automatic_7 napisal/-a: ja mehanik bi ti moral to izvesti ampak ok odvisno v kakšnih odnosih si z mehanikom lahko samo preveri ali pa delaš z njim....
Pravno formalno mora vse mehanik narediti, saj tudi on odgovarja.
Vedno se pa lahko gre mimo pravil, vendar moraš vedeti da bo v primeru nesreče nekdo moral odgovarjati... ;)
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
tomosfan213
auspuh lager
Prispevkov: 23
Pridružen: To Okt 10, 2017 3:54 pm

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a tomosfan213 »

Kako bi se pa dalo predelat tak motor(se mi zdi da je kot a5 samo da ima aluminjasta hladilna rebra)?
tomosfan213
auspuh lager
Prispevkov: 23
Pridružen: To Okt 10, 2017 3:54 pm

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a tomosfan213 »

Kaj pa bi se dalo namontirat nihajko za mono amortizer od colibrija. Pa tudi jaz bi rad 50ccm masino ki gre 45 ker sem star 15 in imam samo am kategorijo
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

tomosfan213 napisal/-a:Kako bi se pa dalo predelat tak motor(se mi zdi da je kot a5 samo da ima aluminjasta hladilna rebra)?
tako je, cilinder in glava imata večja rebra in sta iz aluminija in ima večje in tudi dvojne pretočne kanale, tako da je že v osnovi malo močnejši od A5.menjalnik je enak kot a5
Z drugim avspuhom in spremenjenim prenosom (prednji zobnik večji in zadjni manjši) in avspuhom gre nekih 60-65.
Za nekaj več iz original cilindra se lahko poigraš s podlaganjem cilindra in piljenjem vsisnega in izpušnega kanala.

Drugače pa je to kit:
http://www.cilinder.si/index.php?id_pro ... results=20
tomosfan213 napisal/-a:Kaj pa bi se dalo namontirat nihajko za mono amortizer od colibrija. Pa tudi jaz bi rad 50ccm masino ki gre 45 ker sem star 15 in imam samo am kategorijo
Dvomim da gre nihajka od colibrija saj racing tt si deli okvir s flexerjem, streetmatom.
Ja sej original Racing TT gre 45 tako da za začetek se vozi z originalnim, mogoče z zamenjanim avspuhom in nato se odločaš za predelave.... (vsaj tako nas je večina tu začela :) )
tomosfan213
auspuh lager
Prispevkov: 23
Pridružen: To Okt 10, 2017 3:54 pm

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a tomosfan213 »

Jaz sem slisal da ne gre tako dobro v klanec ki pa ga je primeni doma kar precej. Zaradi tega sem mislil samo predelat za vecjo moc.
tomosfan213
auspuh lager
Prispevkov: 23
Pridružen: To Okt 10, 2017 3:54 pm

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a tomosfan213 »

tomosfan213
auspuh lager
Prispevkov: 23
Pridružen: To Okt 10, 2017 3:54 pm

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a tomosfan213 »

Seveda pa mi bojo predelave prisle prav ko nardim kategorijo A1.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

to iz 25ke na 45ko se da homologirat, potrebuješ samo pooblaščenega tomos serviserja se mi zdi,
so pa blokade opisane tukaj:
viewtopic.php?f=65&t=5349
edino blokada na vžigalni tuljavi nisem prepričan še vedno al je al ni in pa cevko v airboxu ima tudi 45 verzija
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Spremba videza racing TT

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

tomosfan213 napisal/-a:Seveda pa mi bojo predelave prisle prav ko nardim kategorijo A1.
dvomim ker predelav se pa ne da homologirat, vsaj kita 65 verjetno da ne, pa tudi avspuhi večinoma nimajo homologacije pa moped registrirat pod veliko tablico je nesmisel, ko narediš A1 si kupi nek 125ccm motor
Odgovori