APN 6-Laika

Predstavite nam svoj projekt
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Očitno noben ne zastopi nič. Pravilen podatek in edini enoznačen je dolžina odprtja katerega koli kanal izražena v kotnih stopinjah. Ostalo je vse rekla kazala. Še najmanj pa je podatek zgornji rob bata in spodnji rob kanala.
lp
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a koroman »

lojze-si napisal/-a:Očitno noben ne zastopi nič. Pravilen podatek in edini enoznačen je dolžina odprtja katerega koli kanal izražena v kotnih stopinjah. Ostalo je vse rekla kazala. Še najmanj pa je podatek zgornji rob bata in spodnji rob kanala.
lp
Se strinjam, ampak nekdo, ki se je lotil prvega ali enega izmed prvih sestavljanj agregata se verjetno še ne spozna na kotne stopnije.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
lumpi_95
auspuh lager
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Jul 14, 2016 9:18 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lumpi_95 »

Živ!
Po dolgem času spet ponovno oglašam, žal nimam veliko za pokazat, ker sem imel še druge obveznosti. Kar se tiče glede tunanja, ni napredka nobenega še, saj sem po cca 3 tednih komaj našel mojstra, ki si bo drug teden vzel cajt za moj cilinder in upam, da mi ga bo končno ratalo začeti piliti. Sem se pa trenutno lotil prednjih vilic, ker sem mislil, da so celotne vilice zaribane na koncu pa se je izkazalo, da je bila zaribana/zamašena samo desna stran vilic, ker majstri niso mogli gor dati gumic in je v vilice prišel prah ter pesek in zaradi tega so bile posledice takšne kakršne so bile. Ko sem razdiral vilice, sem opazil, da so fantje s šraufi hotli stršat vilice pa ne vem, če jim je kaj ratalo. (rdeče obkroženo). Evo zdaj pa še moja cvetka. Ker sem želel znižati vilice in ker sem narobe zastopil postopek krajšanja vilic sem naredil naslednji šmorn. (zeleno obkroženo). Torej sedaj me zanima kako sploh znižati vilice ker potek krajšanja vilic na naslednjih povezavah jaz najbolj ne zastopim.
viewtopic.php?f=6&t=11331 in
viewtopic.php?f=14&t=3134

Torej kar je obkroženo z zeleno sem približno odrezal za cca 2 cm in sedaj tukaj nastane problem. Čeprav je skrajšano za 2 cm in odrezano vilice porezkam, da bo na ravnost ter ji notri urežem fini navoj ter naredim čep, da ga lahko notri zašraufam ter z vrhan notri zašraufam zgornji križ nisem nič naredil, razen to, da sem povečal togost vilic. Majstri in vsi tisti, ki ste to že delali mi prosim sedaj povejte kako naj se pravilno lotim nižanja vilic. Glede puš in vsega ostalega kar se tiče prednjih vilic pride ves nov potrošni material. Slika:
Slika
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Tvoje vilice so drugačne od tisih na povezavi. Najbolj nerodna razlika je v tem, da je spodnji križ pritrjen na cevi teleskopov.
Če se prav spomnim je prilotan in v vsakem primeru bi bilo najbolje križ razlotati in ga kasneje prestaviti nižje. To jeza nižanje prednjega dela motorja. Za nižanje in ob enem krajšanje hoda pa bi mogoče šlo tako da skrajšaš šipko fi6 in ponovno vrežeš navoj M6, vendar bi po moje moral skrajšati tudi vzmet in zgornji konec cevi(kot si že naredil), da ti v zgornjem položaju (ko so teleskopi najbolj stisnjeni) nebi zabijalo plastičnih tulcev spodaj na šipki fi6. Priporočam, da predno kaj delaš ali žagaš, dobro preučiš delovanje in funkcijo posameznega dela, šele po tem se lotiš dela. Recimo tista plastika spodaj na koncu šipke fi6 je neke vrste dušilka končnega položaja, ko so vilice najbolj stisnjene.
LP
Uporabniški avatar
lumpi_95
auspuh lager
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Jul 14, 2016 9:18 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lumpi_95 »

lojze-si napisal/-a:Tvoje vilice so drugačne od tisih na povezavi. Najbolj nerodna razlika je v tem, da je spodnji križ pritrjen na cevi teleskopov.
Če se prav spomnim je prilotan in v vsakem primeru bi bilo najbolje križ razlotati in ga kasneje prestaviti nižje. To jeza nižanje prednjega dela motorja. Za nižanje in ob enem krajšanje hoda pa bi mogoče šlo tako da skrajšaš šipko fi6 in ponovno vrežeš navoj M6, vendar bi po moje moral skrajšati tudi vzmet in zgornji konec cevi(kot si že naredil), da ti v zgornjem položaju (ko so teleskopi najbolj stisnjeni) nebi zabijalo plastičnih tulcev spodaj na šipki fi6. Priporočam, da predno kaj delaš ali žagaš, dobro preučiš delovanje in funkcijo posameznega dela, šele po tem se lotiš dela. Recimo tista plastika spodaj na koncu šipke fi6 je neke vrste dušilka končnega položaja, ko so vilice najbolj stisnjene.
LP
In kako se odstrani spodnje križe? A se jih da odžagat ali odlotat ali je kakšen drugače način odstranitve?
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Če se ne motim je pri novejših zvarjeno, v vsakem primeru pa ne bo lahko.
LP
Uporabniški avatar
lumpi_95
auspuh lager
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Jul 14, 2016 9:18 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lumpi_95 »

Spet imam eno vprašanje glede frgazarja. Namen imam kupit dellortota 17.5 in me sedaj zanima ali bos sel ta frgazar na cilinder. To vem da bom mogel narediti krivino samo problem, ki me žre je ta ali ima apn cilinder zadosti mesa na zunanji strani za tako veliko luknjo plus to da mora biti na vstopni strani še za 10 - 15% večja odprtina.
propero1
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Jul 15, 2015 9:23 am
Kraj: Gornja Radgona

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a propero1 »

lumpi_95 napisal/-a:Spet imam eno vprašanje glede frgazarja. Namen imam kupit dellortota 17.5 in me sedaj zanima ali bos sel ta frgazar na cilinder. To vem da bom mogel narediti krivino samo problem, ki me žre je ta ali ima apn cilinder zadosti mesa na zunanji strani za tako veliko luknjo plus to da mora biti na vstopni strani še za 10 - 15% večja odprtina.
Vzames subler pa zmeris
Po mojem nebi smelo biti problema, jaz sem tudi mislo dati gor dellorto 19, samo nisem prisel do tega.
Na 42mm pa ti nepriporocam brusti, ker motor samo trosi zaradi neuravnotezenja gredi, pa se luft mi je naredlo na ojnici. Ce ze pol menjaj ojnico pa gred
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Uporabniški avatar
lumpi_95
auspuh lager
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Jul 14, 2016 9:18 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lumpi_95 »

Evo fantje po dolgem času spet javljam toda, nimam kaj dosti za pokazat saj sem bil poleg službe zaseden še doma, ker je bilo zaradi lubadarja potrebna sečnja v gozdu zato nisem ravno veliko napredoval. Kar se tiče motorja je situacija taka, da je štel in vse kar je zraven na peskanju, mašino pa imam trenutno na ponku in jo moram še fino obdelati, da jo bom lahko dal na barvanje tako, da slike sledijo jutri glede mašine. V tem času mi je uspelo nabaviti tudi ves ustrezen material (novi semeringi, ležaji, puše). In sedaj pridemo še do glavnega dela, kako se sedaj lotiti ''piljenja kanalov''. Sedaj me samo zanima kako piliti izpušnega in pa sesalnega. Vem, da moram sesalnega piliti proti karterju in izpušnega proti glavi. Toda tukaj nastopi problem. Za pomoč bom priložil slike. Ali se sesalen pili enakomerno v vseh smereh (rdeč krog) ali samo v širino ter navzdol proti karterju (zelen krog).
Slika
Slika

In enako me zanima za izpušni kanal. Ali se pili v vseh smereh (rumena barva) ali samo v širino ter v višino proti glavi (modra barva).
Slika
Slika

Poleg tega me tudi zanima zanima, ko bom pilil kanale ali kaj povečam naklone kanalov ali naj naj jih brusim tako, da bo naklo ostal enak kakor je sedaj. Hvala vnaprej za odgovore.
kumr
zobnik
Prispevkov: 182
Pridružen: Če Apr 29, 2010 12:21 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a kumr »

ja enakomerno nardiš okno..tako kot je samo večje da je..piliš komplet kanal..okno v cilindru pa malo v širino pa tako kot si povedal izpuh na gor sesanje pa na dol..pa izpuha nesmeš preveč širokega nardit ker ti bo haklalo obroček ;)
Odgovori