Forum za vse ljubitelje mopedov!

Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

Predstavite nam svoj projekt

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a zanek46 » Ne feb 11, 2018 7:18 am

filius je napisal:Ne zavrti se ravno neomejeno zaradi platin. Sem pa pred leti dobil informacijo od nekoga z gorenjskega konca, da naj bi platine sledile do 14000rpm, kar mi je sicer ogromno, ampak možno je.


Potem je to res, jas sem z obratomerjem izmeril priblizno 13.800 vrtljajev maximalno, pa sem mislil da obratomer laze. Ja tudi jas sem to slisal, ampak nikoli nisem jemal tega resno.
zanek46
vplinjač
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Če feb 09, 2012 5:56 pm
Kraj: maribor

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a Berty » Ne feb 11, 2018 9:48 am

zanek46 je napisal:
filius je napisal:Ne zavrti se ravno neomejeno zaradi platin. Sem pa pred leti dobil informacijo od nekoga z gorenjskega konca, da naj bi platine sledile do 14000rpm, kar mi je sicer ogromno, ampak možno je.


Potem je to res, jas sem z obratomerjem izmeril priblizno 13.800 vrtljajev maximalno, pa sem mislil da obratomer laze. Ja tudi jas sem to slisal, ampak nikoli nisem jemal tega resno.

Glede off-topica:
Te max obrate sem tudi jaz meril z obratomerjem na PVLjevem cilindru ki se res zvrti ko vetrnica u burji. Fora je bila da če sem dal neke stare iskrine platine se je zvrtil do 10.500 in potem je že prišlo do odbijanja platin zaradi sile, ko pa sem zamenjal neke nove ducati platine, ki so imele malo trši feder pa je prišel čez te obrate na 12.000. Na platinah seveda če je feder dovolj trd bodo se tudi zvrtele do kolikor mašina da in ne dvomim da tudi na 14.000 obratov.

Glede projekta pa super zadeva! Za rito race prvo serijo veliko ljudi pravi da so jo najprej dali balansirat ker je imela odstopanje v desetinkah. Drugače pa nevem če misliš imeti original mašino sestavljeno ga lahko daš še registrirat ali si že imel namen tako? :D
APN4M 83'
Berty
vplinjač
 
Prispevkov: 436
Pridružen: Sr maj 11, 2016 3:41 pm

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a zanek46 » Ne feb 11, 2018 10:15 am

Berty, tocno tako. Apnka bo imela org. masino da jo registriram in se z njo lahko vozim. Sicer imam sreco da ta apnka je letnik 2008 in ima se org racun od poste, homologacijske kartoncke, izpiske servisov.

Kar se tice serije 1 rito je problem v balansu da ni tako dobro balansirana. To da ima odstopanje v desetinkah pa je slabo centrirana. To sem ze odpravil in gred odlicno scentriral. Dokler nebo potrebe po vrtljajih nad 11k ni balans probelm, nato bodo sledili popravki.


Drugace pa hvala.
zanek46
vplinjač
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Če feb 09, 2012 5:56 pm
Kraj: maribor

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a Berty » Ne feb 11, 2018 9:17 pm

Aha no potem imaš registracijo rešeno, več papirjev imaš lažje gre z novejšimi mopedi.

No če je scentrirana potem pa bo letelo. :D Me zanima kako bodo cucki tekli za tem poštarjem :lol:
APN4M 83'
Berty
vplinjač
 
Prispevkov: 436
Pridružen: Sr maj 11, 2016 3:41 pm

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a zanek46 » To feb 13, 2018 8:37 pm

Dober vecer. Danes je prisel eden izmed najlepsih paketov tega projekta. To je cilinderkit GILARDONI 74 8-) 8-) .

Za kaksno sliko cilinderkita vec pa v prihodnjih dneh. Zanima pa me se 1 stvar. Lamele na ventilu se vrjetno mora zamenjat al se pustijo original? Ce ja katere priporocate in katero debelino.

20180213_223107.jpg
zanek46
vplinjač
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Če feb 09, 2012 5:56 pm
Kraj: maribor

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a matijag » Sr feb 14, 2018 8:43 am

Zanimiv projekt.... Se pripravljam na nekaj podobnega na Hip hop osnovi in Airsalu 44mm. :mrgreen:
matijag
zobnik
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Sr maj 15, 2013 12:49 pm

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a nejc124 » Sr feb 14, 2018 6:43 pm

matijag je napisal:Zanimiv projekt.... Se pripravljam na nekaj podobnega na Hip hop osnovi in Airsalu 44mm. :mrgreen:


zanimivo, še en na hiphop osnovi.. :D mrde se kje na kšnem dragu srečamo ;)
Motociklizem = privilegij za izbrance.

Piješ merlot fukaš povsod,
piješ teran fukaš usak dan,
piješ CVIČK adijo tičk. ;D

http://www.youtube.com/watch?v=IqtT7ezvBKc


ce si sam pripravljas drva te dvakrat pogrejejo! ;)
Uporabniški avatar
nejc124
predelana mašina
 
Prispevkov: 1530
Pridružen: To sep 01, 2009 11:17 am
Kraj: Stična

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a Pich » Pe feb 16, 2018 11:09 am

filius je napisal:Ne zavrti se ravno neomejeno zaradi platin. Sem pa pred leti dobil informacijo od nekoga z gorenjskega konca, da naj bi platine sledile do 14000rpm, kar mi je sicer ogromno, ampak možno je.

Če jih predelaš, ( dodaš še eno vzmet, ali podložiš obstoječo ) potem ni panike s platinami. Gre tudi preko omenjenih vrtljajev.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
 
Prispevkov: 2604
Pridružen: Sr okt 13, 2010 3:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a zanek46 » So feb 17, 2018 9:12 am

Pich, tako bom tudi naredil. Podlozena in trsa vzmet. Bomo kasneje videli katera trdota bo prava da se zavrti do nekje 12-13krpm.

Mam pa se eno vprasanje. GRED RITO RACE SERIJA 1. Nekateri pravijo da je treba zamenjat spodnji lezaj z bolsim in gred dodatno balansirat. V balans vem ker sem tudi sam opazil, ampak menim da pri meni nebo igralo vloge zarafi standardnega vziga in manjsih vrtljajev. Zaj me pa zanima, ce si vseeno gred prepresam ( oz. Vsaj bolse scentriral) in dat spodnji bolsi lezaj in balansacijo ali ne ? Motor se nebo vrtel nad 10k, kajti uporabno obmocje vrtljajev delovanja izpuha racunam med 7-10k (+- 500obratov). Kaj menite.. bo gred zdrzala normalno?
zanek46
vplinjač
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Če feb 09, 2012 5:56 pm
Kraj: maribor

Re: Projekt Hitra pošta 74 by zanek46

OdgovorNapisal/-a KVAS » So feb 17, 2018 9:38 am

zanek46 je napisal:Pich, tako bom tudi naredil. Podlozena in trsa vzmet. Bomo kasneje videli katera trdota bo prava da se zavrti do nekje 12-13krpm.

Mam pa se eno vprasanje. GRED RITO RACE SERIJA 1. Nekateri pravijo da je treba zamenjat spodnji lezaj z bolsim in gred dodatno balansirat. V balans vem ker sem tudi sam opazil, ampak menim da pri meni nebo igralo vloge zarafi standardnega vziga in manjsih vrtljajev. Zaj me pa zanima, ce si vseeno gred prepresam ( oz. Vsaj bolse scentriral) in dat spodnji bolsi lezaj in balansacijo ali ne ? Motor se nebo vrtel nad 10k, kajti uporabno obmocje vrtljajev delovanja izpuha racunam med 7-10k (+- 500obratov). Kaj menite.. bo gred zdrzala normalno?


Ležaj bi mogu take obrate brez problema prenest, skoraj ne verjamem da je slabši kot original tomosov. Kar se tiče centriranja bi bilo sigurno pametno preverit v kakšnih tolerancah je gred scentrirana. To najbolje da neseš orodjarju ali mojstru, ki se s tem ukvarja in ti to zadevo preveri. Balansiranje bi jaz zaenkrat pozabil, je pa res da se s težjim batom vse skupaj še bolj podere napram original sestavu(38 bat).
KVAS
Mojster
 
Prispevkov: 1732
Pridružen: To maj 11, 2010 4:02 pm
Kraj: Domžale

PrejšnjiNaslednji

Vrni se na Moj projekt

Kdo je online

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov registriranih in 1 gost