Tomos BT - Café racer

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Berty napisal/-a: Do nadaljnega ne odgovarjam. :|
TO bi bilo pa res fino.
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a PVL »

Če bo kdo res računal resonaco sesanja bo tale slika pravilna. Ni pa to ravno najlažje izračunat, večinoma so uporabni samo posamezni zaporedni odboji.
ferg1.png
arkas
zariban cilinder
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Avg 09, 2010 5:48 pm

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a arkas »

PVL napisal/-a:Če bo kdo res računal resonaco sesanja bo tale slika pravilna. Ni pa to ravno najlažje izračunat, večinoma so uporabni samo posamezni zaporedni odboji.
ferg1.png
Pa je temu smiselno polagat pozornost ali je to bolj posip na vrhu sande kupe? Mislim kot tunanje dolžine resonančne dolžine uplinjača.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Pri 4 taktnih se da nekaj malega pridobit s pravilno dolžino trobent, za dvotaktne bi se tudi moralo nekaj poznat, ampak to je malo, kak % ali dva.
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Je smiselno pri manjših uplinjačih. 4t trobenta itak nima smisla in jo odstranimo. Na voljo pa sta dve varianti, daljše koleno ali namesto trobente daljša cev, ne vem katera je boljša, vendar je dolžina (za 12 mm uplinjač) tam od 8 - 12 cm. najenostavneje je vzeti gumjasto cev in jo rezati do najboljšega rezultata. Pri večjih uplinjačih pa bi bila resonančna dolžina precej daljša se mi zdi, tega pa še nisem stestiral, na koncu oziroma na začetku cevi bi verjetno prišel v upoštev tudi airbox in prava vstopna luknja v njega, to pa je že višja znanost.
lp
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 702
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a Berty »

Jaz sem računal po enačbah iz Priručnika za friziranje Tomos dvotaktnih motora od Mario Mrkšiča letnik izdaje 1991.
Če sem kaj pravilno izračunal bi mogla bit dolžina za fi18 frgazar dolžina 13,5cm od začetka fergazarja (od drsnika) do konca kanala (do vstopa v cilinder).
Kaj več se še nisem poglabljal, nastal je problem drugje in sicer:
Mašino sem sestavil, vse je bilo podloženo pravilno in z natančnostjo, vse je bilo umito in z novimi tesnili med bloki, natočeno olje 10W-40. Ko je bila mašina že na okvirju z zmontiranim vplinjačem (ki je prišel prav nesramno blizu zgornjega vijaka za pritrditev na okvir to je tako če delaš koleno na pamet :lol: ), sem poskusil prestaviti v 2. prestavo da bi ga zagnal. Motor ni nikakor hotel prestaviti, bil je v 4. prestavi predno sem mašino sestavil, ko je bila na gruštu pa nikakor nikamor, ne v ler ne v nižjo ali višjo prestavo.
Na menjalni gredi je nova kajla in nova medenina, vstavljena pravilno in na roke (brez zobnikov gor) se je dala prestavljati.
Kaj bi lahko to pomenilo, ali je napaka kje drugje (sklopka?) ali na menjalniku in je treba vse razdreti? :?:
Vnaprej hvala za nasvete, za filozofiranje se opravičujem xD :roll:
APN4M 83'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a prlek »

Pa nemogoče, da bertiju nekaj ni jasno heh hec. V sklopki verjetno ni problem, ker je znano da se tudi brez sklopke da prestavljat, če se hoče. Sumim na menjalne vilice ali menjalno gred ampak drugega nebo kot mašino razdreti in pogledati.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 702
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a Berty »

Se mi je zdelo, da nemore bit, tud ko se zajla strga in moraš menjat brez sklopke se da če lepo menjaš brez gasa. :lol:
Se bo podrlo, upam da še danes in pregledalo kje tiči napaka.
Lp do nadalnjega
APN4M 83'
Uporabniški avatar
bullet44
Mojster
Prispevkov: 692
Pridružen: To Avg 11, 2009 12:53 pm
Kraj: Ormož

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a bullet44 »

Zato pa se stestira najprej menjalnik na suho, ko se data skupaj bloka, ne pa vse sestavit pa že gor montirat na slepo :?

Problem je pomoje v menjalniku..mogoče nisi pravilno kroglic vstavo oz so ti pobegnile ali pa je preveč podloženo.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 702
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Tomos BT - Café racer

Odgovor Napisal/-a Berty »

Evo mašina - menjanje - popravljeno, problem pa je bil v kajli menjalnika, bila je vstavljena nova, ampak je bil medeninast zatič predolg ali pa je malo zlezel ven, sem ga moral ponovno zabiti not potem pa odbiti. Prestavo sem prej preizkušal na roke pred 1. sestavljanjem, zdaj pred 2. pa ravno tako lepo prestavlja. Podloženo pa je vredu.
Priponke
Medeninast zatič v kajli
Medeninast zatič v kajli
APN4M 83'
Odgovori