Tomos H20

Predstavite nam svoj projekt
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a cerar »

Izdelaj nov vložek s svečko v centru, pravilnim volumnom in squish pasom

Za toroidno glavo so bolj primerni motorji večje prostornine, saj je tudi volumen glave večji in posledično toroidna oblika bolj izrazita, bi bilo pa vsekakor zanimivo primerjati oba tipa zgorevalnega prostora.

Bo pa tudi z "navadnim" zgorevalnim prostorom ob pravilnem dimenzioniranju enako dobro šlo, pri Apriliji so dosegli z navadno glavo celo boljši rezultat :)
Priponke
toroidna glava- več moči.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Imam pa eno vprašanje glede glave, ker nima svečke v centru. Bo vredu takšna kot je ali bi bilo boljše izdelati novo s svečko v centru?

Zagovarjam postopne korake, najprej probaj z to glavo potem pa si omisli nov in primerjaj.
LP
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a irman »

lojze-si napisal/-a:Zagovarjam postopne korake, najprej probaj z to glavo potem pa si omisli nov in primerjaj.
LP
Bom najprej sprobal to glavo potem bom pa po potrebi izdelal novo.
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a koroman »

cerar napisal/-a:Izdelaj nov vložek s svečko v centru, pravilnim volumnom in squish pasom

Za toroidno glavo so bolj primerni motorji večje prostornine, saj je tudi volumen glave večji in posledično toroidna oblika bolj izrazita, bi bilo pa vsekakor zanimivo primerjati oba tipa zgorevalnega prostora.

Bo pa tudi z "navadnim" zgorevalnim prostorom ob pravilnem dimenzioniranju enako dobro šlo, pri Apriliji so dosegli z navadno glavo celo boljši rezultat :)
jaz sem primerjal to razliko. sicer nimam mize in sem vse sprobal bolj po občutku na cesti. imam toridno izvedbo ampak ne tako kot nasvoji sliki, in pa ''dome'' obliko. opazil sem da z toroidno glavo lepše premaga tisto luknjo v navoru ko prestavi v drugo prestavo (avtomatik). druge neke opazne razlike ni blo občutit. če prav sklepam je imel več moči v srednjem območju oziroma takrat ko izpuh še ni prijel.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a irman »

Da malo osvežim temo. Zaenkrat še nisem dobil zrezkanih podlog upam pa da bojo kmalu :)
Bom pa do takrat delal na štelu..
Na štelu bom verjetno naredil nov zadek in pa malo priredil sedež ter če se mi posreči še sprednjo masko.
Štel
Štel
Rabil bi pa nosilec za verižnik, če ima kdo mi lahko napiše pod zs..
Bt feltne
Bt feltne
Nekaj delov, ki jih bom uporabu. Sem pa dal pocinkat clip one, napenjalca verige in distančna plošča za pakno še pridejo na vrsto.
CAM01050.jpg
Izdelal sem nosilce za nožnike. Najraje bi pa te nihajke zamenjal z nihajkami od ctx-a, ker mislim da bi potem moped boljše zgledal :)
Nosilci za nožnike
Nosilci za nožnike
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

Se še dela kej :)?
tomos 4 life
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a irman »

Ta projekt je obstal zaradi dokončanja d6 in ker se lamelnega ventila ne da najbolje postaviti na Tomos blok.
Sedaj imam v namenu naredit sesanje preko roto diska. Cilinder bo najverjetneje Airsal ali Dmp 65-70ccm. Bloke že imam porezkane in ohišja za disk. Disk bo iz vzmetne pločevine. Vse skupaj pa bo že na omenjenem štelu ali pa mogoče d6. Naj slike povedo več.
20161231_111721.jpg
20161231_111814.jpg
20161231_111907.jpg
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a irman »

Nekaj malega napredka. Začel sem z izdelovanjem kanala in obstal na pol poti, saj se mi je pokvaril biax.
Priprava površine za vlivanje tekoče kovine. Sem prejšnjič pozabil prilimat.
Priprava površine za vlivanje tekoče kovine. Sem prejšnjič pozabil prilimat.
Najprej sem zarisal željeno obliko kanala in potem navrtal luknjice.
Najprej sem zarisal željeno obliko kanala in potem navrtal luknjice.
Da se zmes ne bo zaletela naravnost v polovičko bo kanal narejen pod kotom.
Da se zmes ne bo zaletela naravnost v polovičko bo kanal narejen pod kotom.
Moram še dat postružit gred in sežgat utor ter počakat na vzmetno pločevino.

Za cilinder sem pa gledal dmp 70cc, če bi hotel montirat kakšen cilinder od skuterja bi bilo potrebno povariti bloke. To pa v mojem primeru ne pride več v upoštev, ker že imam zalite s tekočo kovino.
Sem pa razmišljal v vodno hlajeni glavi in nekakšni vodno hlajeni prirobnici (hladilnik-u) pri izpuhu. Mislite, da sploh ima smisel ta hladilnik? Ali naj ostane kar ideja?
Takole bi izgledalo to hlajenje. Moral bi se pa dotikati tudi cilindra.
Takole bi izgledalo to hlajenje. Moral bi se pa dotikati tudi cilindra.
S pokrovom.
S pokrovom.
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Po mojem mnenju nima velikega smisla, saj s tem neboš hladil cilindra pač pa izpušne pline. Verjetno bi mogu ta efekt kasneje upoštevati pri izračunu izpuha.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Tomos H20

Odgovor Napisal/-a Berty »

Cilinder se bo že hladil samo za koliko se bo to poznalo gledano na celoten cilinder? Če se pri izpuhu segreva bolj se ta toplota hitreje prenaša na vsisni del cilindra, če boš pa to hladil s prirobnico se bo pa po vsem cilindru manj segrevalo. Hladili pa se bodo tudi izpušni plini to je za upoštevat.
APN4M 83'
Odgovori