No pa da še js predstavim moj projekt. Gokart je bil najprej na pedale pol sn pa js gor obeso apn mašino
No takle je zgledal ko smo začel.
zadna aksa in ležaj
objemke za ležaja
nosiuc za čeljust
pedali za gas pa kuplungo
no tule sn pa še vzvratno prestavo vgradil.
tak da mam 4 prestave naprej 1 nazaj R-N-1-2-3-4
kolesi so od minimoto crosa
Zej morn še sam zrihtat volan ker ta zdej ma mal lufta
Video: http://www.youtube.com/watch?v=6mMdXlEw9-8
golnar napisal/-a:haha, tale rikverc je res posebnost. pa tut sicer je tale med boljšimi tovrstnimi gokardi manjkajo samo amortizerji pa bi bla že kr terenska zadeva
zanimivo am,. za rikverc,.. ka pol to z drugo prestavo speluješ, če je na prvi rikverc? al se zobnik kako umakne?
Luštn gokard
A prav vidim, da imaš za 3. in 4. prastavo enak zobnik na piramidi?
Za rikverc predvidevam da si dal zobnik od kurbla in ga ozobil na piramidi s 1. prestavo, kajti imata enak modul, na pogonsko gred pa z zobnikom 2. prestave. Če je tako narejeno je rikverc le za malenkost daljši od 1. prestave ker zobnik od kurbla zmanjša vrtlaje in s tem speljevanje v rikverc ni problematično.
gasper mahkota napisal/-a:Luštn gokard
A prav vidim, da imaš za 3. in 4. prastavo enak zobnik na piramidi?
Za rikverc predvidevam da si dal zobnik od kurbla in ga ozobil na piramidi s 1. prestavo, kajti imata enak modul, na pogonsko gred pa z zobnikom 2. prestave. Če je tako narejeno je rikverc le za malenkost daljši od 1. prestave ker zobnik od kurbla zmanjša vrtlaje in s tem speljevanje v rikverc ni problematično.
Zobnik je od kurbla ja.
3.in 4. prestava niso enake.
Drgač sn pa naredo točno tako kot si povedal.
Tule še mam dve slike :
Je pa rikverc malenkost počasnejši od 1. prestave sam pa je fajn ko lahk pod štangasom speluješ
Smo pa danes zmerl kuk gre in je šel 40-45 kmh prenosi so pa 12/26
Evo pa še en video kak gre naprej pa nazaj: http://www.youtube.com/watch?v=yxAbcS5SHCI