Kupiš ATE ali pa zimmerman in pa keramične ploščice, preverjeno, zadeva je 100 proti ena proti brembu...Res da zimmermanov disk navrtan stane 165 za a3 + 100 ploščice keramične...prime pa...to govorim za a3 8v 2014 2.0 tdi 184hp.prlek napisal/-a:Nekaj berem po raznih forumih, da imajo ljudje dosti problemov z zvitimi diski, sploh najbolj šinfajo brembo. Razen brembotova športna linija (max line, xtra line) bi naj bla vredu.DaNiLo napisal/-a:Če povoziš kako lužo pa da si pred tem bremzla ornk, pa pol voda rukne gor je gotov disk. Da pa bi se na naših avtih tak hudo zagrel disk, da ga zvije pa še nisem slišal.prlek napisal/-a:Ali ima kdo izkušnje z zvijanjem Brembovih diskov ali drugih na avtomobilu? Do tega vem, da pride ker se pregrejejo in tu imajo dosti vpliva ploščice.
Nabijalnik
Re: Nabijalnik
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Nabijalnik
Keramične ploščice naj bi manj umazale platišča, ne proizvedejo toliko črnega prahu.... Poznam osebo, ki je bila tudi z Zimmermanovimi diski zelo razočarana. Najbrž je odvisno od tega , kje je narejen in za kateri trg. Ali pa so tudi ponaredki. Če lahko kitajci skopirajo I-phona, zakaj zavornega diska nebi ???
Re: Nabijalnik
Tako je, keramične ploščice ne prašijo primejo pa tudi boljše od navadnih, sploh ko so malo ogreti diski in ploščice...Možno, da je dobil kako kopijo zimmermanna...Drugač pa že ATE so super zadeva...matijag napisal/-a:Keramične ploščice naj bi manj umazale platišča, ne proizvedejo toliko črnega prahu.... Poznam osebo, ki je bila tudi z Zimmermanovimi diski zelo razočarana. Najbrž je odvisno od tega , kje je narejen in za kateri trg. Ali pa so tudi ponaredki. Če lahko kitajci skopirajo I-phona, zakaj zavornega diska nebi ???
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Nabijalnik
Diski se ne zvijejo, ampak se zgodi sledeče:
-ko konkretno zabremzamo , da je vse razgreto, potem pa ustavimo in držimo zavoro stisnjeno, se ploščica na stiku z diskom upari in disk potegne v površino oz. kemično reagira s ploščico. Potem je disk na tem mestu "poštempljan" in trši, zato se začne neenakomerno obrabljat. Če je to še na začetku, se da disk rešit tako, da greš na avtocesto, nekajkrat zabremzaš da se vse segreje, potem pa gasa na 150 in bremza na ful (tik pred absom) do nekje 50km/h. To ponoviš 3x in se potem pelješ, da se vse ohladi. Disk postane sive barve, površina je trša (v površino je vezan material iz ploščice).To bi moral narediti tudi z novimi diski in jim tako podaljšal življenjsko dobo in zvečal zavorni učinek.
Če komu tresejo vsi diski, naj spremeni način vožnje- ali bremza močneje, ali manj. Pa pri ustavitvi nikoli ne držat noge na bremzi- raje si pomagamo z ročno.
Če ta postopek koga zanima, naj pogleda na gugl pod bedding in breaks.
-ko konkretno zabremzamo , da je vse razgreto, potem pa ustavimo in držimo zavoro stisnjeno, se ploščica na stiku z diskom upari in disk potegne v površino oz. kemično reagira s ploščico. Potem je disk na tem mestu "poštempljan" in trši, zato se začne neenakomerno obrabljat. Če je to še na začetku, se da disk rešit tako, da greš na avtocesto, nekajkrat zabremzaš da se vse segreje, potem pa gasa na 150 in bremza na ful (tik pred absom) do nekje 50km/h. To ponoviš 3x in se potem pelješ, da se vse ohladi. Disk postane sive barve, površina je trša (v površino je vezan material iz ploščice).To bi moral narediti tudi z novimi diski in jim tako podaljšal življenjsko dobo in zvečal zavorni učinek.
Če komu tresejo vsi diski, naj spremeni način vožnje- ali bremza močneje, ali manj. Pa pri ustavitvi nikoli ne držat noge na bremzi- raje si pomagamo z ročno.
Če ta postopek koga zanima, naj pogleda na gugl pod bedding in breaks.
Re: Nabijalnik
Da bi tako z novimi diski delal? Da bi na pune bremzal in pregreval disk, ne hvala. Tudi novi disk in z njim ploščice se pomoje morajo utečt, da se ploščice popolnoma prilegajo. Vsaj prvih 300 kilometrov. Če zabremzaš in volan začne trest večinoma pravijo, da so zviti diski. Na raznih forumih berem veliko postov kako ljudem začnejo diski zvijat oziroma trest že prvih 10.000 kilometrov. In mene čaka počasi menjava diskov zato me firbec matra o tem.ro-bi napisal/-a:Diski se ne zvijejo, ampak se zgodi sledeče:
-ko konkretno zabremzamo , da je vse razgreto, potem pa ustavimo in držimo zavoro stisnjeno, se ploščica na stiku z diskom upari in disk potegne v površino oz. kemično reagira s ploščico. Potem je disk na tem mestu "poštempljan" in trši, zato se začne neenakomerno obrabljat. Če je to še na začetku, se da disk rešit tako, da greš na avtocesto, nekajkrat zabremzaš da se vse segreje, potem pa gasa na 150 in bremza na ful (tik pred absom) do nekje 50km/h. To ponoviš 3x in se potem pelješ, da se vse ohladi. Disk postane sive barve, površina je trša (v površino je vezan material iz ploščice).To bi moral narediti tudi z novimi diski in jim tako podaljšal življenjsko dobo in zvečal zavorni učinek.
Če komu tresejo vsi diski, naj spremeni način vožnje- ali bremza močneje, ali manj. Pa pri ustavitvi nikoli ne držat noge na bremzi- raje si pomagamo z ročno.
Če ta postopek koga zanima, naj pogleda na gugl pod bedding in breaks.
Re: Nabijalnik
Mogoče pride komu prav, recimo ena primerjava cen keramičnih ploščic:
https://www.rezervniavtodeli24.si/956481-ate
In pri nas
https://www.euroton.si/avtodeli/ate-zav ... 87201.aspx
Že kupoval pri tisti nemški trgovini in vse prišlo kot treba. In tudi roba po videnem je original in ne ponaredki.
https://www.rezervniavtodeli24.si/956481-ate
In pri nas
https://www.euroton.si/avtodeli/ate-zav ... 87201.aspx
Že kupoval pri tisti nemški trgovini in vse prišlo kot treba. In tudi roba po videnem je original in ne ponaredki.
Re: Nabijalnik
To sem sam naredil z vsakimi diski do sedaj, pa nikol nobenih problemov z zvijanjem in tresenjem.prlek napisal/-a:Da bi tako z novimi diski delal? Da bi na pune bremzal in pregreval disk, ne hvala.
ATEja se sam izogibam, ker mam slabe izkušnje z njimi. Zadnji dve leti montiram izključno samo še textar diske. S katerimi še nisem imel slabe izkušnje, pa še ugodnejši so od ATEja.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Nabijalnik
A je težko povedati kakšne so te slabe izkušnje? Argumenti več veljajo.filius napisal/-a:To sem sam naredil z vsakimi diski do sedaj, pa nikol nobenih problemov z zvijanjem in tresenjem.prlek napisal/-a:Da bi tako z novimi diski delal? Da bi na pune bremzal in pregreval disk, ne hvala.
ATEja se sam izogibam, ker mam slabe izkušnje z njimi. Zadnji dve leti montiram izključno samo še textar diske. S katerimi še nisem imel slabe izkušnje, pa še ugodnejši so od ATEja.
Re: Nabijalnik
Evo iz lanskega "winterwagna". Bremze še vedno delajo BP
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Nabijalnik
Pozdravljeni, zanimam se za nakup skuterja. Gledam tele v Velotu, znamke Baotian in Longija. Sicer sta oba kakor jaz vem Kitajska. Ampak v Velotu so mi rekli da so prodali prejšno leto 50 Longij skuterjev in je imel samo 1 od 50 prodanih skuterjev težavo. Najraje bi kupil novega, saj sem najbolj siguren da je vse vredu z skuterjem. Kakorkoli, berem forume in so mnenja 50 = 50. Eni so zadovoljni, drugi ne. Gledam po avto.netu ampak skuterjev 25 kmh praktično ni. Jaz iščem trenutno za 25 kmh in v cenovnem razponu od 800 do 1200 evrov. Gledam sem tudi znamki Tauris in Kymco. Če ima kdo kakšno idejo kaj kupit, priporočilo itd...kar na plano z njim.
Važn da gre!