Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

Dobra stvar, če bi jo lahko dal na apn z prisilnim hlajenjem. Znamka Selettra. Vetrnica in magnet obenem, tehta 300 gramov. To je se mi zdi toliko kot pvl magnet. Problem je da mora tuljava biti zraven magneta. Lahko kdo izmeri koliko je fi luknja pri tomos magnetu na koncu konusa na zunanji strani?
Priponke
DSC_0242.JPG
matijag
vplinjač
Prispevkov: 341
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 3:49 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matijag »

To imajo vse motorne žage, nahrbtne in bočne kosilnice tako... Tudi umo 04 (škropilnica) ima tako, le da brez ventilatorja. Pa na oko bi rekel, da je konus manjši.
Slika
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

prlek napisal/-a:Dobra stvar, če bi jo lahko dal na apn z prisilnim hlajenjem. Znamka Selettra. Vetrnica in magnet obenem, tehta 300 gramov. To je se mi zdi toliko kot pvl magnet. Problem je da mora tuljava biti zraven magneta. Lahko kdo izmeri koliko je fi luknja pri tomos magnetu na koncu konusa na zunanji strani?
Vetrnica na seletro ali pvl je kot vlečna kljuka ne Ferrari. Enostavno to ni to. Če že imaš denar za tak vžig, potem boš imel tudi za cilinder, ki prisilnega hlajenja ne potrebuje. Sicer pa je vžig zadnja stvar, ki jo je potrebno zamenjati.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

Pich napisal/-a:
prlek napisal/-a:Dobra stvar, če bi jo lahko dal na apn z prisilnim hlajenjem. Znamka Selettra. Vetrnica in magnet obenem, tehta 300 gramov. To je se mi zdi toliko kot pvl magnet. Problem je da mora tuljava biti zraven magneta. Lahko kdo izmeri koliko je fi luknja pri tomos magnetu na koncu konusa na zunanji strani?
Vetrnica na seletro ali pvl je kot vlečna kljuka ne Ferrari. Enostavno to ni to. Če že imaš denar za tak vžig, potem boš imel tudi za cilinder, ki prisilnega hlajenja ne potrebuje. Sicer pa je vžig zadnja stvar, ki jo je potrebno zamenjati.
To sem pobral ven iz nedelujoče črpalke tak da nič ne stane.
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

Zna kdo povedat kaj naredit, ko ti od righetti ridolfija obratomer crkne? Kako it odpirat da zamenjaš baterijo? Vem da vas ga veliko ima zato bi prosil za odgovore.
Priponke
10082016_14.25.25_contagiri-motore-righetti.jpeg
10082016_14.25.25_contagiri-motore-righetti.jpeg (31.86 KiB) Pogledano 2421 krat
matijag
vplinjač
Prispevkov: 341
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 3:49 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matijag »

prlek napisal/-a:Zna kdo povedat kaj naredit, ko ti od righetti ridolfija obratomer crkne? Kako it odpirat da zamenjaš baterijo? Vem da vas ga veliko ima zato bi prosil za odgovore.
http://www.italiankart.it/fp-323886.html
Ker najbrž italijansko ne obvladaš... z žiletko, olfa nožem ali malim izvijačem previdno odlepiš rumeno masko (na prednji strani), katera je prilepljena na obojestranski lepilni trak, pod njo pa so skriti 4 mali vijakci. Uporabnik bombardier - zadnji post - pravi, da je nalotal kabelček in zunanjo baterijo, da mu ni treba obratomera več odpirat. Baterije 2×1,5 V
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

matijag napisal/-a:
prlek napisal/-a:Zna kdo povedat kaj naredit, ko ti od righetti ridolfija obratomer crkne? Kako it odpirat da zamenjaš baterijo? Vem da vas ga veliko ima zato bi prosil za odgovore.
http://www.italiankart.it/fp-323886.html
Ker najbrž italijansko ne obvladaš... z žiletko, olfa nožem ali malim izvijačem previdno odlepiš rumeno masko (na prednji strani), katera je prilepljena na obojestranski lepilni trak, pod njo pa so skriti 4 mali vijakci. Uporabnik bombardier - zadnji post - pravi, da je nalotal kabelček in zunanjo baterijo, da mu ni treba obratomera več odpirat. Baterije 2×1,5 V
Hvala zaenkrat, bomo videli. :)
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

prlek napisal/-a:
matijag napisal/-a:
prlek napisal/-a:Zna kdo povedat kaj naredit, ko ti od righetti ridolfija obratomer crkne? Kako it odpirat da zamenjaš baterijo? Vem da vas ga veliko ima zato bi prosil za odgovore.
http://www.italiankart.it/fp-323886.html
Ker najbrž italijansko ne obvladaš... z žiletko, olfa nožem ali malim izvijačem previdno odlepiš rumeno masko (na prednji strani), katera je prilepljena na obojestranski lepilni trak, pod njo pa so skriti 4 mali vijakci. Uporabnik bombardier - zadnji post - pravi, da je nalotal kabelček in zunanjo baterijo, da mu ni treba obratomera več odpirat. Baterije 2×1,5 V
Hvala zaenkrat, bomo videli. :)
Samo odlepiš vse skpaj, menjaš baterijo pa zalepiš nazaj oz. meni je še kar original tesnilo to držalo, ki je okrog, sem ga samo stisnil nazaj skup.

Če bo kdo kupoval to zadevo novo, ima sportstill najbilj poceni.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
timmy123
batzajla
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne Jan 16, 2011 12:59 pm
Kraj: kočevje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a timmy123 »

a se kdo spomni "špicbat" vrjante? kao da prej odpira. se to splača nardit tko za hec?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

timmy123 napisal/-a:a se kdo spomni "špicbat" vrjante? kao da prej odpira. se to splača nardit tko za hec?
Špicbate se je bolj uporabljalo pri 4T motorjih. Zdaj so tudi tam že prava redkost. Pri 2T motorju povzročajo nepravilno izgorevanje. Če hočeš, da ti kanale prej odpira, raje podloži cilinder.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori