Predelava a3

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Matek
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: So Feb 18, 2017 10:29 am

Predelava a3

Odgovor Napisal/-a Matek »

Lep pozdrav!

Odlocil sem se da bom predelal avtomatika. Ker sem na tem podrocju nekoliko zelen (do zdaj sem predeloval le skuterje), bi vas prosil za pomoc. Torej nabavil bom Tomos a3/35. Kar se tice predelave sem imel v mislih: cilinder Airsal 44mm (10 sornik?), izpuh Technigas next R, uplinjac Bing/dnp 19 mm. Je taksen setup sploh mozen? ter katere druge dele bi se bilo potrebno zamenjat za taksen setup? Nekih financnih ovir nimam. Vsakega odgovora bom zelo vesel. Lp, Matevz
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5225
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Predelava a3/a35

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Matek napisal/-a:Lep pozdrav!

Odlocil sem se da bom predelal avtomatika. Ker sem na tem podrocju nekoliko zelen (do zdaj sem predeloval le skuterje), bi vas prosil za pomoc. Torej nabavil bom Tomos a30/35. Kar se tice predelave sem imel v mislih: cilinder Airsal 44mm (10 sornik?), izpuh Technigas next R, uplinjac Bing/dnp 19 mm. Je taksen setup sploh mozen? ter katere druge dele bi se bilo potrebno zamenjat za taksen setup? Nekih financnih ovir nimam. Vsakega odgovora bom zelo vesel. Lp, Matevz
A3 ali A35 sta dve različni mašini A5/A35 je enako, napiši točno katero mašino bi uporabil,
A3 ima 10 sornik, A5/A35 ima 12 sornik
Matek
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: So Feb 18, 2017 10:29 am

Re: Predelava a3/a35

Odgovor Napisal/-a Matek »

Uporabil bi a3 (10 sornik).
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava a3/a35

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Matek napisal/-a:Uporabil bi a3 (10 sornik).
za original kit (brez predelav cilindra) je SHA 15/15 ali 16/16 dovolj. Namesto tecnigasa vzami raje tecno krul, ki pride pod mašino in ima zlo dobre pospeške in končno. Na mojem je z airsalom 65, dmp 44 kapo (ni najboljša), sha 15/15, diza 80, bgm supertanki 60mm in tecno krul drsela kuplonga v prvi pri polnem gasu in original prenosih (vgrajene a3 lamele sklopke na a35 sredico). Za kaj bolj resnega bi blo treba še zamenjat sklopko oz lamele sklopke.
Matek
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: So Feb 18, 2017 10:29 am

Re: Predelava a3

Odgovor Napisal/-a Matek »

Hvala za odgovor. Je pri uplinjacu Dellorto sha 16/16 potrebna kaksna predelava (sesalno koleno?)...Vzel bi toraj izpuh Techno Krul (zgleda res dobro), 16 dellorto uplinjac, in cilinder Airsal 44 (10 mm sornik). Je priporocljivo menjat tudi glavo ( vzel bi dmp 44mm) in gred? Ter katere lamele oz. katera sklopka se priporoca?
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava a3

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Matek napisal/-a:Hvala za odgovor. Je pri uplinjacu Dellorto sha 16/16 potrebna kaksna predelava (sesalno koleno?)...Vzel bi toraj izpuh Techno Krul (zgleda res dobro), 16 dellorto uplinjac, in cilinder Airsal 44 (10 mm sornik). Je priporocljivo menjat tudi glavo ( vzel bi dmp 44mm) in gred? Ter katere lamele oz. katera sklopka se priporoca?
sesalno koleno ali narediš sam ali pa vzameš a35 koleno in povrtaš na nekje 15-15.5mm gre menda več je potem pretanka stena ... najlažje boš povrtal ravno koleno, za tecno krul rabiš pri a3 odstranit nožno zavoro in jo zamenjat z ročno ali pa predelat da le ta pride nižje, glava bo delovalo z a3 ampak vizuelno ne bo šlo skupaj, glede dmp glave je tako da je precej težja od originalne a35, barva je slaba in kompresijski prostor po besedah mojstrov na forumu ni najbolje oblikovan, tako da bolje da pol vzameš originalno a35 rabljeno (cca 10e ampak pazi da ne kupiš flexerjeve, ma večji izgorevalni prostor), gred če sedaj nima lufta nebi smelo bit problemov, za lamele je pa tako da se slabo dobi za avtomatika ... originalne a3 so azbest, ki je že nekaj let prepovedan, dlje držijo, drsijo... potem a35 so pluta ampak jih razmeroma hitro pobere, manj drsijo, potem imaš pa še custom varjante npr. by @cerar (na forumu) z SF materialom od Sinterja, nastavljive na katerih obratih štarta motor (cena okoli 105e za eno brzino) in pa pred časom je še @koroman imel svojo varjanto KT na skuter fedrce. Je zadeva na a3 lamelah vozna in če ne misliš na kakih dirkah sodelovat je ok. Najbolje da probaš in če ti bo drselo lahko še vedno potem zamenjaš.

sklopka od cerarja
https://www.facebook.com/DreamTeamT/pho ... =3&theater
https://www.facebook.com/DreamTeamT/pho ... =3&theater
Matek
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: So Feb 18, 2017 10:29 am

Re: Predelava a3

Odgovor Napisal/-a Matek »

Hvala za odgovor. Mi postajajo stvari malce bolj jasne. No po tem takem je vseeno nekoliko lazje predelati (oz. je majn dela) masino a35/a5?...mislim glede sesalnega kolena, bremze, itd...Lp
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5225
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Predelava a3

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Matek napisal/-a:Hvala za odgovor. Mi postajajo stvari malce bolj jasne. No po tem takem je vseeno nekoliko lazje predelati (oz. je majn dela) masino a35/a5?...mislim glede sesalnega kolena, bremze, itd...Lp
sesalno koleno moraš itak dat od A35/A5 ker kit je v osnovi narejen za A35, ampak ker so bloki enaki paše tudi na A3 s tem da zaradi gredi je potem zravn bat s sornikom 10mm

bremza nima veze z mašino ampak z okvirjem
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Predelava a3

Odgovor Napisal/-a macula »

Najprej nisi povedal, za kakšno uporabo bo moped, a boš imel za po mestu, vsak dan, ali samo za na piste, dragrace itd.. Če si napisal, da ti finance niso ravno ovira, je najbolje da kupiš kit z glavo, ki paše na tomos stojne vijake (dmp in podobni), ga napiliš, postružiš glavi nov kompresijski prostor, potem narediš lamelo v blok, krivino se izdela, vplinjač od 19 do 30 odvisno od ostalih komponent setupa, izpuh izdelan po merah ter seveda predelani sklopki, zanju vprašaj cerarja, če ima kaj pripravljeno. Največkrat se pri takih predelavah uporablja pvl vžig, ga je tudi najlažje nastaviti.
Če si skuterje predeloval po principu plug and play, potem boš moral nekoga prosit, da ti izdela cel setup, od piljenja, predelave bata, glave, izpuha, vplinjača..
Če tega ne znaš sam in želiš samo, da je moped malo bolj poskočen in gre tistih 70km/h, je plug and play varjanta taka, kot je napisal aljo.

Drugače pa dobro prebrskaj temo moj projekt in najdi kakšno predelavo, tu na forumu imaš že vsega, od manjših predelav do avtomatika s 15 konji..
Cerarjev sprinter.. viewtopic.php?f=30&t=2149
Tomosjakaracov sprinter: viewtopic.php?f=30&t=13687
Loredanov: viewtopic.php?f=30&t=2984
Od bratov mahkota: viewtopic.php?f=30&t=15023
naprimer neka plug and play predelava od Buca: viewtopic.php?f=30&t=9475&start=210
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Predelava a3

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

res je naredi se lahko marsikaj ampak je cerar kmalu ugotovil, da nima več smisla, saj je ena stvar za drugo postajala "prešvoh" in avtomatik sploh ni biu več dobra osnova. Ta setup, ki sem ga opisal gor je kot napisano plug&play in se mi je zdel najbolj primeren glede na zgoraj postavljena vprašanja in njegove originalne "želje". Res je lahko tudi vzame puch cilinder z puchshop.de in potem puch kapo ter si naredi izpuh in sesalno koleno po meri. Ampak glede na to, da je reku da je šraufal skuterje in je tam skoraj vse plug&play se mi je zdel bolj primeren. Setup je pa bolj za malo bolj živahen daily drive in predvsem preizkušen setup na nešteto mopedih. Višje kot premikamo meje tuninga bolj pa je potem zadeva "nevozna" za vsak dan in pa manj vzdržljiva. Verjetno tudi če bi imel želje po nevem kakšnem performancu bi tudi ostal na skuterjih saj so zadeve že originalne (brez blokad) veliko bolj poskočne od predelanga avtomatika.
Odgovori