Alpino predelava

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Alpino07 napisal/-a:Kaj če pa bi se dal pilit kanale a se splaca, bi pridobil dosti?
lahko poskusiš to:
dvigni izpusni kanal za 1mm, poširi 1.5mm na vsako stran in krajšaj bat
nevem pa kako se lipnik obnese za take predelave, ker je precej vse odvisno od avspuha, mogoče bi potem moral narediti avspuh preračunan za tvoj motor
Tomosakija
batzajla
Prispevkov: 33
Pridružen: So Dec 05, 2015 1:23 pm

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a Tomosakija »

Imam doma skoraj istega Alpinota, prav tako z lipnik izpuhom. me pa zanima če zdaj naprimer odrežem tisto cevko na airboxu pa da motor dobi več zraka in z bolj odprtim izpuhom, moram polj tudi dizo zamenjat? je za podlaganje cilindra en semering dovolj? Pa bo motor dosti glasnejši če tisto cevko odrežem? Nekaj sem tudi zasledil da bi pridobil moč če bi odrezal spodnji del bata? toda nevem kateri del in za koliko.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Tomosakija napisal/-a:Imam doma skoraj istega Alpinota, prav tako z lipnik izpuhom. me pa zanima če zdaj naprimer odrežem tisto cevko na airboxu pa da motor dobi več zraka in z bolj odprtim izpuhom, moram polj tudi dizo zamenjat? je za podlaganje cilindra en semering dovolj? Pa bo motor dosti glasnejši če tisto cevko odrežem? Nekaj sem tudi zasledil da bi pridobil moč če bi odrezal spodnji del bata? toda nevem kateri del in za koliko.
ko sem na kolegovem alpinu odrezal to cevko ni bilo potrebe bo večji dizi, se je z vijakom za regulacijo prostega teka dalo nastavit motor (ne spomnem se dobro če sem tudi iglo kaj premikal, dize sigurno nisem menjal)
malo glasnejši postane ko daš gas do konca na nižjih obratih, če počasi dodajaš gas ni glasnejši(ampak tudi ne tako močno pospeši),
kakorkoli ne pričakuj nekih čudežov, pozna se malo na pospeških ni pa to razlika ko noč in dan :)

ma ne rezat samo pobrusiš spodnji del bata mislim da kar obe strani za kakšen mm mogoče malo več (tega jaz nisem (še) delal tako da nevem točno)
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a A5f »

semering za podlaganje? cilinder se podlaga tako da daš med blok in cilinder podložko v obliki tesnila najlažje jo je narediti iz aluminija če podložiš za npr. 1,5 mm moraš postružiti cilinder z vrha za 1,5mm ali pa predelati glavo. Če boš podlagal bo 100% treba veča diza. Bata ne reži če ne veš kaj delaš, sploh pa ne na spodnji strani.
Tomosakija
batzajla
Prispevkov: 33
Pridružen: So Dec 05, 2015 1:23 pm

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a Tomosakija »

Hvala za odgovore, dejansko hočem samo toliko, da mi bo 5 brzino fajn gnalo z sedanjimi prenosi
Alpino07
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr Feb 01, 2017 4:34 pm

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a Alpino07 »

pozdravljeni
Rabil bi nekoga ki bi mi napilil kanale na tomos alpinotu, za aluminijast cilinder

lp
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Alpino07 napisal/-a:pozdravljeni
Rabil bi nekoga ki bi mi napilil kanale na tomos alpinotu, za aluminijast cilinder

lp
PVL, KVAS, Macula, Cerar če imajo kaj časa sploh :)
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a Berty »

Tema je bila zamrla, jaz pa sem dobil stricovega alpinota z 220imi km v dodelavo, saj mu do sedaj ni bil užitek vožnja z njim (zato samo toliko km xD) pa sem iskal kje kaj za Alpinota v smislu lahkih predelav in sem nekaj stvari že prebral tukaj, pa nadaljujem;
se pravi:
- cevko v airboxu se odreže, s tem dobi več zraka.
- iglo sem dvignil saj je bila po tem svečka siva, zdaj dobi malo več mešanice (zamenjal sem na 100 oktansko 2.5%) in je kavno rjava
- Izpuh zamenjat z navadnim apn 6 (35€) in predelat ali lipnikom za Alpinota (~80€)
- 5. prestava in menjava zobnika po potrebi
- Nižanje glave za 1mm? Večja kompresija verjetno ne predstavlja problema za gretje tega cilindra, s tolikšno glavo, če se motor ne rine v klanec po 1 uro...

S tem bi moral it tja do 65 in boljše vlečt?
Priponke
IMG_20200912_145724.jpg
APN4M 83'
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Berty napisal/-a: Po Sep 14, 2020 12:20 pm Tema je bila zamrla, jaz pa sem dobil stricovega alpinota z 220imi km v dodelavo, saj mu do sedaj ni bil užitek vožnja z njim (zato samo toliko km xD) pa sem iskal kje kaj za Alpinota v smislu lahkih predelav in sem nekaj stvari že prebral tukaj, pa nadaljujem;
se pravi:
- cevko v airboxu se odreže, s tem dobi več zraka.
- iglo sem dvignil saj je bila po tem svečka siva, zdaj dobi malo več mešanice (zamenjal sem na 100 oktansko 2.5%) in je kavno rjava
- Izpuh zamenjat z navadnim apn 6 (35€) in predelat ali lipnikom za Alpinota (~80€)
- 5. prestava in menjava zobnika po potrebi
- Nižanje glave za 1mm? Večja kompresija verjetno ne predstavlja problema za gretje tega cilindra, s tolikšno glavo, če se motor ne rine v klanec po 1 uro...

S tem bi moral it tja do 65 in boljše vlečt?
Prednji zobnik že brez ostalih predelav lahko daš večji.
Če neboš imel 5 prestave lahko daš 14 spredaj.
void
zobnik
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne Avg 02, 2020 10:36 am

Re: Alpino predelava

Odgovor Napisal/-a void »

O kakšni cevki na airboxu se tukaj govori točno? lahko slika?
Odgovori