Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Če izenačiš tlak v kanalu in pred frgazarjem zrak miruje, sepravi motor sploh ne deluje
Supercharger deluje na vse prej kot samo vetrnico - polž, G-ladder, rootsa...
Pa to ti mora sukat najmanj 50k obratov da bi bilo učinkovito in vetrnica na 12v modelarski motorček je daleč od tega
Ro-bi, kako si pa rešil, da ti ni porivalo bencina nazaj v rezervar? Protipovratni ventil?
Supercharger deluje na vse prej kot samo vetrnico - polž, G-ladder, rootsa...
Pa to ti mora sukat najmanj 50k obratov da bi bilo učinkovito in vetrnica na 12v modelarski motorček je daleč od tega
Ro-bi, kako si pa rešil, da ti ni porivalo bencina nazaj v rezervar? Protipovratni ventil?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja o tuningu
Glede vplinjača-vlepil sem tanko cevko, ki je imela en konec v plovčku , drugi konec pa je štrlel malo čez trobento na sesalnem delu. Ko gre zrak skozi vplinjač, je na difuzorju padec tlaka in vplinjač deluje tudi, če je tlak na sesalnem delu 1 bar. Za bencin sem imel električno črpalko in regulator tlaka, ki ima priklop za boost, torej je tlak bencina sorazmerno večji, kolikor je boosta.
Re: Razna vprašanja o tuningu
A no to pa je drugace razlozeno, z izenacitvijo sem mislil izenacitev podtlaka ki ga ustvari bat, ter zunanjega pritiska na fergazar, potem nebi delovalo?
Vse samo informativno, kako pa je z ohlajanjem zraka pred intake-om?
Vse samo informativno, kako pa je z ohlajanjem zraka pred intake-om?
APN4M 83'
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ja najboljše, da še o intercoolerju začneš razmišljat pa sesalnem kolektorju. Najbolje, da pogledaš pod havbo avta, tam maš vse kaj rabiš.Berty napisal/-a:A no to pa je drugace razlozeno, z izenacitvijo sem mislil izenacitev podtlaka ki ga ustvari bat, ter zunanjega pritiska na fergazar, potem nebi delovalo?
Vse samo informativno, kako pa je z ohlajanjem zraka pred intake-om?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Samo sprašujem o že raziskanem in kako bi se dalo kaj novega raziskati, vse to je tako ali tako neuporabno oz. brez pomena pri dvotaktih/Tomosih.
APN4M 83'
Re: Razna vprašanja o tuningu
Evo Berty, da boš malo tuhtal
Re: Razna vprašanja o tuningu
No ta slika dosti pove, vglavnem na tomosu moraš fajn stisnit, da spraviš to kam Hvala, lp.
APN4M 83'
Re: Razna vprašanja o tuningu
Imam tako turbino na zalogi, če kdo rabi.
Je najmanjša turbina, ki se izdeluje, primerna za max. 60 konjev.
Dam za 100 eurov. Je pa nova, neuporabljena.
Je najmanjša turbina, ki se izdeluje, primerna za max. 60 konjev.
Dam za 100 eurov. Je pa nova, neuporabljena.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pozdravljeni, zanima me ali kdo mogoče ve, kakšen je optimalen kot izpušnega kanala za original atx izpuh(predelan protikonus, debelejša krivina(atx50b-se pravi, bt cilinder)). Hvala, Lp.
Re: Razna vprašanja o tuningu
pozdravljeni. zanima me, kako pripraviti moped ,apn4,da bo šel solidno, ampak pod pogojem da ostanem na 50ccm , torej brušenje na 42in podobne fi-je odpade. v mislih imam nižanje glave,ali pa predelava na squish pas,nek resonančni izpuh, bing13 z večjo dizo, polirani kanali. mogoče kak lajšan vztrajnik itd. čimprej bi rabil nekaj dobrih nasvetov. Lp!